Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Παρασανδαλε φαντασου να εβαζες και μια πηγη ή εστω ενα link...
τι ωραια θα 'τανε...
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Ασκήσεις τακτικής και οικογενειακό δίτερμα περιλάμβανε το πρόγραμμα της σημερινής προπόνησης, που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής.

Ο Λάμπρος Χούτος και ο Adelino Vieirinha συμμετείχαν κανονικά σ’ ολόκληρο το πρόγραμμα, ενώ λίγο πριν από το τέλος της προπόνησης, ο Vladan Ivic δέχθηκε ένα χτύπημα και αποχώρησε για προληπτικούς λόγους.

Για άλλη μια μέρα ο Miroslaw Sznaucner και ο Marcos Antonio ακολούθησαν ειδικό πρόγραμμα αποθεραπείας.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 8142548713

:?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Kareena4ever έγραψε:ΠΑΟΚ-τζατζογρια

Διαιτητης
Σπαθας(Περαιας)

Βοηθοι
Φαντοπουλος(Περαιας)
Παπαδοπουλος(Περαιας)

Τεταρτος
Μαζαρακος(Μπαλαφας Σιτυ)


Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδάνε και όλοι οι άλλοι να πάνε να γ@μηθούν..
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από DimisK »

paoki_sweden έγραψε:Η καλύτερη απάντηση σε πιθανή πρόκληση τον φιλάθλων του Ηρακλή είναι η ομάδα μας να παίξει το ποδόσφαιρο που ξέρει να ρίξει δυο με τρία goalakia στην ομάδα αυτήν και εμείς να φωνάζουμε ΠΑΟΚ επί 90 λεπτά ασταμάτητα και μονο ΠΑΟΚ! Δεν χρειαζόμαστε ούτε να βρίζουμε την ομάδα του Ηρακλή ούτε κανέναν άλλον. Εμείς είμαστε ΠΑΟΚ και τους γράφουμε όλους στα @@ μας.
Προβλέπω καλο παιχνίδι και ο ΠΑΟΚ να αποδεικνύει την ανωτερότητα από τον συμπολίτη. Μακάρι να δούμε και τον Χούτο 10-20 λεπτά εάν είναι καλά βεβαια.
Αίντε αδέρφια όλοι στον ναό το σάββατο! ΠΑΟΚΑΡΑ και τα μυαλά στα mixer!
Έτσι μπράβο! Αυτός είναι τρόπος σκέψης. Μακάρι όλοι μας να σκεφτόμαστε έτσι...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

Ρε παιδια, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ, δηλκαδή όταν η Μίλαν παίζει με την Κατάνια τρώει πρόστιμο??
Μη συγχέουμε ομάδες ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ με ομαδούλες τραγουδιστών της σειράς....
2-3 μπαλάκια και θα φύγουν απο μόνοι τους στο ημίχρονο!
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας, Zlatan Muslimovic, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στους εκπροσώπους των ΜΜΕ την Πέμπτη 19.Φεβ.2009 και ώρα 12:30 στις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σουρωτής.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 8144310213
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Ο «νόμος» του Σάντος

Εικόνα
Ο ΠΑΟΚ επέστρεψε στις νίκες με εντυπωσιακή εμφάνιση στη Λιβαδειά, αλλά ο Φερνάντο Σάντος δεν δείχνει διατεθειμένος να «κόψει» ταχύτητα. Αντίθετα «δίνει ακόμη περισσότερο γκάζι», συνεχίζει τις προπονήσεις με πολύ έντονους ρυθμούς και χθες στη Σουρωτή έβγαλε στην κυριολεξία το λάδι των παικτών του.

Το πρώτο μισό της προπόνησης περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης με πολύ μεγάλη ένταση, με τους ποδοσφαιριστές του "δικέφαλου" να πρέπει να περάσουν από εμπόδια. Ασκήσεις που ήταν ιδιαίτερα επίπονες για τους παίκτες, αλλά από αυτές που ο Σάντος συνηθίζει να εφαρμόζει από το καλοκαίρι κιόλας και την περίοδο της προετοιμασίας.

Μαθήματα καλής κυκλοφορίας
Ετσι ήταν μάλλον λογικό οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ να νιώσουν ανακούφιση όταν ξεκίνησαν οι ασκήσεις τακτικής. Ο Σάντος έδωσε μεγάλη έμφαση στην κάλυψη των χώρων, την καλή κυκλοφορία της μπάλας και την ανάπτυξη από την άμυνα και με φωνές παρότρυνε τους παίκτες τους παίκτες να πιέζουν συνεχώς για να κερδίσουν την μπάλα. Ο Πορτογάλος δεν παρέλειψε να κάνει παρατηρήσεις σε κάποιους από τους παίκτες του. Κάποια στιγμή σταμάτησε την προπόνηση για να δείξει στον Νίκο Αραμπατζή πώς πρέπει να μαρκάρει και να καλύπτει και το χώρο ευθύνης του στη δεξιά πλευρά της άμυνας.

Παρατηρήσεις ακόμη και στο μεταφραστή του
Ηταν τόσο μεγάλη η ένταση με την οποία έγινε η χθεσινή προπόνηση του ΠΑΟΚ που ο Σάντος έκανε παρατηρήσεις και σε έντονο ύφος μάλιστα ακόμη και στον Αλέξανδρο Μανιάτογλου. Και μη φανταστεί κανείς ότι αυτό έγινε επειδή δεν μετέφερε σωστά τις εντολές του. Απλώς όταν χρειάστηκε να συμμετέχει και αυτός στις ασκήσεις τακτικής για να συμπληρωθούν οι ομάδες στις οποίες χώρισε τους παίκτες του ο Πορτογάλος, δεν κάλυψε σωστά τη θέση του με αποτέλεσμα να τα «ακούσει». Ο Σάντος δείχνει πρώτος από όλους να μην εφησυχάζει από την καλή εμφάνιση και τη νίκη επί του Λεβαδειακού.

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1757355
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

αραγε ο φοβος μας για επεισοδια και πιθανη τιμωρια πρεπει να μας αφορα μονο ενοψει γαυρου?
ρητορικη η ερωτηση αδερφια :wink:
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Johnys »

Κάποτε επιτέλους πρέπει να σταματήσουν γενικά τα επεισόδια.Δε ζούμε πια στο μεσαίωνα και πρέπει να μένουμε ψύχραιμοι.

Τώρα για το mats πιστεύω πως θα το πάρουμε το ματσάκι αλλα μάλλον όχι με τόσο μεγάλο σκορ όπως με λεβαδειακό.
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Μια [offtopic] ερώτηση,αν μπορείτε βοηθήστε με.
Που μπορώ να βρω κανά καλό φθηνό ταβερνάκι για να πάω πριν το γήπεδο?
Το πολύ πολύ πείτε κανά καλό γυράδικο :P [/offtopic]
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Yiankos »

Στην Κλεάνθους έχει δύο ταβέρνες .. Στη Λαμπράκη έχει δύο γυράδικα και άλλη μία ταβέρνα.
Αυτά είναι πολύ κοντά και δίπλα στο γήπεδο .. ανάλογα από που έρχεσαι και τι σε βολεύει ορμάς ..
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Thanks Yianko :)

Κάτι τελευταίο για τώρα...στο καυταντζόγλειο από ότι θυμάμαι,η κερκίδα φώναξε πάρα πολύ από άποψη desibel,όχι και τόσο από άποψη διάρκειας.Το ίδιο συνέβη και με ΑΕΚ,το ίδιο και με ΠΑΟ.
Οι συνθήκες σε κάθε ματς είναι διαφορετικές,δεν λέω,αλλά ελπίζω να φωνάζουμε επί 90 (+) λεπτά
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Πολύ σημαντικό αυτό για όσους είμαστε μέσα, και να πω ότι φάνηκε πολύ έντονα στο σημερινό παιχνίδι του gay με την ομάδα του Olivie.. 8)
Μετά τα γκολ που έφαγε ο γαύρος άκουγες μόνο κατά μικρά διαστήματα ότι υπάρχει και κερκίδα..Ενώ τα τελευταία 8-10 λεπτά(όπου λογικά θα άρχιζε να αδιάζει το καραιτάβλι) ακούγονταν μόνο οι οπαδοί της St Etien..

Είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε, είτε παίζουμε με τον Θρασύβουλο είτε με την Manchester από την αρχή μέχρι το τελευταίο σφύριγμα δεν πρέπει να σταματάμε με τίποτα.. :?
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Johnys »

Άμα είναι καλο το αποτέλεσμα φωνάζουμε αλλιώς ίσος γιουχάρουμε.
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από thanasisp04 »

πιθανα συστηματα με τα οποια θα κατεβει ο σαντος:

πιο αμυντικο:
χαλκιας
αραμπατζης μαλεζας κοντρερας δαρλας
βερον γκαρσια
κονσεισαο σορλεν λινο
μουσλιμοβιτς

πιο επιθετικο:
χαλκιας
αραμπατζης μαλεζας κοντρερας λινο
βερον γκαρσια
κονσεισαο ιβιτς σορλεν
μουσλιμοβιτς

θα ηθελα να δω:
χαλκιας
αραμπατζης μαλεζας κοντρερας δαρλας
κονσεισαο βερον γκαρσια λινο
χουτος μουσλιμοβιτς


το μονο καλο ειναι οτι επιτελους μπορει να διαλεξει καποιο απο μερικα συστηματα ο σαντος και οχι να κατεβει με αυτο που θα του επιβαλλουν οι τραυματισμοι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”