Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
-
Asimos
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ρε αδερφέ σε 4 παραγράφους και με το παράδειγμα Κλιγγοπουλου εξηγήσεις τι εστί Ρούλα, γιατί υπαρχει, γιατί πρέπει να υπάρχει, τι κάνουνε, πως κινούνται και πως θα κινούνται διαχρονικά.
Καλύτερο ψυχογραφημα της σκατιλας τους δεν διάβασα, ποτέ, πουθενά.
Καλύτερο ψυχογραφημα της σκατιλας τους δεν διάβασα, ποτέ, πουθενά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Σαν να βλέπω απάντηση Κόλκα μετά το ματς:
Δεν δικαιούνται να μιλάν όσοι φάγαν λουκάνικο

Δεν δικαιούνται να μιλάν όσοι φάγαν λουκάνικο
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
την Δευτέρα μια ωρα μετά το ματς, πρωτο θέμα στα αθλητικά της ΕΡΤ3 (ανέκαθεν σκουληκοφωλιά), ήταν η νικη της αεχ επι της Φλαμενγκο στο μπασκετ νομιζω, θα σας γελασω για ποια διοργανωση ακριβως, δευτερο θεμα ο Aντετοκουμπο στο allstar, δεν ξερω με ποιο θεμα ασχολήθηκαν μετά...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Αυτο το θρεντ θα εχει την τιμητικη του σημερα. Ηδη βγαινουν τα πρωτα πρωτοσελιδα των "αντικειμενικων" με την λεξη βοθρος να μην μπορει να περιγραψει αυτο που επεται. Ηδη η Sportime γραφει οτι αξιζε την προκριση ο νιονιος,οτι ο λουτσεσκου εκανε απαραδεκτες δηλωσεις και οτι εγιναν λαθη,αναφεροντας συγκεκριμενα μονο το αμφισβητουμενο πεναλντυ στο 119
Πουτανες,κακο ψοφο σας ευχομαι,οτι χειροτερο ειλικρινα
Πουτανες,κακο ψοφο σας ευχομαι,οτι χειροτερο ειλικρινα
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ο νιωνιος;;; Πώς;;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ο νιωνιος;;; Τους έπιασε πόνος για τον νιωνιο; Αυτούς που έσφαξαν για να περάσει ο gay με γκολ στο 90φευγα και σε μας ακύρωσε 3 μέτρα καθαρό γκολ του Ακπομ;;;
Καλό αφανισμό στο παράρτημα
SM-G965F
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ο νιωνιος;;; Τους έπιασε πόνος για τον νιωνιο; Αυτούς που έσφαξαν για να περάσει ο gay με γκολ στο 90φευγα και σε μας ακύρωσε 3 μέτρα καθαρό γκολ του Ακπομ;;;
Καλό αφανισμό στο παράρτημα
SM-G965F
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Το εγραψα και αλλου….Στο zougla μιλανε για διαιτητικη αθλιοτητα και για ανυπαρκτο πεναλτι…Εμετος…
Καποια στιγμη πρεπει να βρεθει τροπος αντιδρασης σε ολη αυτή την προσπαθεια βιασμου της λογικης!
Καποια στιγμη πρεπει να βρεθει τροπος αντιδρασης σε ολη αυτή την προσπαθεια βιασμου της λογικης!
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Έχουνε καμία φωτό με το χέρι; Μπα ε;
Τους γράφουμε στα παπάρια μας όλους.
Το μόνο σωστό είναι ότι όντως ήταν αθλιότητα, μας έσφαξε ο τύπος κι επιτέλους δεν γίνεται να μιλάει μόνο ο λουτσεσκου
SM-G965F
Τους γράφουμε στα παπάρια μας όλους.
Το μόνο σωστό είναι ότι όντως ήταν αθλιότητα, μας έσφαξε ο τύπος κι επιτέλους δεν γίνεται να μιλάει μόνο ο λουτσεσκου
SM-G965F
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Σκου-λα-ξτε, πουτ@ν@ς γιοι. Κλάψ' τε μέχρι εκεί που δεν πάει. Στο 25 δεν είδαν το πεντακάθαρο πέναλτι πάνω στον Κρέσπο, ε; Την μαρς κόκκινη που έπρεπε να φάει και ο καμαρass για το δολοφονικό χτύπημα στον Μίσιτς ούτε; Για το επίσης πέναλτι στη φάση του γκολ του Σφιντερσκι, που κάνει αμέσως πριν ο καρατέκα του γαύρου c; Όχι και πάλι; Πονάει η κωλοτρυπίδ@ σας, απογονάκια πάσης αποχρώσεως; Ρε μπ@στ@ρδι@, θα ζήσετε μαζεμένους τους εφιάλτες, που ούτε ποτέ διανοηθήκατε καν ότι μπορεί να σας "κεράσει" οποιαδήποτε ομάδα στην μπανανία.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Η αποθέωση είναι η ακύρωση του γκολ του Ακπομ γιατί πηδηξε ο Κρέσπο και τον ακούμπησε ο τύπος που έκανε καθυστερήσεις από την προθέρμανση και φορούσε γάντιαnavigator11 έγραψε:Σκου-λα-ξτε, πουτ@ν@ς γιοι. Κλάψ' τε μέχρι εκεί που δεν πάει. Στο 25 δεν είδαν το πεντακάθαρο πέναλτι πάνω στον Κρέσπο, ε; Την μαρς κόκκινη που έπρεπε να φάει και ο καμαρass για το δολοφονικό χτύπημα στον Μίσιτς ούτε; Για το επίσης πέναλτι στη φάση του γκολ του Σφιντερσκι, που κάνει αμέσως πριν ο καρατέκα του γαύρου c; Όχι και πάλι; Πονάει η κωλοτρυπίδ@ σας, απογονάκια πάσης αποχρώσεως; Ρε μπ@στ@ρδι@, θα ζήσετε μαζεμένους τους εφιάλτες, που ούτε ποτέ διανοηθήκατε καν ότι μπορεί να σας "κεράσει" οποιαδήποτε ομάδα στην μπανανία.
SM-G965F
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Κι αυτή η φάση κατά πάσα πιθανότητα ήταν φάουλ αποκύημα της φαντασίας του κόρακα. Εν τω μεταξύ, βλέποντας τα στιγμιότυπα, αν θυμάμαι καλά, για αυτήν τη φάση, ο αρχίδ@ς ο κωσταβάρας είδε τον Ισπανό να ... χτυπάει με τον αγκώνα στο στήθος τον παραρτερματά του νιόνιου.

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Και τα @@ μέσα στο στόμα πες τουnavigator11 έγραψε:Κι αυτή η φάση κατά πάσα πιθανότητα ήταν φάουλ αποκύημα της φαντασίας του κόρακα. Εν τω μεταξύ, βλέποντας τα στιγμιότυπα, αν θυμάμαι καλά, για αυτήν τη φάση, ο αρχίδ@ς ο κωσταβάρας είδε τον Ισπανό να ... χτυπάει με τον αγκώνα στο στήθος τον παραρτερματά του νιόνιου.![]()
![]()
SM-G965F
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
2300 χρόνια και ακόμα δεν έχουν χωνέψει την τσαπου από τον Αλέκο, μάλλον για αυτό είναι τόσο συμπλεγατικοι... δεν εξηγείται αλλιώς