Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

agave έγραψε:Στα derby κανει 25. Οχι σε ματσακια με ομαδουλες της σειρας.
Άμα δεις την κοστολόγηση,ο πρόεδρος θα κάνει μπάζα ντέρμπυ.Στο πέταλο 25,5-6 40 ευρώ.

Και δεν υπάρχει δικαιολογία για το 20ευρω που χαρίζει τα εισιτήρια ο πρόεδρος.
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

Εγω θα πάω στην Τούμπα επιτέλους σαν ΜΕΤΟΧΟΣ στην 1(λόγο του οτι δεν μπορώ να χοροπηδάω)..θλάση στο πόδι(γ@μημένα rebound)Δηλαδή κουστούμι γραβάτα κτλπ....λοιπόν καλη επιτυχία στην ομαδάρα μας.. :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

ρε σις του Βερόν γιατι δεν του δίνει κάποιες ανάσες..θα πάθει ψυχολογικά το παιδί....ας βάλει τον Ηλιάδη(λέω εγω τώρα...)
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Περιμένω άνετη νίκη.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ενα τοπικ που το ανοιγει ο αδελφος gash, δε μπορει παρα να εχει τρομερη επιτυχια!
με ενα 3-0 θα αποκαλω τον gash ως ο βιαστης της γριας!
οσο για το ματσακι με τους αυτονομους, περιμενω να δω ποσοι θα ποσταρουν τον καημο τους να ξεκινησει με 4-4-2 και χουτο μουσλι μπροστα...
περιμενετε να δουμε πρωτα τη σεντ ετιεν με το γαυρο να παιζει 5-4-1 και ας ελπισουμε οτι ο φερναντο εκεινη την ωρα θα εχει κατι καλυτερο να κανει... :wink:
φυσικα οι γριες μετα τον αγωνα με τον βαζελο εδωσες υποσχεση νικης στη τουμπα για να ευχαριστησουν τους (πολυπληθεις) οπαδους τους...
δηλαδη χτυπηστε αυτο το ματς και μετα φυγετε για διακοπες :x
στο ιδιο εργο θεατες...
μαμηστε τα καπη!! :?
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok87 »

θέλω γκολ στελιου μαλεζα στο 90' και εξαλλο πανηγυρισμο..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Τρελαίνομαι στους πανυγηρισμούς του Μουσλίμοβιτς προσωπικά αδερφέ.

3-0 πρόβλεψη με έπιασε ο ehemithos. :wink:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

PAOKSaLoNiCa έγραψε:ρε σις του Βερόν γιατι δεν του δίνει κάποιες ανάσες..θα πάθει ψυχολογικά το παιδί....ας βάλει τον Ηλιάδη(λέω εγω τώρα...)
Νομίζω περιμένει να πάρει τις 2 κίτρινες ακόμα να τον ξεκουράσει μια και καλή. Μη τον ξεουράσει,τις πάρει απανωτές και κάνουμε μαυρα ΜΑΤΙΑ(ς) να τον δούμε!! :) :)
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

paok87 έγραψε:θέλω γκολ στελιου μαλεζα στο 90' και εξαλλο πανηγυρισμο..
Άσε ρε ορεξη έχεις να καρδιοχτυπήσουμε..χαλαρά το θέλω όπως με το λεβαδειακό :wink:

:)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Καλα θα ειναι να ειναι μονο χρηματικη, η ποινη, γιατι χρηματα εχουμε πολλα, ετσι????

Τι λες βρε Παρασανδαλε??? Δηλαδη το θεωρεις δεδομενο οτι θα τιμωρηθουμε??? Ελεος!!! Τι σκεπτικο ειναι αυτο???

Ενταξει...θα μας προκαλεσουν και στις κερκιδες και στο γηπεδο οι παικτες. Τα ξερουμε αυτα!!! κι εφοσον τα γνωριζουμε, θεωρω οτι πρεπει να λαβουμε τα μετρα μας για να μη δημιουργηθει το παραμικρο επεισοδιο.

Γιατι, αν θυμαμαι καλα, την επομενη φορα, θα τιμωρηθει και το γηπεδο!!!! Δε θα επιβληθει μονο χρηματικη ποινη!!!
Ειδικα εν οψει γαυρου...
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Yiankos »

Μη λέμε ότι θέλουμε ... ας ηρεμήσουμε λιγάκι ....
Τίποτα απολύτως δε θα γίνει και όλα θα κυλήσουν ήρεμα .. Με τη γριά παίζουμε στην Τούμπα δεν παίζουμε με την μικτή εξωγήινων ..
Έλεος .. Τέλος με επεισόδια και μ@λακίες!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από jibbie »

ασχετο, δε βρηκα που να το βαλω αλλα δε μπορουσα να μη το μοιραστω μαζι σας..
Στον αέρα το ντέρμπι των «αιωνίων»

Την αλλαγή της ημερομηνίας του ντέρμπι της 24ης αγωνιστικής μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού που είναι προγραμματισμένο για την 1η Μαρτίου στις 19:00 ζήτησε η Αστυνομική Διεύθυνση από τη Σούπερ Λίγκα. Ο λόγος είναι ότι την ίδια μέρα (Κυριακή 1 Mαρτίου) στις 21:30 διεξάγεται η μπασκετική αναμέτρηση των δύο «αιώνιων» αντιπάλων.

Από την πλευρά της, η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ενημέρωσε την Αστυνομία ότι δεν είναι εφικτή η αλλαγή ημερομηνίας του αγώνα και ότι έχει έρθει ήδη σε επικοινωνία με τον ΕΣΑΚΕ.

Ωστόσο, η Αστυνομία τόνισε ότι για λόγους ασφαλείας θα πρέπει ο αγώνας του ποδοσφαίρου να διεξαχθεί τουλάχιστον 4 ώρες νωρίτερα από αυτόν του μπάσκετ για να αποφευχθούν δυσάρεστα απρόοπτα με την άφιξη της αποστολής του Παναθηναϊκού. Η Superleague υποστήριξε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο για τηλεοπτικούς λόγους. Το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν νέες επαφές μεταξύ της διοργανώτριας αρχής και της Αστυνομικής Διεύθυνσης, ώστε να παρθεί η τελική απόφαση.

Στις 4 Μαρτιου ειναι το παιχνιδι κυπελλου..Ας ξεκουραστει ο γαυρουλης μας,ε ΕΛ.ΑΣ.;

Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι η αστυνομια εκτελει τα χατιρια του γαυρου;Γιατι να μην αλλαξει το παιχνιδι μπασκετ;Μηπως εκει εχει πιο χαλαρο προγραμμα η ομαδα του δημοσιου;

Ρε αντε γαμ*θ**τε!
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kareena4ever »

ΠΑΟΚ-τζατζογρια

Διαιτητης
Σπαθας(Περαιας)

Βοηθοι
Φαντοπουλος(Περαιας)
Παπαδοπουλος(Περαιας)

Τεταρτος
Μαζαρακος(Μπαλαφας Σιτυ)
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από thrix »

Έχουμε καθόλου ιστορία με αυτόν? Δε θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Η καλύτερη απάντηση σε πιθανή πρόκληση τον φιλάθλων του Ηρακλή είναι η ομάδα μας να παίξει το ποδόσφαιρο που ξέρει να ρίξει δυο με τρία goalakia στην ομάδα αυτήν και εμείς να φωνάζουμε ΠΑΟΚ επί 90 λεπτά ασταμάτητα και μονο ΠΑΟΚ! Δεν χρειαζόμαστε ούτε να βρίζουμε την ομάδα του Ηρακλή ούτε κανέναν άλλον. Εμείς είμαστε ΠΑΟΚ και τους γράφουμε όλους στα @@ μας.
Προβλέπω καλο παιχνίδι και ο ΠΑΟΚ να αποδεικνύει την ανωτερότητα από τον συμπολίτη. Μακάρι να δούμε και τον Χούτο 10-20 λεπτά εάν είναι καλά βεβαια.
Αίντε αδέρφια όλοι στον ναό το σάββατο! ΠΑΟΚΑΡΑ και τα μυαλά στα mixer!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”