ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Και στο 2 - 0 να πάει το σκορ, θα το παλέψουν.
Πιστεύω εμείς μπήκαμε κάπως λανθασμένα και το εκμεταλλεύτηκαν αυτό.
Πιστεύω εμείς μπήκαμε κάπως λανθασμένα και το εκμεταλλεύτηκαν αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος apaikto$ την Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Τα δίνουν όλα τώρα. Ευκαιρία να βρούμε χώρους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8903
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8903
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Λουτσεσκου βγάλε τον Μπισεβαρ τα έχει φτύσει και δεν έχει βοήθεια ο Βιερινια .Ξυπνά.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8903
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Κρίμα, αλλά και αναμενόμενο από το πως μπήκαμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος apaikto$ την Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- paokagrinio
- Δημοσιεύσεις: 199
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2016, 11:16