ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από apaikto$ »

Απόψε όλες οι ομάδες της λίγκας θέλουν να χάσουμε, αλλά δεν τους βγαίνει.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από potamda »

Πάλι ρε Καντουρί; Δεν είναι δυνατόν αυτό με τον παίχτη!
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pxp920 »

Ας μεινει καιρο εξω για να θεραπευτει τελειως
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panta »

Μεγάλο παπάρι ο χανσεν
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

πεφτει ο καντουρι κατω δειχνοντας οτι δεν μπορει αλλο...''συνεχιζει ο ελ καντουρι χωρις προβλημα αρα ισχυει η αλλαγη του μπισεσβαρ'' , ηθελα να ηξερα, στις τουαλετες τον εχουν τον μαλακα κλεισμενο?
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pxp920 »

τραγικος διαιτητας
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από apaikto$ »

Σε λίγο θα βγάλει κάρτα και στη κερκίδα.
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Ρε τι κοράκια είναι αυτά;;;
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Azrael »

η χειροτερη διαιτησια ξενου διαιτητη μεχρι σημερα
Άβαταρ μέλους
paokagrinio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2016, 11:16

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από paokagrinio »

Azrael έγραψε:η χειροτερη διαιτησια ξενου διαιτητη μεχρι σημερα
Κακιστος μεν, αλλα οχι χειροτερος. Μην ξεχναμε το κορακι με αεχ

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ο.Α.Ρ.Η.Ανακια αρρωστα ο εκφωνητής και τα κοράκια
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από xpan »

παίζουμε με την φωτιά...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Azrael »

paokagrinio έγραψε:
Azrael έγραψε:η χειροτερη διαιτησια ξενου διαιτητη μεχρι σημερα
Κακιστος μεν, αλλα οχι χειροτερος. Μην ξεχναμε το κορακι με αεχ

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk

εχεις δικιο
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Rexaris »

Τη φοβάμαι τη ροή τού ματς για κανένα 1-1...
Έλα το 2-0 να τους τελειώνουμε...
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panta »

Θα μπει τώρα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”