η πλακα ειναι οτι δεν την περιεφερε απλως την βομβα μολοτωφ,την πεταξε κιολας!navigator11 έγραψε:Η eca πήρε θέση για τα επεισόδια στο οαχαχααχαχαχα;; Μήπως ξέρει κανείς τίποτα σχετικά;
σκεψου να εβρισκε τον στοχο της!
ουσιαστικα ατιμωρητη εμεινε η Αεκ για ενα απο τα πιο χοντρα περιστατικα που εχουμε δει ποτε σε γηπεδο και δη στην ευρωπη!!(Δεν κανω καν λογο για ολα τα αλλα φωτοβολιδες/βεγγαλικα μεσα στον κοσμο κ.λπ)
και δεν λεω πως επρεπε να την ..εξοντωσουν,την ομαδα,καλως γλυτωσε,αλλα θυμαμαι τι ζητουσαν(το πρωταθλημα!) περσι λογω μιας (εστω σκληρης)φωτογραφιας,οτι δεν εχουν ξαναδει προεδρο να οπλοφορει
και ποσο βαρυς ο πελεκυς επεσε απο ΜΜΕ και απο αποφασεις δικαστικες κατω.
( και ολα αυτα μετα το περιστατικο με τον γκαρθια,που τους φανηκαν και λιγοι οι τρεις βαθμοι που χασαμε και τι λεγαν και ακομα λενε οπαδοι τους!!! και το μπαχαλο που προκαλεσε εκεινη η ιστορια με αποτελεσμα την απωλεια και στην τριπολη)