Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από wickerman »

Πρέπει να το αναγνωρίσω στον Πεφτούνη ότι έχει τρομακτική τεχνική στις βουτιές. Σε μία φάση στο παιχνίδι ξεκινάει να βουτάει(κάνει μόνος του αλματάκι) έξω από την περιοχή και πέφτει στο τέλος μέσα σε αυτήν. Ο αμυντικός της Ντιναμό όμως ξέρει ποιον αντιμετωπίζει(φαίνεται ότι έχει κάνει το σωστό scouting ο Χατσκεβιτς-προπονητής Ντιναμό) και τραβάει τα πόδια του πίσω με αποτέλεσμα να πέφτει κάτω εντελώς μόνος του ο Πεφτούνης και να μοιάζει με παλιάτσο σε περιφερόμενο θίασο. Και μετά αναρωτιέστε γιατί ποτέ καμία σοβαρή ομάδα της Ευρώπης δεν πρόκειται να αγοράσει αυτόν τον παίχτη. Επίσης οφείλω να παρατηρήσω ότι είναι μία υπέροχη FranSolική βραδιά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wickerman την Πέμ 21 Φεβ 2019, 22:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sourdos4
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 22:04
Τοποθεσία: Θ5 Σ13 Θ76

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourdos4 »

Αυτά να βλέπεται όσοι εκθειάζεται τα εξτρέμ του θρύνου. Η μπάλα παίζει αρκετή ώρα στην κορυφή της περιοχής του γαύρου και ο Ζιλ Ντίας αφήνει τον αντίπαλο να κάνει σέντρα ανενόχλητος
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από panpangr77 »

Επική βουτιά δουλεμενη στην προπόνηση.
Dimpatra
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Dimpatra »

Κάντε μου την χάρη και μην ξαναδιαβάσω εγκώμια εδώ μέσα για τον πεφτουνη ή τον - μυγοχεσμα - ποντενσε

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από okkas73 »

[quote="renegade"]Τσιμικας μόνο για αυτή τη σέντρα 18 εκατομμύρια :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος okkas73 την Πέμ 21 Φεβ 2019, 23:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από wickerman »

Να με συγχωρείς αδερφέ αλλά εγώ δεν μπορώ να λέω ψέμματα στον εαυτό μου. Όταν βλέπω την εκπληκτική τεχνική του Πεφτούνη στις βουτιές δεν μπορώ να μην την επισημάνω. Ελευθερία στο φόρουμ!
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ενταξει.....εχει δικαίωμα και η Μπαρτσελόνα της Ελλαδος να κανει ένα κακο παιγνιδι…

Εάν επαιζε ο ΠΑΟΚ.ο σπικερ θα ειχε γ@μηθει να λεει πως δεν απειλεί καθολου...ποσο μετριος και ακινδυνος είναι...ποσοι παικτες του σερνονται…..και πολλα αλλα…


Αλλα με την Μπα(ρ)τσα της Ελλαδος...δεν τολμάει να πει τιποτα γιατι μπορει να γινει….Τζηλος!....
renegade
Δημοσιεύσεις: 19478
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από renegade »

Τι γλιτωσε την δεύτερη κίτρινη το μυγοχεσμα
Μόνο Μ ένας γ@μιουνται
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

Σε ποιο λεπτο βγηκε ο φορτουνης;;

Εντελως τυχαια με σοβαρες ομαδες στο 60λεπτο ειναι πτωμα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19478
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από renegade »

Πολύ κακη και αφελής ομάδα η ντιναμο
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rorschach »

Ενα γκολ χρειαζεται ο ολυμπιακος. -Θαναηλακης
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από cellophan »

Ωραίος παίκτης ο Ουκρανός Χούλτ, το δέκα ο Σαπαρένκο.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από cellophan »

Εν τω μεταξύ οι Ουκρανοί παίζει να έχουν 3-4 σωματότυπους Χατσερίδι στην 11αδα σήμερα.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

με τον γκαρθια μπορουσε και 0-3 σημερα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19478
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από renegade »

Πιο γίδια από αυτούς τους ουκρανους δεν έχω ματαδει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”