Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Με κατηγορουμενο για το ΝOOR1 μιλουσαν οι δραστες του ξυλοδαρμου Τζηλου
Ποιος που ποτε γιατι;;; ακουσε κανεις τιποτα;
Ποιος που ποτε γιατι;;; ακουσε κανεις τιποτα;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ!Τρόμος έγραψε:Ο παίκτης που πρέπει να χτυπήσουμε είναι ο Κουρμπελης.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αιλας αιλας....Mīngus έγραψε:Με κατηγορούμενο του Noor 1 συνομιλούσαν οι δράστες της επίθεσης στον Τζήλο!
SM-G965F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σχετικά με τον Φορτούνη και τον Ποντένσε ο καθένας έχει την άποψή του. Εγώ πάντως δεν ξεχνώ ότι ο Φορτούνης είχε συμφωνήσει προφορικά με τον ΠΑΟΚ και επί ένα μήνα μας καθυστερούσε μέχρι να υπογράψει στον πουσ$%^&ρο και να μείνουμε μπουκάλα. Τέτοια καθίκια θα μαζέψουμε στον ΠΑΟΚ; ΕΛΕΟΣ! Σαν παίκτης καλούτσικος είναι, αλλά τέτοιους έχουμε πολλούς στον ΠΑΟΚ και μάλιστα με πολύ καλύτερο χαρακτήρα, που γυαλίζουν πάγκο.
Ο Ποντένσε σαν παίκτης είναι καλύτερος του Φορτούνη και σχετικά νέος (23 ετών και 4 μηνών). Έχω όμως Λημνιό, που ναι μεν είναι χειρότερος αυτή τη στιγμή αλλά είναι και 2,5 έτη μικρότερος, έχω Λάμπρου που δεν πιστεύω ότι είναι χειρότερος αν και 2 έτη μικρότερος, έχω Ζαμπά με τον οποίο ΔΕΝ συγκρίνεται και έχω πιο πίσω και μια Κ19 που είναι γεμάτη ταλέντα.
Ο Ποντένσε σαν παίκτης είναι καλύτερος του Φορτούνη και σχετικά νέος (23 ετών και 4 μηνών). Έχω όμως Λημνιό, που ναι μεν είναι χειρότερος αυτή τη στιγμή αλλά είναι και 2,5 έτη μικρότερος, έχω Λάμπρου που δεν πιστεύω ότι είναι χειρότερος αν και 2 έτη μικρότερος, έχω Ζαμπά με τον οποίο ΔΕΝ συγκρίνεται και έχω πιο πίσω και μια Κ19 που είναι γεμάτη ταλέντα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σωστός ο Αποστόλης
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Πέλκας, ναι ο Πέλκας, πέρυσι, περίπου αυτά τα νούμερα έκανε. Χωρίς πέναλτι.gika έγραψε:O Ποντένσε έχει τα νούμερα του Λημνιού, αλλά έχει και μια κοφτή τρίπλα άλλου επιπέδου. Αν ο γαύρος είχε φορ της προκοπής τα νούμερα του πορτογάλου θα ήταν πολύ καλύτερα. Για παράδειγμα, κάπου πήρε το μάτι μου ότι ο Φορτούνης έχει σε 32 αγώνες 11 ασίστ και 14 γκολ φέτος. Δεν ξέρω αν μετράνε μέσα φιλικά, ευρωπαικά ή τι άλλα, αλλά αν το νούμερο ισχύει, φαινομενικά δεν έχουμε τέτοιο παίκτη. Στην πράξη, αν μου έλεγες Μπίσεσβαρ ή Φορτούνη, ο Φορτούνης θα γυάλιζε τα παπούτσια του αφάνα.
Θέλω να καταλήξω στο ότι τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια κι ότι απο Λημνιό, Λάμπρου, Ενρίκε ή Ελ Καντουρί στα εξτρέμ, θα προτιμούσα Ποντένσε. Προφανώς όχι από Ζαμπά ο οποίος μαζί με Ακπόμ είναι ότι πιο πολύτιμο υπάρχει στην Superleague αυτή τη στιγμή.
Κι έχει συναγωνισμό τον Bisewar.
Αστείος παίχτης ο Ποντένσε, μακάρι να μείνει στον γαύρο χρόνια, να γελάμε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το σωμα του πεφτουνη ειναι σωμα παιχτη κ19, ποτε δεν δουλεψε να φτιαξει το κορμι του να μπορει να στεκεται ορθιος στα μαρκαρισματα, πολυ απλα γιατι στην κωλοομαδα που ειναι δεν χρειαζεται, εκει τους θελουν να βουτανε. Αντιθετα ο Πελκας που παιζει σε μια ομαδα που δεν παιρνει φαουλ σε καθε πεσιμο, επρεπε να δυναμωσει για να μπορεσει να παιξει, σε μισο χρονο ακομα δεν θα υπαρχει καλυτερος Ελληνας παιχτης στην θεση του Πελκα. Αρκετα με τις ποδοσφαιρικες απατες πεφτουνη και τον νανο ποτενσε
-
paok apo epilogi
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Παρ 16 Νοέμ 2018, 22:12
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στα δικα μου αμπαλα ματια...αυτοι οι δυο αστερες του γαυρου...γαμιουνται ασυστολα κ πατοκορφα
ΥΓ Για εσας που ξερετε 100 κιλα μπαλα μπορει να ειναι αλλιως...να γαμιουνται πατοκορφα κ ασυστολα...δεν ξερω
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ
ΥΓ Για εσας που ξερετε 100 κιλα μπαλα μπορει να ειναι αλλιως...να γαμιουνται πατοκορφα κ ασυστολα...δεν ξερω
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
καλός παίχτης ο ποντένσε αλλά για τσίρκο , όχι για ομάδα.
σαν τους harlem ενα πράγμα. τρομερή κοφτή τρίπλα, περιστροφές, ξεπέταγμα... αλλα απο ουσία μηδέν.
ξεμαρκάρεται πολύ ευκολα αλλά μέχρι εκει. μετά κολλάει και δεν κάνει ούτε ασίστ ούτε γκόλ.
σαν τους harlem ενα πράγμα. τρομερή κοφτή τρίπλα, περιστροφές, ξεπέταγμα... αλλα απο ουσία μηδέν.
ξεμαρκάρεται πολύ ευκολα αλλά μέχρι εκει. μετά κολλάει και δεν κάνει ούτε ασίστ ούτε γκόλ.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μπερδευτηκε!!τον αλμπανη ηθελε να πει...ΑποστόληςΑ έγραψε:ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ!Τρόμος έγραψε:Ο παίκτης που πρέπει να χτυπήσουμε είναι ο Κουρμπελης.
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1062
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτός ο Δ. Μ κ ο Χ. Π ποιοι είναι ρε παιδιά??
Κι αν είναι "δυσκολο" ακόμα να ειπωθεί τόνομα του δώστε κάνα τιπ..
Για την υπόθεση τζηλου ομιλώ..
Κι αν είναι "δυσκολο" ακόμα να ειπωθεί τόνομα του δώστε κάνα τιπ..
Για την υπόθεση τζηλου ομιλώ..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κατάλαβα. Θα θερίσουν τα...εμφράγματα πάλι.pilotos έγραψε:Αιλας αιλας....Mīngus έγραψε:Με κατηγορούμενο του Noor 1 συνομιλούσαν οι δράστες της επίθεσης στον Τζήλο!
SM-G965F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Ποτένσε έχει σχεδόν πιάσει ταβάνι. Παικτάκος 1,65 ύψους. Πραγματικά θα τον ήθελα για πάντα στον γκέυ. Δεν είναι μόνο χασογκόλης, αλλά πολύ αδύναμος και κακός αμυντικά. Θεωρώ ήδη καλύτερο τον Λημνιό συνολικά, γιατί και η άμυνα και οι βοήθειες στον αέρα είναι επίσης σημαντικές. Παίκτης κώνος ο ποτένσε, θα είχε νόημα να ασχολούμασταν μαζί του αν παστέλωνε αβέρτα και αν είχε ταυτόχρονα σοβαρή ταχύτητα. Δε λέω ότι είναι αργός, αλλά τίποτα σπουδαίο - δεν είναι Γκάρυ στην ταχύτητα για να μετριάσει τις άλλες του αδυναμίες.
Για τον Φορτούνη έχουμε κόμπλεξ. Χωρίς αυτόν, η ομάδα του απλά δεν υπάρχει στο γήπεδο. Σίγουρα δεν έχει δύναμη, όμως είναι απίστευτα εφυής, όλο ουσία και δεν κάνει ούτε μια περιττή ενέργεια. Πραγματικά φοβερός και ομαδικός. Αν είχε ο Πέλκας το μυαλό του, θα έπαιζε στη Μπαρτσελόνα σήμερα. Τα μειονεκτήματα του Φορτούνη τα είπατε σωστά. Νοίζω ότι του έκανε μεγάλο κακό που πήγε στην ομάδα που διδάσκεται του βούτιγμα και η βρωμιά. Εκεί ε χρειάζεται αν δουλεύεις για να νικάς. Μια τα κοράκια, μια τα κολάρα, μια οι δικαστές. Είναι ένα φαινόμενο που κατέστρεψε αρκετούς αξιόλογους παίκτες της ομάδας/ΕΟ. Πέρα από τον Φορτούνη, αδυνατώ να σκεφτώ έναν παίκτη που θα ήθελα για βασικό στον ΠΑΟΚ, χωρίς να λέω ότι θέλω να πάρω παίκτη μισητό, εχθρό, που θα μας δίχαζε. Καθαρά ως ποδοσφαιρικά χαρακτηριστικά μιλάω. Ακόμη και τα πολυδιαφημισμένα αμυντικά χαφ του γαύρου δε με εντυπωσιάζουν. Για τον Mady Camara μόνο θα έλεγα ότι είναι μόλις 21 ετών και τα χαφ συνήθως στα 23 δείχνουν. Νομίζω ότι αν δουλέψει αυτός ο παίκτης έχει πολύ μέλλον. Θα τον ήθελα, όμως όχι βάσει της φετινής του απόδοσης. Νομίζω ότι ο χοντρός περιμένει από αυτόν πολλά Ευρώ, όμως χωρίς ομίλους CL δυσκολεύεται να προωθήσει. Πληρώνει όμως καλά ΑΡΔ, transfermarket (από μηδέν αξία, με μισή σεζόν τον πήγαν 4εκ!!!) κλπ. Σε εμάς ο Μακ με 20+ γκολ και διπλό με Ντόρτμουντ τον πήγαν από 2,5εκ στα 3,5 στο τράνσφερ
Η ΑεΧ, είναι γεμάτη από φθηνές μετριότητες. Είναι ένα καλό σύνολο για τα λεφτά της, όμως στον φετινό ΠΑΟΚ όλοι φαίνονται λίγοι. Ξεχωρίζω τους Μπάρκα, Λιβάγια και Πόνσε. Αν δεν είχαμε την τύχη να έχουμε στο τέρμα τον απίστευτο Πασχαλάκη, θα τον ήθελα. Ομοίως θεωρώ καλό γκολτζή τον Πόνσε, όμως ο ΠΑΟΚ έχει πλέον πολύ καλύτερους: Άκπομπ, Κουλούρης και τον πολλά υποσχόμενο Πολωνό. Ο Λιβάγια δεν ταιριάζει τόσο στον ΠΑΟΚ και είναι πολύ αργός, ενώ οι διαιτητές του χαρίζουν πολλές κάρτες. Ο Πόνσε πάντως είναι 21 ετών, και πιστεώ ότι αν δουλέψει έχει μέλλον, όπως κάθε νεαρός. Εννοείται ότι η χάρτινη δε θα μπορέσει να τον αγοράσει από τη Ρόμα. Εμείς αντίθετα, αν τον θέλουμε, απλά τον αγοράζουμε με τον τεράστιο Ιβάν Σαββίδη. Θα έλεγα ότι είναι εξαιρετική περίπτωση για τις σεζόν που ψάχναμε φορ, με Κλάους να είναι πρώην ποδοσφαιριστής, όμως την εποχή Πρίγιοβιτς είμαστε πλένο σε άλλο επίπεδο στη θέση του φορ. Άκπομπ και Σφιντέρσκι δείχνουν να έχουν μεγαλύτερο ταβάνι από τον Αργεντίνο, πέρα από το παρών. Ο Τσούμπα είναι πραγματικός εφιάλτης για τους αντίπαλους αμυντικούς, παίκτης ομίλων CL με παδεία Άρσεναλ. Μαρκαρει, πιέζει ψηλάλ, κρατάει μπάλα, δε συγχωρεί λάθη, ενώ έχει και εξαιρετικά τελειώματα και τεχνική και στην κεφαλιά. Παίκτης που πρέπει να του κάνουμε 4ετές με 25εκ ρήτρα.
Για τον Φορτούνη έχουμε κόμπλεξ. Χωρίς αυτόν, η ομάδα του απλά δεν υπάρχει στο γήπεδο. Σίγουρα δεν έχει δύναμη, όμως είναι απίστευτα εφυής, όλο ουσία και δεν κάνει ούτε μια περιττή ενέργεια. Πραγματικά φοβερός και ομαδικός. Αν είχε ο Πέλκας το μυαλό του, θα έπαιζε στη Μπαρτσελόνα σήμερα. Τα μειονεκτήματα του Φορτούνη τα είπατε σωστά. Νοίζω ότι του έκανε μεγάλο κακό που πήγε στην ομάδα που διδάσκεται του βούτιγμα και η βρωμιά. Εκεί ε χρειάζεται αν δουλεύεις για να νικάς. Μια τα κοράκια, μια τα κολάρα, μια οι δικαστές. Είναι ένα φαινόμενο που κατέστρεψε αρκετούς αξιόλογους παίκτες της ομάδας/ΕΟ. Πέρα από τον Φορτούνη, αδυνατώ να σκεφτώ έναν παίκτη που θα ήθελα για βασικό στον ΠΑΟΚ, χωρίς να λέω ότι θέλω να πάρω παίκτη μισητό, εχθρό, που θα μας δίχαζε. Καθαρά ως ποδοσφαιρικά χαρακτηριστικά μιλάω. Ακόμη και τα πολυδιαφημισμένα αμυντικά χαφ του γαύρου δε με εντυπωσιάζουν. Για τον Mady Camara μόνο θα έλεγα ότι είναι μόλις 21 ετών και τα χαφ συνήθως στα 23 δείχνουν. Νομίζω ότι αν δουλέψει αυτός ο παίκτης έχει πολύ μέλλον. Θα τον ήθελα, όμως όχι βάσει της φετινής του απόδοσης. Νομίζω ότι ο χοντρός περιμένει από αυτόν πολλά Ευρώ, όμως χωρίς ομίλους CL δυσκολεύεται να προωθήσει. Πληρώνει όμως καλά ΑΡΔ, transfermarket (από μηδέν αξία, με μισή σεζόν τον πήγαν 4εκ!!!) κλπ. Σε εμάς ο Μακ με 20+ γκολ και διπλό με Ντόρτμουντ τον πήγαν από 2,5εκ στα 3,5 στο τράνσφερ
Η ΑεΧ, είναι γεμάτη από φθηνές μετριότητες. Είναι ένα καλό σύνολο για τα λεφτά της, όμως στον φετινό ΠΑΟΚ όλοι φαίνονται λίγοι. Ξεχωρίζω τους Μπάρκα, Λιβάγια και Πόνσε. Αν δεν είχαμε την τύχη να έχουμε στο τέρμα τον απίστευτο Πασχαλάκη, θα τον ήθελα. Ομοίως θεωρώ καλό γκολτζή τον Πόνσε, όμως ο ΠΑΟΚ έχει πλέον πολύ καλύτερους: Άκπομπ, Κουλούρης και τον πολλά υποσχόμενο Πολωνό. Ο Λιβάγια δεν ταιριάζει τόσο στον ΠΑΟΚ και είναι πολύ αργός, ενώ οι διαιτητές του χαρίζουν πολλές κάρτες. Ο Πόνσε πάντως είναι 21 ετών, και πιστεώ ότι αν δουλέψει έχει μέλλον, όπως κάθε νεαρός. Εννοείται ότι η χάρτινη δε θα μπορέσει να τον αγοράσει από τη Ρόμα. Εμείς αντίθετα, αν τον θέλουμε, απλά τον αγοράζουμε με τον τεράστιο Ιβάν Σαββίδη. Θα έλεγα ότι είναι εξαιρετική περίπτωση για τις σεζόν που ψάχναμε φορ, με Κλάους να είναι πρώην ποδοσφαιριστής, όμως την εποχή Πρίγιοβιτς είμαστε πλένο σε άλλο επίπεδο στη θέση του φορ. Άκπομπ και Σφιντέρσκι δείχνουν να έχουν μεγαλύτερο ταβάνι από τον Αργεντίνο, πέρα από το παρών. Ο Τσούμπα είναι πραγματικός εφιάλτης για τους αντίπαλους αμυντικούς, παίκτης ομίλων CL με παδεία Άρσεναλ. Μαρκαρει, πιέζει ψηλάλ, κρατάει μπάλα, δε συγχωρεί λάθη, ενώ έχει και εξαιρετικά τελειώματα και τεχνική και στην κεφαλιά. Παίκτης που πρέπει να του κάνουμε 4ετές με 25εκ ρήτρα.