Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
woofer
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 23 Δεκ 2008, 14:29

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από woofer »

η ενδεκαδα οπως αρμοζει στην παοκαρα μας
--------------------ΧΑΛΚΙΑΣ--------------------
------------------ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ(δεν χρειαζεται αλλος)------------
------------------- ΓΚΑΡΣΙΑ-----------------------
------- --ΣΟΡΛΕΝ ΒΕΡΟΝ ΛΙΝΟ-----------
------------ ΣΕΡΧΙΟ ΒΙΕΡΙΝΙΑ------------
-----ΧΟΥΤΟΣ ΜΟΥΣΛΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ -----
το γαμησα ετσι;;; :lol: :lol: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
υπαρχει περιπτωση να χασεις με τετοια ενδεκαδα μεσα στην τουμπα;;;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Ίσα ίσα μια χαρά συστηματάκι.

Το θέμα είναι όμως δεν κάνεις λίγο fair play τις γριές μπας και γλυτώσουν τα καρδιοεγκεφαλικά επεισόδια με τα διπλά bypass μετά το τελικό σκορ?
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Δεν είμαστε σοβαροί...το εισιτήριο 20 ευρώ?
Μα στο πέταλο σε αντίστοιχα ματς για οπαδούς του ΠΑΟΚ το εισιτήριο 25 δεν κάνει?
Έλεος ρε παιδιά...
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από agave »

Στα derby κανει 25. Οχι σε ματσακια με ομαδουλες της σειρας.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από peris »

μα η γρια πηρε το επιδομα θερμανσης εχει λεφτα τωρα :) :)
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι η διάθεση των εισιτηρίων για τον αγώνα ΠΑΟΚ - Ηρακλής, θα ξεκινήσει την Τετάρτη 18.Φεβ.2009 από τα εκδοτήρια του Γηπέδου της Τούμπας στις 10:00.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp;jsess ... 7125017775
Dante
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Dante »

Δύσκολα ή εύκολα θα το πάρουμε το ματσ. Άσσος στάνταρ
Coroner
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 17:57

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Coroner »

Ειναι αληθεια οτι οι κενες θεσεις θα ειναι 4000?
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paokovia »

Ναι...δηλαδή η 8 και όσες από την 7 δεν είναι με διαρκείας.
Coroner
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 17:57

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Coroner »

Οποτε δεν θα εκδοσει 10000 εισιτηρια η ΠΑΕ αλλα 6000?
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

εκεί γύρω.προς το 5500
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Μαλλον ειναι στα πλαισια του κοινωνικου προγραμματος, που εξηγγειλε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ με κωδικο "Βοηθεια αναπτυξης για τριτοκοσμικες ομαδες"...

Δεν εξηγειτε αλλιως... :shock:
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Ασκήσεις φυσικής κατάστασης και τακτικής περιείχε η σημερινή προπόνηση που διεξήχθη στη Σουρωτή (10:30). Οι Sznaucner, Marcos Antonio ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας, ενώ το ίδιο έκανε προληπτικά και ο Vierinha λόγω ενοχλήσεων στην πλάτη. Ο Παναγιώτης Γλύκος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Λάμπρος Χούτος αποχώρησε προληπτικά λίγο πριν το τέλος της προπόνησης λόγω ενοχλήσεων στη μέση.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 7145521369
upobrixios4
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από upobrixios4 »

Αν παιζαμε την αλλη εβδομαδα θα τραγουδαγαμε ολοι την γνωστη διαφημηση:δεν εχει τι να βαλει η γρια στο καρναβαλι!!!!!!!!!




Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ ρικσε τριμπαλο νε τελειωνουμε...
Galatis
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Galatis »

Καλησπέρα αδέρφια.

Εγώ είμαι σίγουρος για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας αλλά θέλει πολύ προσοχή ένα πράγμα: Θεωρώ πολύ πιθανό τα ΚΑΠΗ από την Θ8 να μας προκαλέσουν (όπως ίσως και ο διατητής) με στόχο να γίνει νταβαντούρι και να μας τιμωρήσουν καθώς έρχεται και το ματς με το γαύρο. Πιστεύω δεν θα πέσουμε στη παγίδα τους και θα είμαστε ηφαίστειο αλλά χωρίς να δώσουμε δικαίωμα στον υπάλληλο του λιμανιού Πηλαδάκη.
Άλλωστε πιστεύω οτι εύκολα ή δύσκολα το τρίποντο είναι δικό μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”