Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sick Bastard »

giapas έγραψε:Έχω φτάσει στο σημεία να λυπάμαι τη κούλα και τους οπαδούς της.

................

Ψόφο ξεφτυλισμένοι και ελπίζω σε σεισμό 8 ρίχτερ με επίκεντρο το δασάκι για να γκρεμίσει το λυώμενό τους.
Mεγάλος giapas, αρχίζει με οίκτο, τελείωνει (στη μάπα τους), με κατάρες. :mrgreen: :lol:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rizla »

gika έγραψε:Ναι. Με τη διαφορά ότι έκραζα πρόσωπα, όχι το forum. Και πολύ καλά έκανα, και χαίρομαι που αυτοί που έκραζα δεν είναι πια εδώ μέσα και το forum επιτέλους έχει τη διαχείριση που το αρμόζει. Ποτέ δεν έκρυψα το ποιος είμαι αντίθετα με κάποιους που σκάνε με 10 διαφορετικά nicknames.
Τι έχει λέει; :lol: :lol: :lol: :lol:

Δεν μπορουν τα παληκαρια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rizla »

giapas έγραψε:γκικας = αντικειμενικός αναλυτής.
Απολαυστικός είσαι ωρες ωρες...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

giapas έγραψε:Έχω φτάσει στο σημεία να λυπάμαι τη κούλα και τους οπαδούς της.
Σαν να πηγαίνει ο ταμτάκος τη ζωντοχήρα γκόμενα που θέλει να ξανανιώσει τον έρωτα στο χίλτον για καφέ στο λόμπι , κάνει το κομμάτι του στην αρχή και χαίρεται αλλά στη πορεία τον καταλαβαίνουν και τον διώχνουν με τις κλωτσιές.

Τόσο πολύ ξένο και αφύσικο ήταν το πρωτάθλημα που πήρε η ξαδέρφη πέρυσι και τώρα δεν έχουν τρύπα να κρυφτούν από τις φάπες. Καταχράσττηκε , πήρε κάτι που δε της άξιζε και τώρα πληρώνει αργά και βασανιστικά τα γραμμάτια.

Που διαβάζαμε από τους πουτάνας γιους τσακίρκεφηδες για το πιο ολοκληρωμένο μπακ του πρωταθλήματος , το τιτανοτεράστιο Μπακάκη και την αδερφάρα το Μπάρκα που αξίζει 10 χαρτιά τουαλέτας.

Ψόφο ξεφτυλισμένοι και ελπίζω σε σεισμό 8 ρίχτερ με επίκεντρο το δασάκι για να γκρεμίσει το λυώμενό τους.
Επειδή καμιά φορά μπαίνω στον πειρασμό να τις διαβάζω τις σερβιέτες, το πόσο γελάω, όταν "βράζουν" με τον κατσαπλιά της Νίκαιας, που "γκρέμισε τόσο άθλια όσα επικά Ο ΙΔΙΟΣ έφτιαξε έναντι ΟΛΩΝ πέρυσι" δεν περιγράφεται. Πραγματικά είναι για λύπηση κανονικά αλλά δε σου αφήνουν το παραμικρό περιθώριο με το απύθμενο θράσος τους. Ο δε φόβος τους, ειδικά μετά το τέλος Γενάρη, όταν και Πορτογάλος και Ισλανδος ήρθαν στην ομάδα, ότι η ψαλίδα αναμεσα στους δυο μας υπάρχει τεράστιος κίνδυνος να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις είναι διάχυτος.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Sick Bastard έγραψε:
giapas έγραψε:Έχω φτάσει στο σημεία να λυπάμαι τη κούλα και τους οπαδούς της.

................

Ψόφο ξεφτυλισμένοι και ελπίζω σε σεισμό 8 ρίχτερ με επίκεντρο το δασάκι για να γκρεμίσει το λυώμενό τους.
Mεγάλος giapas, αρχίζει με οίκτο, τελείωνει (στη μάπα τους), με κατάρες. :mrgreen: :lol:
Τραγικό ποστάρισμα βγήκε τώρα που το ξαναδιάβασα , στη μέση έχασα το δρόμο μου παρόλο που είπα δε θα ξανακαταραστώ καφριλίκια. Χωρίς κανένα ειρμό η σκέψη μου , αχταρμάς , μηδενική ικανότητα αποτύπωσης του συναισθηματικού μου κόσμου στο ψηφιακό χαρτί όταν σκέφτομαι τη ξαδέρφη.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από barlow4 »

Μήπως ερωτεύτηκες?
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Δε ξέρω αν είναι έρωτας Κεν , αλλά αυτό που νιώθω είναι πολύ δυνατό κι όμορφο.
Θα δείξει με το καιρό .
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Στην ξαδέρφη και τη θειά, δύο πόντους πιο βαθιά.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Μόνο δυο; Όλο μέσα μπήκε
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GEOL »

Sick Bastard έγραψε:Στην ξαδέρφη και τη θειά, δύο πόντους πιο βαθιά.
Στην ξαδέρφη και στη θεία το κ@@@ί μπαίνει ευθεία :lol:
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

Μλκες θα πνιγώ τι γράφετε.... :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ρίξη χιαστών ο Λάζαρος, 6 μήνες έξω.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από prist64 »

να πω οτι στενοχωρεθηκα?

δε μου βγαινει

ας ειναι ελαφρυ το χωμα.................στην καριερα του
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rorschach »

μελλοντικος παικτης του αρη
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ρίξη χιαστών ο Λάζαρος, 6 μήνες έξω.
Πλήρης ουδετερότητα. Καλή επάνοδο, αν και ότε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”