Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
κοκκινη ο αρης στο 11', δολοφονικο τακλιν του Μπασα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κλεψιμο με την εννοια οτι αλλος ηταν ο καλυτερος και ο δικαιος πρωταθλητης και στην κυρεολεξια το εκλεψε. Οπως ειπα φυσικα ως ο δυναστης και τα περισσοτερα σφυρηγματα πειρε κτλ.
Και ο γκαλης επερνε σφυριγματα αλλα δεν ακουω κανεναν να λεει οτι μας τα εκλεψε τα πρωταθληματα ο αρης.
Με τον γαυρο του ιωαννιδη δεν συγκρινετε σε σίχαμα καμια ομαδα μπασκετ για μενα.
Και ο γκαλης επερνε σφυριγματα αλλα δεν ακουω κανεναν να λεει οτι μας τα εκλεψε τα πρωταθληματα ο αρης.
Με τον γαυρο του ιωαννιδη δεν συγκρινετε σε σίχαμα καμια ομαδα μπασκετ για μενα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
εκεινο το σιχαμα ο κόντης
μετα απο χρονια ειπε το περιφημο
δεν μπορουσα να αφησω να κριθει το πρωταθλημα απο ενα σφυριγμα
για οσους θυμουνται,σε νεκρο χρνο κρεμαστηκαν τρεις πανω στον Κορφα κατω απο το καλαθι
με ισοπαλο σκορ
μια βολη να εβαζε
πρωταθλημα ο Π.Α.Ο.Κ.
μετα απο χρονια ειπε το περιφημο
δεν μπορουσα να αφησω να κριθει το πρωταθλημα απο ενα σφυριγμα
για οσους θυμουνται,σε νεκρο χρνο κρεμαστηκαν τρεις πανω στον Κορφα κατω απο το καλαθι
με ισοπαλο σκορ
μια βολη να εβαζε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
σε "αντικειμενικο" σάιτ που ανει λάιβ τα ΠΟΚεμον λεει
ο χοντρος τα λεει με τον καραπαπάρα στον αγωνιστικο χωρο
ποσο μπουρδελο ειναι το ...................
ο χοντρος τα λεει με τον καραπαπάρα στον αγωνιστικο χωρο
ποσο μπουρδελο ειναι το ...................
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ευχαριστωRorschach έγραψε:http://0dt.net/video/1926694.html
αλλα δε παιζει, δε βγαζει καν οθονη.
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
πιστευω μεχρι και οι υπαλληλοι θα μπερδευτουν ποιον να υποστηριξουνdini26 έγραψε:Link για τους 2 γαυρους εχουμε????
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
μια χαρα παιζειdini26 έγραψε:ευχαριστωRorschach έγραψε:http://0dt.net/video/1926694.html
αλλα δε παιζει, δε βγαζει καν οθονη.
ισως το προβλημα βρισκεται στο adblock που (δεν) χρησιμοποιεις
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21326
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
φοβερος ο Σα τι να λεμε.
Εντομεταξι ο παπας που πεφτει τα τελευταια χρονια οτι οι τερματαδες του γαυρου ειναι παικταραδες και τον τρωνε ολοι, οχι μονο τα δικα τους τα προβατα, ειναι τρομερος.
Εντομεταξι ο παπας που πεφτει τα τελευταια χρονια οτι οι τερματαδες του γαυρου ειναι παικταραδες και τον τρωνε ολοι, οχι μονο τα δικα τους τα προβατα, ειναι τρομερος.