dini26 έγραψε:θεμα χρονου ειναι να το καρφωσουν
οι χατσεριδηδες
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
wickerman έγραψε:Θα σας κάνω μία συγκλονιστική αποκάλυψη αδέρφια. Η αφίσα δεν είναι απλή, αλλά γιγαντοαφίσα που καταλαμβάνει ολόκληρο τον τοίχο του δωματίου. Και ξέρετε ποιος πανυγυρίζει αγκαλιά με τον Buyalskiy ε; Ο παιχταράς Verbic. ΠΟΥΛΕΝΑΡΕΣ μου.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Υπαρχει και ο επαναληπτικος,ρεεε….
Μην ξεχνατε πως μιλαμε για την Μπα(ρ)τσα της Ελλαδος….

Μην ξεχνατε πως μιλαμε για την Μπα(ρ)τσα της Ελλαδος….
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τι διαβάζω? Τι χωριό του Μπάτε κέρδισε την Άρσεναλ?
Μήπως δεν ήταν τόσο χωριό τελικά?
Μήπως δεν ήταν τόσο χωριό τελικά?
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Συμφωνώ με τους προλαλησαντες
Τώρα που θα πολλαπλασιαστουν οι μπατσες, και λόγω κούρασης, προβλέπω απόλυση Μάρτινς και ανακήρυξη πρωταθλητου 2019-20...το εννοώ σοβαρά
Τώρα που θα πολλαπλασιαστουν οι μπατσες, και λόγω κούρασης, προβλέπω απόλυση Μάρτινς και ανακήρυξη πρωταθλητου 2019-20...το εννοώ σοβαρά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ας φέρει πρώτα η ΑΕΧ ένα Χ και μετά βλέπουμε...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
H Bate έχει παίξει και 2-3 χρονιές ΤσουΛου χωρίς να ξεφτιλιστεί.renegade έγραψε:Τι διαβάζω? Τι χωριό του Μπάτε κέρδισε την Άρσεναλ?
Μήπως δεν ήταν τόσο χωριό τελικά?
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
στεναχωρήθηκαν οι γαυροι που δεν έφυγαν στο ημίχρονο ενώ κερδιζαν.
περαν της πλάκας, η απιστευτη αμυνα της μπαρτσα των πτωχων , με τους αμυντικους που κοστιζουν συνολυκα πάνω απο 400εκ. ευρω (και δώρο 2 πλυντηρια), έχει φάει 8 γκολ σε 3 παιχνίδια.
περαν της πλάκας, η απιστευτη αμυνα της μπαρτσα των πτωχων , με τους αμυντικους που κοστιζουν συνολυκα πάνω απο 400εκ. ευρω (και δώρο 2 πλυντηρια), έχει φάει 8 γκολ σε 3 παιχνίδια.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Nαι οκ αλλά μην τρελάθηκεtolis01 έγραψε:H Bate έχει παίξει και 2-3 χρονιές ΤσουΛου χωρίς να ξεφτιλιστεί.renegade έγραψε:Τι διαβάζω? Τι χωριό του Μπάτε κέρδισε την Άρσεναλ?
Μήπως δεν ήταν τόσο χωριό τελικά?
Σβηστά 1-4 που το δίκαιο θα ήταν 1-6 σ εκείνο το ματς
Έχε χάρη που δεν τους ένοιαζε η Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο κ μετά
Βασικοί στην Μπάτε νομίζω είναι δύο πρώην του Πλατανιά
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτόν τον Νάτχο τον βλέπω του χρόνου να πηγαίνει στην Μακαμπι πεταχ τικβα,ο τύπος είναι τραγικός.
Ο Μαρτινς χεστηκε μετά το κυριακάτικο και κατέβηκε με δυο αμυντικά χαφ και τρία στόπερ,εφιάλτες βλέπει ακόμα.
Ο Μαρτινς χεστηκε μετά το κυριακάτικο και κατέβηκε με δυο αμυντικά χαφ και τρία στόπερ,εφιάλτες βλέπει ακόμα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Να τον δω εκεί μέσα που θα πρέπει να παίξει με Νατχο-Γκιγιέρμε πάλι...
Ο εφιάλτης της Τούμπας θα ξαναχτυπήσει...
Ο εφιάλτης της Τούμπας θα ξαναχτυπήσει...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Tώρα φάνηκε η χρησιμότητα της απόκτησης Χατσερίδη απ την Ντιναμό. 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Υπενθυμίζω τη δήλωση μεγάλου ανδρός:
Θεοδωρίδης: "Μην εκπλαγείτε αν ο Ολυμπιακός πάρει το Europa League!
Θεοδωρίδης: "Μην εκπλαγείτε αν ο Ολυμπιακός πάρει το Europa League!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ΚλαίωBono. έγραψε:Tώρα φάνηκε η χρησιμότητα της απόκτησης Χατσερίδη απ την Ντιναμό.
Στα υπόλοιπα, καταλαβαίνω από δηλώσεις/διαρροές της διοίκησης πως από Δευτέρα λογικά ο γκέι θα έχει Σερ Τάκη.
εμ κύριε Μαρτίνς, εντ'άξει έριχνες 3μπαλα στα λιμά, αλλά δε σε είπε κανένας πως ήταν μιλημένα;
Σε άφησαν απροετοίμαστο να πας στο λάκκο με τα αγγούρια