Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από peris »

αρχισαν τα κολπακια τους τεμεκ δεν θα παιξει ο ενας αμφοβολος ο αλλος...ασε μας ρε γρια με τους παπαδες σου..
μαγκιες στον πανσεραικο και στον θρασυβουλο :evil:
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Gelas »

Εφόσον παίζει ο Ιβιτς θα παμε με 4-2-3-1 και...

-------------------Χαλκιάς--------------------

--Αραμπατζής--Πάμπλο---Μαλεζάς--Μιρο--

-------------Σορλεν-----Γκαρσία-------------

--Κονσεισαο-------Ιβιτς---------ΝτορβαΛίνο

------------------Μουσλιμοβιτς---------------

και ίσως δούμε τον Χούτο να μπαινει στου Ιβιτς και τον βιερινια στον Λινο που μπορει να παιξει καλα μονο σε ενα ημιχρονο απο οτι φενεται...

Προβλεψη(παντα εξω πεφτω) : 0-2
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από trobonaras »

Gelas έγραψε:
Προβλεψη(παντα εξω πεφτω) : 0-2
χαχα με τετοιες προβλεψεις λογικο με φαινεται!!

δεν παιζει ο σναουτσνερ απο μας και ουτε ο μαρκος μαλλον
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Πήρα εισιτηριάαααααααακιιιιι :)
Η ειρωνία είναι πως θα πάω με γριά τρελή στο ματς :oops:

Το ότι θα είναι γριές απέναντι,είναι καλό ελέω ανταγωνισμού στην κερκίδα.Δεν θα αφήσουμε σύνθημα να πέσει κάτω :D
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

20 ε το εισητήριο....
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.....
ΟΧΙ 40 ΚΑΙ 50...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

-------------------ΧΑΛΚΙΑΣ--------------------
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-----ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ-----ΜΑΡΚΟΣ-------ΛΙΝΟ


-----------------ΓΚΑΡΣΙΑ-------ΒΕΡΟΝ--------------


ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ---------ΣΟΡΛΕΝ----------ΒΙΕΡΙΝΙΑ------

--------------------ΜΟΥΣΛΙ-------------------------

ΥΓ. ΟΙ - ΓΙΑΤΙ ΖΗΛΕΨΑ :) :) :) :) :) :)
Zapaokos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ 26 Ιουν 2008, 15:37

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Zapaokos »

Ομολογω πως πρωτη φορα στεναχωριεμαι για την απουσια του Ivic,αλλα αν παρουμε σαν δεδομενο οτι ειναι παιχτης 2ου γυρου ειναι οντως σημαντικη απουσια.Ελπιζω να δουμε 4-4-2 το σαββατο.Το οτι θα χει γριες στο γηπεδο ειναι καλο για μας,καιρο ειχαμε να δουμε αντιπαλους οπαδους.Απο τον νιονιο αν δεν κανω λαθος.

Ευκολη νικη με γκολ(ενα η πολλα)Musli,ετσι για να παρει τα πανω του.

ΠΑΟΚ for life.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

Αφού παίζει ο Ιβιτς με γρια.. :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

sidpanos έγραψε:20 ε το εισητήριο....
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.....
ΟΧΙ 40 ΚΑΙ 50...

20 για ποιον?
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

για την 8 για τις γριές...
τα 40αρια πήγαιναν σε κάτι πανόπουλους μεριά και στον ρέμο που κοστολογεί τα εισητήρια αλλιώς στο γριά - ΠΑΟΚ
και αλλιώς στο γρια - ποκ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Για αυτό ρώτησα.
Θυμάμαι τι έγινε στον πρώτο αγώνα για αυτό.
Αυτά είναι.
Αν ήμουν Ζαγοράκης 80 θα τα είχα βάλει.
Μεγάλη καρδιά ο πρόεδρος να κάνει ψυχικό στην άμοιρη γριά βλέπεις μέρες τέτοιες ο ΟΓΑ δεν στέλνει την σύνταξη,, το ΙΚΑ αργεί την εξέταση με τα ραντεβού,,τα φάρμακα ακρίβηναν,,στο ΚΑΠΗ ο γερόΛάμπης τα τίναξε δεν τραβάει και μπαλαντέρ η γριά στην μπιρίμπα της,,δεν έχει και τι να βάλει στο καρναβάλι,,το ρόπαλο είναι πλαστικό.
Τις λυπήθηκε.
Αχ βρε Ζαγοράκη πονόψυχε αχ!
Με συγκίνησες βραδυάτικα... :)
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

καλά κάνει γκας...
για να βγεί αύριο μεθαύριο σε κάνα ματς με υψηλό εκτός έδρας εισητήριο
και να πει....

Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...
ΥΓ. ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ 20 Ε

ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΑ....
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paoki_sweden »

ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΑ


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Σίγουρα καλά κάνει sidpanos.Σίγουρα και καλά κάνει που δεν σκέφτεται σαν και εμάς αλλά πονάει εξίσου το ίδιο.
Είναι διαφορετικά απο την θέση του και διαφορετικά πάντα απο εμάς έξω που είμαστε έξω απο τον χωρό.
Zapaokos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ 26 Ιουν 2008, 15:37

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Zapaokos »

eleos έγραψε:Αφού παίζει ο Ιβιτς με γρια.. :shock: :shock:
Εχεις δικιο,δικο μου λαθος.Η πλακα ειναι πως ακουσα οτι θα λειψει με νιονιο και γαυρο,παρ'ολα αυτα εγραψα οτι να'ναι :oops:

ΠΑΟΚ for life.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”