μαγκιες στον πανσεραικο και στον θρασυβουλο
Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
αρχισαν τα κολπακια τους τεμεκ δεν θα παιξει ο ενας αμφοβολος ο αλλος...ασε μας ρε γρια με τους παπαδες σου..
μαγκιες στον πανσεραικο και στον θρασυβουλο
μαγκιες στον πανσεραικο και στον θρασυβουλο
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εφόσον παίζει ο Ιβιτς θα παμε με 4-2-3-1 και...
-------------------Χαλκιάς--------------------
--Αραμπατζής--Πάμπλο---Μαλεζάς--Μιρο--
-------------Σορλεν-----Γκαρσία-------------
--Κονσεισαο-------Ιβιτς---------ΝτορβαΛίνο
------------------Μουσλιμοβιτς---------------
και ίσως δούμε τον Χούτο να μπαινει στου Ιβιτς και τον βιερινια στον Λινο που μπορει να παιξει καλα μονο σε ενα ημιχρονο απο οτι φενεται...
Προβλεψη(παντα εξω πεφτω) : 0-2
-------------------Χαλκιάς--------------------
--Αραμπατζής--Πάμπλο---Μαλεζάς--Μιρο--
-------------Σορλεν-----Γκαρσία-------------
--Κονσεισαο-------Ιβιτς---------ΝτορβαΛίνο
------------------Μουσλιμοβιτς---------------
και ίσως δούμε τον Χούτο να μπαινει στου Ιβιτς και τον βιερινια στον Λινο που μπορει να παιξει καλα μονο σε ενα ημιχρονο απο οτι φενεται...
Προβλεψη(παντα εξω πεφτω) : 0-2
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
χαχα με τετοιες προβλεψεις λογικο με φαινεται!!Gelas έγραψε:
Προβλεψη(παντα εξω πεφτω) : 0-2
δεν παιζει ο σναουτσνερ απο μας και ουτε ο μαρκος μαλλον
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Πήρα εισιτηριάαααααααακιιιιι
Η ειρωνία είναι πως θα πάω με γριά τρελή στο ματς
Το ότι θα είναι γριές απέναντι,είναι καλό ελέω ανταγωνισμού στην κερκίδα.Δεν θα αφήσουμε σύνθημα να πέσει κάτω
Η ειρωνία είναι πως θα πάω με γριά τρελή στο ματς
Το ότι θα είναι γριές απέναντι,είναι καλό ελέω ανταγωνισμού στην κερκίδα.Δεν θα αφήσουμε σύνθημα να πέσει κάτω
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
20 ε το εισητήριο....
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.....
ΟΧΙ 40 ΚΑΙ 50...
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.....
ΟΧΙ 40 ΚΑΙ 50...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
-------------------ΧΑΛΚΙΑΣ--------------------
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-----ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ-----ΜΑΡΚΟΣ-------ΛΙΝΟ
-----------------ΓΚΑΡΣΙΑ-------ΒΕΡΟΝ--------------
ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ---------ΣΟΡΛΕΝ----------ΒΙΕΡΙΝΙΑ------
--------------------ΜΟΥΣΛΙ-------------------------
ΥΓ. ΟΙ - ΓΙΑΤΙ ΖΗΛΕΨΑ

ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-----ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ-----ΜΑΡΚΟΣ-------ΛΙΝΟ
-----------------ΓΚΑΡΣΙΑ-------ΒΕΡΟΝ--------------
ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ---------ΣΟΡΛΕΝ----------ΒΙΕΡΙΝΙΑ------
--------------------ΜΟΥΣΛΙ-------------------------
ΥΓ. ΟΙ - ΓΙΑΤΙ ΖΗΛΕΨΑ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ομολογω πως πρωτη φορα στεναχωριεμαι για την απουσια του Ivic,αλλα αν παρουμε σαν δεδομενο οτι ειναι παιχτης 2ου γυρου ειναι οντως σημαντικη απουσια.Ελπιζω να δουμε 4-4-2 το σαββατο.Το οτι θα χει γριες στο γηπεδο ειναι καλο για μας,καιρο ειχαμε να δουμε αντιπαλους οπαδους.Απο τον νιονιο αν δεν κανω λαθος.
Ευκολη νικη με γκολ(ενα η πολλα)Musli,ετσι για να παρει τα πανω του.
ΠΑΟΚ for life.
Ευκολη νικη με γκολ(ενα η πολλα)Musli,ετσι για να παρει τα πανω του.
ΠΑΟΚ for life.
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
sidpanos έγραψε:20 ε το εισητήριο....
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.....
ΟΧΙ 40 ΚΑΙ 50...
20 για ποιον?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
για την 8 για τις γριές...
τα 40αρια πήγαιναν σε κάτι πανόπουλους μεριά και στον ρέμο που κοστολογεί τα εισητήρια αλλιώς στο γριά - ΠΑΟΚ
και αλλιώς στο γρια - ποκ
τα 40αρια πήγαιναν σε κάτι πανόπουλους μεριά και στον ρέμο που κοστολογεί τα εισητήρια αλλιώς στο γριά - ΠΑΟΚ
και αλλιώς στο γρια - ποκ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Για αυτό ρώτησα.
Θυμάμαι τι έγινε στον πρώτο αγώνα για αυτό.
Αυτά είναι.
Αν ήμουν Ζαγοράκης 80 θα τα είχα βάλει.
Μεγάλη καρδιά ο πρόεδρος να κάνει ψυχικό στην άμοιρη γριά βλέπεις μέρες τέτοιες ο ΟΓΑ δεν στέλνει την σύνταξη,, το ΙΚΑ αργεί την εξέταση με τα ραντεβού,,τα φάρμακα ακρίβηναν,,στο ΚΑΠΗ ο γερόΛάμπης τα τίναξε δεν τραβάει και μπαλαντέρ η γριά στην μπιρίμπα της,,δεν έχει και τι να βάλει στο καρναβάλι,,το ρόπαλο είναι πλαστικό.
Τις λυπήθηκε.
Αχ βρε Ζαγοράκη πονόψυχε αχ!
Με συγκίνησες βραδυάτικα...
Θυμάμαι τι έγινε στον πρώτο αγώνα για αυτό.
Αυτά είναι.
Αν ήμουν Ζαγοράκης 80 θα τα είχα βάλει.
Μεγάλη καρδιά ο πρόεδρος να κάνει ψυχικό στην άμοιρη γριά βλέπεις μέρες τέτοιες ο ΟΓΑ δεν στέλνει την σύνταξη,, το ΙΚΑ αργεί την εξέταση με τα ραντεβού,,τα φάρμακα ακρίβηναν,,στο ΚΑΠΗ ο γερόΛάμπης τα τίναξε δεν τραβάει και μπαλαντέρ η γριά στην μπιρίμπα της,,δεν έχει και τι να βάλει στο καρναβάλι,,το ρόπαλο είναι πλαστικό.
Τις λυπήθηκε.
Αχ βρε Ζαγοράκη πονόψυχε αχ!
Με συγκίνησες βραδυάτικα...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
καλά κάνει γκας...
για να βγεί αύριο μεθαύριο σε κάνα ματς με υψηλό εκτός έδρας εισητήριο
και να πει....
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...
ΥΓ. ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ 20 Ε
ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΑ....
για να βγεί αύριο μεθαύριο σε κάνα ματς με υψηλό εκτός έδρας εισητήριο
και να πει....
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...
ΥΓ. ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ 20 Ε
ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΑ....
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΑ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Σίγουρα καλά κάνει sidpanos.Σίγουρα και καλά κάνει που δεν σκέφτεται σαν και εμάς αλλά πονάει εξίσου το ίδιο.
Είναι διαφορετικά απο την θέση του και διαφορετικά πάντα απο εμάς έξω που είμαστε έξω απο τον χωρό.
Είναι διαφορετικά απο την θέση του και διαφορετικά πάντα απο εμάς έξω που είμαστε έξω απο τον χωρό.
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εχεις δικιο,δικο μου λαθος.Η πλακα ειναι πως ακουσα οτι θα λειψει με νιονιο και γαυρο,παρ'ολα αυτα εγραψα οτι να'ναιeleos έγραψε:Αφού παίζει ο Ιβιτς με γρια..![]()
ΠΑΟΚ for life.