Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tasso85 »

tasso85 έγραψε:Δευτ Φεβ 11, 2019 1:13 pm
ο οποιος απολλων θυμηθηκε να νικησει και αυτος, ολως συμπτωματικώς και ακομη πιο συμπτωματικως τον παραρτιωνιο, ακριβως πριν τον μεταξυ μας αγωνα
μετα ερχεται και ο παπαναστασιακος που ξεκινησε κι αυτος σερι αναλογο του πρωτου γυρου μεχρι τις 24/2
η εο θα εξαντλησει καθε πιθανοτητα, εστω και κατα φαντασιαν
αυτον τον τελευταιο ο ιδιος "θεος" τον ειχε βοηθησει να "κερδισει" παλι την τριπολιτσα με 5-1 σε προσπαθεια αποφυγης υποβιβασμου, ευχομαι διαλυση-εξαφανιση-ψοφο
prax
Δημοσιεύσεις: 1472
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2017, 12:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από prax »

Ο άλλος στο σδνα γράφει για τον Αλμπάνη ότι ειναι game changer..
:lol:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από john4serres »

ramboutla έγραψε:Από Αλέξης Βιρβιλής στο Sport 24

Επμένουμε ότι ακόμα και μετά την ήττα στην Τούμπα, ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι περισσότερο της ουσίας και για αυτό παίρνει το πρωτάθλημα άλλωστε.

Αυτοί δεν παίζονται....
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από mpafos4 »

Όλα αυτά τα χρονια,η ιντερνετικη παρεα μου ειστε ολοι εσεις εδώ μεσα…..Δεν μπαινω να διαβασω αηδιες και να δωσω κλικ σε κανενα πληρωμενο τσουτσεκι και παπαγαλακι του κερατα!

Εκανα μια εξαιρεση πριν το ματς με την Μπαρτσελονα της Ελλαδας.......Το συμπερασμα?...

Επεσαν στο λακκο που οι ιδιοι εσκαψαν!!!Το καλο για μας ειναι πως οι περισσοτεροι δεν το εχουν καταλαβει!...Και αυτο με κανει ιδιαιτερα χαρουμενο για αυτα που θα ακολουθησουν!
Besuch 2
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Besuch 2 »

ramboutla έγραψε:Από Αλέξης Βιρβιλής στο Sport 24

Επμένουμε ότι ακόμα και μετά την ήττα στην Τούμπα, ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα...μεχρι να μας δωσουν χαρτακι
απο τα κεντρικα οτι πρεπει να ταισουμε κατι αλλο στα προβατα οποτε ολοι οι αντικειμενικοι του 50ρικου ως δια μαγειας θα ξανασυμφωνουμε σε μια αλλη αποψη .

Ο ΠΑΟΚ είναι περισσότερο της ουσίας και για αυτό παίρνει το πρωτάθλημα άλλωστε...αυτο βεβαια το γραφουμε σημερα ΠΡΩΤΗ φορα γιατι πρεπει να δικαιολογησουμε τη χθεσινη τσαπού, μεχρι χθες σας ταιζαμε οτι ο ΠΑΟΚ ηταν μια ομαδουλα που δεν θα αντεχε στην τελικη αντεπιθεση της κοκκινης αρμαδας


Διορθωμενο
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

ramboutla έγραψε:Από Αλέξης Βιρβιλής στο Sport 24

Επμένουμε ότι ακόμα και μετά την ήττα στην Τούμπα, ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι περισσότερο της ουσίας και για αυτό παίρνει το πρωτάθλημα άλλωστε.

Αυτοί δεν παίζονται....
Αυτοι δεν παιζονται αλλα και οι υποαναπτυκτες μορφες ζωης που τους διαβαζουν και συμφωνουν ειναι και αυτοι το κατι αλλο

Καθε αγωνιστικη που περναει ειναι απλα ενα τεστ για τους κοκκινοκιτρινους οπαδους ,ποσο κατω στην τροφικη αλυσιδα βρισκονται ως ζωντανοι οργανισμοι. Οι αμοιβαδες ηταν που τα πιστευαν αυτα πριν το ντερμπι. Τωρα τους πιστευουν τα μιτοχονδρια και επεται συνεχεια
Zaldrize
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2019, 21:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Zaldrize »

Πανε να φάνε τον Μαρτινς οι γαυροι. :D :D :D
Αφθονες στιγμές διασκέδασης με δαυτους.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5533
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από trouman »

Μιτοχόνδρια.. :lol: :lol:

Μου θύμισες τη βιολογία της δέσμης
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Azrael »

ειδα ενα μισαωρο τα δυο καρναβαλια που κανουν εκπομπη.Τι ατελειωτος πονος ειναι αυτος; :lol:
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pxp920 »

Ο χοντρος με τους υπολοιπους γροθους πουλαγανε σανο οτι το καμαρι του μπειραια ειναι η μπαρτσελονα της Ελλαδας αλλα φταιει και αυτος που το εφαγε αμασητο και το εφτυσε κατα εξω. Αν κρατουσε χαμηλους τονους ενδεχομενους να μη δηλητηριαζε και τους παικτες του με απιαστα οραματα και να παιζανε μαζεμενα μπας και παρουν κανα χιναρι. Οποτε ας τον φανε, αλλα φαγωθηκε και μονος του
renegade
Δημοσιεύσεις: 19473
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από renegade »

Να χαίρεστε με το πώς βλέπουν οι του ποκ τα πράγματα.
Μακάρι να βλέπουν στο πρόσωπο του αλμπανη τον νέο Κριστιάνο
Μακάρι να πιστεύουν οι άλλοι ότι είναι όντως η Μπαρτσελόνα και ότι με αυτό το υλικό θα πάρουν το Γιουρόπα.
Μακάρι να πιστεύουν ότι ο Σισέ είναι ο καλύτερος αμυντικός του κόσμου και ο ποντεσε ο διάδοχος του Μέσι...και μακάρι να πιστέψουν ότι για όλο το στραπατσο φτάσει αποκλειστικά ο μαρτινς και να πάρει τον μπούλο
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από vs40 »

Τελικά σήμερα βλέπω η β ομάδα της ΕΟ, δηλαδή οι συμπολίτες, νίκησαν άνετα το παράρτημα του χοντρού, τον Αστέρα. Η Μπαρτσελόνα β έκανε το 0-3 :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pilotos »

Zaldrize έγραψε:Πανε να φάνε τον Μαρτινς οι γαυροι. :D :D :D
Αφθονες στιγμές διασκέδασης με δαυτους.
Μα μετά τις εκπληκτικές εμφανίσεις απέναντι στα παραρτήματα;;;;;;
Ωιμε!!!

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pilotos »

vs40 έγραψε:Τελικά σήμερα βλέπω η β ομάδα της ΕΟ, δηλαδή οι συμπολίτες, νίκησαν άνετα το παράρτημα του χοντρού, τον Αστέρα. Η Μπαρτσελόνα β έκανε το 0-3 :lol: :lol:
Και πώς θα ζήσουν;
Κλέφτες θα γίνουν;

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
Επισκέπτης
Δημοσιεύσεις: 795
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
Τοποθεσία: Σαλαμίνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Διαβάζω και πολυ σωστά τα λέτε για τα παραρτηματα τους:
αρδη τριπολιτσα πανιονιο απολλων εσχάτως και το γιαννενο.
Και διερωτώμαι :εχετε καταλαβει τι κάνει η Ομαδάρα του Λουτσέσκου φέτος;;;
Μονοι μας και όλοι τους κυριολεκτικά!!!
Αήττητοι κόντρα σε όλους και όλα!!!
και έρχονται οι άλλοι και λένε οτι είναι μπαρτσελόνα :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”