Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η ΑΡΤΣΕΛΟΝΑ της καρδιάς μας 0-2 στο 25λεπτο μέσα στην Τρίπολη.
Και τρίτο γκολ η ΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ασούμε.
Και τρίτο γκολ η ΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ασούμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wickerman την Δευ 11 Φεβ 2019, 20:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ειναι τοσο προβλεψιμα στημενο το διπλο του ΟΑΡΗΣ, το εχω παιξει διπλο και οβερ 2,5 αφου το συστημα τους θελει στην ευρωπη, φυσικα και μολις βγει το οβερ θα το κανω κας αουτ, γιατι στην μαλαισια μεχρι και ανατροπη θα το παιξουν 5-2
Απο την στιγμη που ο ΠΑΟΚ εχει καθαρισει την βρωμια του συστηματος οσο αφορα τον τιτλο, πρεπει να κοιταξει να καθαρισει και την βρωμια για τις πιο κατω θεσεις. Ο μονος τροπος να φτιαξουμε ποδοσφαιρο ειναι να βγουν στην κορυφη καθαρες ομαδες, οικονομικα και με κοσμο απο πισω. Οχι τα παραρτηματα του συστηματος, αλλιως δεν θα αργησουμε να επιστρεψουμε στα παλια χρονια της εο. Τα λεφτα της ευρωπης περιμενει το συστημα για να ζησει, αν καπουν και αυτα τελος
μακαρι ολο το ποκ συντομα χωρις ευρωπη
Απο την στιγμη που ο ΠΑΟΚ εχει καθαρισει την βρωμια του συστηματος οσο αφορα τον τιτλο, πρεπει να κοιταξει να καθαρισει και την βρωμια για τις πιο κατω θεσεις. Ο μονος τροπος να φτιαξουμε ποδοσφαιρο ειναι να βγουν στην κορυφη καθαρες ομαδες, οικονομικα και με κοσμο απο πισω. Οχι τα παραρτηματα του συστηματος, αλλιως δεν θα αργησουμε να επιστρεψουμε στα παλια χρονια της εο. Τα λεφτα της ευρωπης περιμενει το συστημα για να ζησει, αν καπουν και αυτα τελος
μακαρι ολο το ποκ συντομα χωρις ευρωπη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoMaRoS την Δευ 11 Φεβ 2019, 20:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Από Αλέξης Βιρβιλής στο Sport 24
Επμένουμε ότι ακόμα και μετά την ήττα στην Τούμπα, ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι περισσότερο της ουσίας και για αυτό παίρνει το πρωτάθλημα άλλωστε.
Αυτοί δεν παίζονται....
Επμένουμε ότι ακόμα και μετά την ήττα στην Τούμπα, ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι περισσότερο της ουσίας και για αυτό παίρνει το πρωτάθλημα άλλωστε.
Αυτοί δεν παίζονται....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
περιμενε η καλυτερη μπαλα να φαει το ντορτι απο ντιναμο και μια ακομα ηττα απο την κουλα, και ακομα ενα ντορτι απο ντιναμο, και να δουμε μετα πως θα συγκρατησουν τα προβατα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Όλως τυχαίως πριν από εμάς όλοι κερδίζουν στην τελική ευθεία.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τα ίδια έκαναν και με την έναρξη του πρωταθλήματος...
Μετά από μας έρχονται τα ζόρικα ματς και κει έρχεται η κατρακύλα!!!
Ελπίζω να πέσει η βρωμομαδα της Τρίπολη...Το απόλυτο κόμπλεξ με τον ΠΑΟΚ και χιλιοσωζμενη από την Ε.Ο.!!
Μετά από μας έρχονται τα ζόρικα ματς και κει έρχεται η κατρακύλα!!!
Ελπίζω να πέσει η βρωμομαδα της Τρίπολη...Το απόλυτο κόμπλεξ με τον ΠΑΟΚ και χιλιοσωζμενη από την Ε.Ο.!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα την παίζει ο Άρης. Γι' αυτό θα έρθει στην Τούμπα και θα πάρει διπλό...
-
ariskatiforos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το έχω ξανάπαρατηρησει..τα λυπάται ο θεός τα λικια ..ξέρετε φαντάζομαι όλοι ότι οι πιο δυστυχισμένοι οπαδοί στην Ελλάδα χτες δεν ήταν ούτε οι γαύροι ούτε οι κουλες ..ήταν οι Ρούλες..σήμερα αν χάνανε με τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή και σε μια κατάσταση που δε μπορούσαν να φανταστούν ούτε στους χειρότερους τους εφιάλτες θα είχαμε ομαδικές αυτοκτονίες ..τους λυπήθηκε ο θεός ..για μένα είναι ο πιο αντιπαθητικός σύλλογος γιατί το μίσος κσι το κόμπλεξ που έχουν με μας είναι πιο άπειρο από το απείρο..κρίμα περίμενα ήττα τους σήμερα και κλάμα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μηνύσεις και καταγγελίες λέει από τον ολυμπιακό για όσα συνέβησαν στην Τούμπα. Καλά αυτοί δεν ντρέπονται καθόλου? Μα καθόλου?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεν τους αγγιξε κανενας, ουτε καν "ηπια". Ξεφτιλιστειτε κι αλλο κωλογαυροι 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ίσως γι'αυτό οι μηνύσεις. Ίσως ένα αγγιγματάκι στα κωλομέρια να το ήθελαν και να απογοητευτηκαν οι γκέουλεςRorschach έγραψε:Δεν τους αγγιξε κανενας, ουτε καν "ηπια". Ξεφτιλιστειτε κι αλλο κωλογαυροι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
μια ζωη ξεφτιλισμενοι βρωμιαρηδες ηταν! τωρα θα αλλαζαν;