Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
βασικα αν η γκευσα παρει υποθετο και απο τους χατσεριδηδες την Πεμπτη
και αυξηθει η εσωστρεφια στο βοθρολιμανο,
εγω δεν αποκλειω ακομα και ενα τσαφ τσαφ απο την χαρτινη εκει μεσα,
να φυγει με το 2πλο.
και αυξηθει η εσωστρεφια στο βοθρολιμανο,
εγω δεν αποκλειω ακομα και ενα τσαφ τσαφ απο την χαρτινη εκει μεσα,
να φυγει με το 2πλο.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Με Χιμενεθ η κουλα δεν νομιζω να χασει στο καραιταβλι..
Θα παιξει σφιχτα και θα ψαξει καμια γκελα του αστειου αμυντικου διδυμου του γαυρου για να βαλει κανενα γκολ ο Πονσε. Βαλτε στην εξισωση και το οτι ο γαυρος θα προερχεται απο ευρωπαικο παιχνιδι καθως και το οτι η κουλα τους εχει παρει τον αερα τα τελευταια χρονια
Θα παιξει σφιχτα και θα ψαξει καμια γκελα του αστειου αμυντικου διδυμου του γαυρου για να βαλει κανενα γκολ ο Πονσε. Βαλτε στην εξισωση και το οτι ο γαυρος θα προερχεται απο ευρωπαικο παιχνιδι καθως και το οτι η κουλα τους εχει παρει τον αερα τα τελευταια χρονια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ναι,αλλα αν περασεις την πρωτη φαση του Champions League εχεις ηδη προκριθει στο Europa. Εμεις περσι με τον αποκλεισμο της Βασιλειας ειχαμε ηδη εξασφαλισει την εισοδο στο Europa League,τεραστιο πλεονεκτημα απτο να παιξεις 2 η 3 γυρους στο EuropaNikos 74 έγραψε:Ας βγει οποίος ναναι δεύτερος, ομίλους τσαμπιονς λιγκ δεν μπορεί κανείς τους να περάσει γιατί ο δεύτερος περνάει γολγοθα με τις κληρώσεις, όπως το καταλάβαμε και εμείς το καλοκαίρι.
Για το γαυρος-χαρτινη,το αποτελεσμα που μας συμφερει ειναι αυτο που δεν διωχνει τον Μαρτινς
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εμένα με ενδιαφέρει το συμφέρον του ΠΑΟΚ στο θέμα του ανταγωνισμού στο πρωτάθλημα. Ίσως να μην μας συμφέρει να αποκλειστουν νωρίς από την Ευρώπη. Αν έχουν 3 διοργανωσεις μαζί θα έχουν απώλειες γιατί καμία ελληνική ομάδα δεν μπορεί να ανταπεξελθει.Alastor έγραψε:Ναι,αλλα αν περασεις την πρωτη φαση του Champions League εχεις ηδη προκριθει στο Europa. Εμεις περσι με τον αποκλεισμο της Βασιλειας ειχαμε ηδη εξασφαλισει την εισοδο στο Europa League,τεραστιο πλεονεκτημα απτο να παιξεις 2 η 3 γυρους στο EuropaNikos 74 έγραψε:Ας βγει οποίος ναναι δεύτερος, ομίλους τσαμπιονς λιγκ δεν μπορεί κανείς τους να περάσει γιατί ο δεύτερος περνάει γολγοθα με τις κληρώσεις, όπως το καταλάβαμε και εμείς το καλοκαίρι.
Για το γαυρος-χαρτινη,το αποτελεσμα που μας συμφερει ειναι αυτο που δεν διωχνει τον Μαρτινς
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
χ2 το βλεπω και γω, εξτρα παιχνιδι ο γκει πεμπτη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Από τον δεύτερο προκριματικό τσουλου δεν πας απευθείας ομιλους europa αλλά στα πλευ οφ...
Όταν αποκλείσετε Σπαρτακ μπήκαμε ομίλους europa!
Όταν αποκλείσετε Σπαρτακ μπήκαμε ομίλους europa!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δυσκολα να χασει η αεχ. Λογικα θα τον ξανασφαξει τον γαυρο η παραγκα του Θωμα, οπως περυσι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το Χ2 θα είναι ότι καλύτερο στο κολάρο-χαρτί για πολλούς λόγους.
Την αεχ θέλουμε 2η.
Ο γαβρος θα έχει καποιες όποιες πιθανότητες να περάσει ομίλους γιατί θα είναι στους δυνατούς.
Η αεχ πολύ δύσκολα σαν αδύναμη 2η χρονιά και μάλιστα από τον πιο δύσκολο δρόμο,να βρεθεί ξανά ομίλους
Επίσης καλύτερα 11-12 β. διαφορά 9 αγ. πριν το τέλος...παρά μόλις....9β.
Την αεχ θέλουμε 2η.
Ο γαβρος θα έχει καποιες όποιες πιθανότητες να περάσει ομίλους γιατί θα είναι στους δυνατούς.
Η αεχ πολύ δύσκολα σαν αδύναμη 2η χρονιά και μάλιστα από τον πιο δύσκολο δρόμο,να βρεθεί ξανά ομίλους
Επίσης καλύτερα 11-12 β. διαφορά 9 αγ. πριν το τέλος...παρά μόλις....9β.
-
Asimos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η ΑΕΚ θα τιμωρηθει με 2 χρονια τελους Φεβρουαριου.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Όχι. Ομίλους μπήκαμε, αποκλείοντας τους Ελβετούς.paoki19 έγραψε:Από τον δεύτερο προκριματικό τσουλου δεν πας απευθείας ομιλους europa αλλά στα πλευ οφ...
Όταν αποκλείσετε Σπαρτακ μπήκαμε ομίλους europa!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τότε διπλό της αεχ για να έχει ελπίδες ο Ατρόμητος 
Συμφωνώ με navi
Συμφωνώ με navi
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τέτοια λάθη δε συγχωρούνται. Στο επόμενο 7x7, που θα πας να παίξεις, θα έχεις στόπερ Βουκοβιτς! Λιμό, α λιμό ... 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Έριξα μία ματιά στα σχόλια των χάρτινων για το πέναλτι που δεν έδωσαν στον ΟΦΗ στην ανατροπή του Δεληγιαννίδη και διάβασα το εξής επικό: Πάτησε λέει ο Δεληγιαννίδης το πόδι του Hult κι όχι απλά δεν ήταν πέναλτι αλλά επιθετικό φάουλ, μάλιστα ακολουθούσε και φωτογραφικό κολάζ στην προσπάθεια να το αποδείξει. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
. Η Αλαφούζεια μέθοδος(έπος Αλαφούζειας Κυζιάδας) εφαρμόζεται ολοένα και περισσότερο. ΕΥΓΕ στους χάρτινους.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτοί νομίζουν πως επειδή πήραν ένα πρωτάθλημα προσφορά του κολλητού τους, του γκέι, και ένα κύπελλο χαρισμενο από μας, πως έγιναν μέγεθος και διεκδικητές τιτλων
καμία επαφή με την πραγματικότητα.
καμία επαφή με την πραγματικότητα.