Κανένας δεν ξεπερνάει τη δυσωδία των γαυρων.ουτε για πλάκα μην ξεπλένουμε τη σκατιλα των σκατοφλωρων έτσι εύκολα.Μπροστα στην αναγουλα κ τη βρωμιά των σκατοφλωρων όλοι μου φαίνονται μια χαρά παιδιά.tolis14 έγραψε:Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Απ ότι φαίνεται όμως ξεπερνούν και τους δύο ξεχωριστάPAOK_Antarctica έγραψε:Οι άνθρωποι είναι μίξη γαύρων και αριανων, τι συζητάς τώρα.
Πέρσι αυτοί μας έκλεψαν το πρωτάθλημα.οι άλλοι ήταν απλά κλεπταποδοχοι.
Φέτος αν δεν ήταν εκείνο το -2 που μας ακολουθεί, σήμερα το παιχνίδι δεν θα είχε καν βαθμολογική σημασία.
Είναι ο καρκίνος της χώρας εδώ κ δεκαετίες.οι υπόλοιποι είναι συναχια.