potamda έγραψε:Ο Φορτουνάκος γιατί δεν παίρνει φάουλ όταν πέφτει; Περίεργα πράγματα σήμερα!
Εκανε ενα τεταρτο ο διαιτητης να καταλαβει ποσο ευκολα πεφτει και απο εκει και μετα δεν δινει
potamda έγραψε:Ο Φορτουνάκος γιατί δεν παίρνει φάουλ όταν πέφτει; Περίεργα πράγματα σήμερα!
Ποσο μπροστα εισαι ρε φιλε! Ελπιζω να το επαιξες κιολας!nkoss έγραψε:2-0 Από το 20' και μετά "Το μεγαλύτερο μπ@@ρδέλο, το μεγαλύτερο μπ@@ρδέλο είναι ο ο ο ολυμπιακός..." αλά βόλευ έως το 90'.