Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κομπλέ, στη ρεβάνς θα παίξει τριμπαλο και όλα καλά.
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Ettien »

Κακό αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
Argaliad
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 18:36

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Argaliad »

Παιδες 3 φασεις 2 γκολ. Και η τελευταια ηταν χαρισμα. Μολις μπηκαν βασικοι αρχισε τις καρτες. Το γηπεδο σκατα κραταμε το γκολ εκτος την φοβερη εμφανιση Ingason και καλο ντεμπουτο οσο γινοταν Oliveira. Το παιρνουμε τουμπα το ματς με το καλο τωρα μονο κυριακη μην κανετε καν post thread
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Τέλος από εδώ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”