Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από episimos73 »

Θα το δω την επόμενη φορά...
Dimg4

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Dimg4 »

τι επαθε το λαολα?
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από paoki19 »

Τα γίδια οι οπαδοί του νιωνιου γιατι ουρλιάζουν σε κάθε φάση!;
Άβαταρ μέλους
paokagrinio
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2016, 11:16

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από paokagrinio »

Dimg4 έγραψε:τι επαθε το λαολα?
Refresh

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

επεσε το λαολα
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από hasio_john »

Μας έσωσε πάλι ο Πασχαλάκαρος ...
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από paoki19 »

Γεια σου ρε Πασχαλάκη!!!
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από apaikto$ »

paoki19 έγραψε:Τα γίδια οι οπαδοί του νιωνιου γιατι ουρλιάζουν σε κάθε φάση!;
Για να πάρουν το ματς, αφού δεν κατεβήκαμε με τη βασική ενδεκάδα.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από hasio_john »

Βουτάνε και οι 2 στην λάσπη σαν γουρούνια, αλλά ο δικός μας μόνο φταίει και πήρε και κάρτα από πάνω!
Άβαταρ μέλους
Argaliad
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 18:36

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Argaliad »

Ρε παει ο μασουυρας με δυο ποδια με ταπες και ο αλλος πηγε με τακλιν κανονικα να την τσιμπησει ο μασουρας για κοκκινη ρε και βγαζει κιτρινη akpom
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από paok re niamou »

Τι δίνει ρε ..... πρώτος πήγε στην μπάλα ο Άκπομ και ο άλλος έπεσε σαν τρένο πάνω του
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από episimos73 »

Μια χαρά. Γούρι.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ελα ρε
ελεος
το φαγαμε
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από hasio_john »

ΤΟ ΦΑΓΑΜΕ!!! :|
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δευτερο φαγαμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”