Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Τα γίδια οι οπαδοί του νιωνιου γιατι ουρλιάζουν σε κάθε φάση!;
- paokagrinio
- Δημοσιεύσεις: 199
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2016, 11:16
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
RefreshDimg4 έγραψε:τι επαθε το λαολα?
Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Για να πάρουν το ματς, αφού δεν κατεβήκαμε με τη βασική ενδεκάδα.paoki19 έγραψε:Τα γίδια οι οπαδοί του νιωνιου γιατι ουρλιάζουν σε κάθε φάση!;
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Βουτάνε και οι 2 στην λάσπη σαν γουρούνια, αλλά ο δικός μας μόνο φταίει και πήρε και κάρτα από πάνω!
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Ρε παει ο μασουυρας με δυο ποδια με ταπες και ο αλλος πηγε με τακλιν κανονικα να την τσιμπησει ο μασουρας για κοκκινη ρε και βγαζει κιτρινη akpom
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Τι δίνει ρε ..... πρώτος πήγε στην μπάλα ο Άκπομ και ο άλλος έπεσε σαν τρένο πάνω του
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10