ΑΕΚ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

ΑΕΚ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ενα ακόμα ματς σαν τα υπόλοιπα.πάμε να παίξουμε τη μπάλα μας.

Δε θέλω προσωπικά να δώσω διαστάσεις ντερμπυ και φοβερο και τρομερό.

Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

Με το μαχαιρι στα δοντια !
Μονο νικη με τη χαρτοσαΚΟΥΛΑ
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Odi »

Μπαίνουμε μέσα δυνατά, τους πατάμε στο σβέρκο, είμαστε καλύτερη ομάδα και τέλος. Σιγά μην φοβηθώ τον Άλεφ και τον Μπακασέτα και τον Μπακάκη. Με ξένο διαιτητή ειδικά, δεν υπάρχει δικαιολογία. Ο περυσινός τελικός κυπέλλου έδειξε τον δρόμο.

Μόνο μην τους πατήσουμε πολύ και τρομοκρατηθούν πάλι.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ξεσκίστε τα μουνόπανα μέχρι να ματώσει η μήτρα τους.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17372
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κουλες, ξυριστε τις μουναρες σας γιατί έρχεται ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ πρωταθλητής και θέλει περιποίηση.

Χάρτινες αδερφές.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙ@ΚΟ
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από bane1980 »

Η πούτσ@ πρέπει να βγει από τα ρουθούνια για να το βουλώσουν μία και καλή.

Ένα ματς είναι, ούτε άγχος ούτε τίποτα.

Πιο πολύ με νοιάζει μην μας τραυματίσουν κανέναν σα δρεπάνια που θα παίζουν αλλά ευελπιστώ οτι με ξένο διαιτητή θα τους κοπούν αυτά αμέσως.

Προσοχή στις βλαχομαγκιές. Αυτοί θα δουλέψουν και για το συνεταιράκι τους την επόμενη αγωνιστική, ειδικά εάν τρώνε κανά κλαρίνο βαρβάτο.

Edit. Κύπελλο η επόμενη, άκυρο το τελευταίο.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19020
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από gika »

Πάλι καλά υπάρχει κύπελο και δεν μπορούν να μας στησουν με κοκκινες
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από painkiller4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από tzelas »

αεχ παρακαλώ όχι αε....κ. Το Κ τελείωσε για πάντα μετά τα περσινά. Ντροπιάζουν την προέλευση του γράμματος.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από obanebane »

Σωστός
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από GoMaRoS »

χαρτσοσακουλα 2014 τιποτα παραπανω, να διορθωθει ο τιτλος
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Slade »

Ορίστηκε Δανός διαιτητής. Συνεχίζουμε το σερί νικών με ξένους διαιτητές.
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

Ο διαιτητής που οριστικε δεν έχει εμπειρία από διεθνή παιχνίδια.
Ύποπτος τέτοιου είδους ορισμός αφού υποτίθεται ότι έρχεται να σφυρίξει κρίσιμο ματς.
Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε ξένα κοράκια, αν θυμηθώ πως μας σφύριξε και το ματς με τα λικια
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: Αεκ-ΠΑΟΚ 3/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

χούλια -Π.Α.Ο.Κ. 0-3 2 γκολ Ακπομ ,1 ο Τζοφρυ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”