Ο ΓΚΕΥ ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΑΤΣ 1 ΗΤΤΑ (ΟΦΗ) 3 ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ (ΝΤΕΡΜΠΙ ΠΟΚ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗ)
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΞΑΝΘΗ, ΟΙ ΑΛΛΕΣ 3 ΓΚΕΛΕΣ ΗΡΘΑΝ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο Π.Α.Ο.Κ ΕΠΑΙΖΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,
ΑΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ.
ΕΤΣΙ ΛΟΓΙΚΑ ΣΤΙΣ 19:00 ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ +11,
ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΣΤΙΣ 21:30 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΣΟ Η ΣΤΟ +10.
Πειτε με υπερεσιοδοξο (και αυτο επειδη η τριπολη θεωριτικα ειναι παραρτημα, αν κ περυσι μια χαρα εκατσε Χ)
πειτε με μαντη, ελπιζω κ πιστευω πολυ οτι Κυριακη βραδυ θα ανοιξει κιαλλο η διαφορα εστω κ 1 βαθμο.