Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
μπραβο στη Λαμια
εξω απο το κυπελλο ο βαζελος στα πεναλτι
εξω απο το κυπελλο ο βαζελος στα πεναλτι
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
2 ""δικά μας παιδιά"" πρωταγωνιστές του αγώνα!
Ο Κάτσε που έχασε το πέναλτι και το απέκρουσε ο Μελίσσας.
Ο Κάτσε που έχασε το πέναλτι και το απέκρουσε ο Μελίσσας.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Μελίσσας ήταν καλός σε όλο τον αγώνα. Δεν είναι βέβαια καλύτερος ούτε του Πασχα, ούτε του Rey.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μελίσσας ή Μελισσάς;;;;;Όπως και να έχει το παιδί έχει @......@ από ατσάλι.Τους έκανε μπούλινγκ στα πέναλτι.Τέτοια νοοτροπία τώρα σας μαμησα το σπιτάκι γουστάρω!!!!
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μας ζαλισανε τον ερωτα απο το καλοκαιρι με
ζουζουνιδη
γιδωνη
και τα μωρα, που ειναι νταγλαρια στην ουσια και πηραν τον πουλο ( τα πιτσιρικια ειλικρινα δεν μας φταινε, ασχετα που παιζουνε εκει, και αναφερουμε μονο στα πραγματικα πιτσιρικια)
αποκαθηλωση και επιστροφη στην πραγματικοτητα ,αλλα οταν το σανο ερχεται με βαγονια, απο αυριο μια νεα δικαιολογια θα παρουσιαστει
ζουζουνιδη
γιδωνη
και τα μωρα, που ειναι νταγλαρια στην ουσια και πηραν τον πουλο ( τα πιτσιρικια ειλικρινα δεν μας φταινε, ασχετα που παιζουνε εκει, και αναφερουμε μονο στα πραγματικα πιτσιρικια)
αποκαθηλωση και επιστροφη στην πραγματικοτητα ,αλλα οταν το σανο ερχεται με βαγονια, απο αυριο μια νεα δικαιολογια θα παρουσιαστει
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Μελίσσας είναι γενικά καλός τερματοφύλακας. Για 3η επιλογή δεν θα ήταν άσχημος αφου λογικά θα επιστρέψει.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Μελίσσας ήταν καλός σε όλο τον αγώνα. Δεν είναι βέβαια καλύτερος ούτε του Πασχα, ούτε του Rey.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πολύ μέτριος για μια ομάδα στο επίπεδο του ΠΑΟΚ ο συγκεκριμένος. Με έναν "βολικό" ή ψείρα διαιτητή δε, όλα τα χτυπήματα του βάζελου στα πέναλτι σφυρίζονται επανάληψη. Σε όλα πήρε δύο βήματα μπροστά ή πλάι και μπροστά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
τι εγινε τα μωρα του δωνη,ακομα δεν κατεκτησαν το πρωταθλημα ? Κουρμπελης Χατζηζιοβανης Μπουζουκης,οι νεοι μεσι της ελλαδας τι λενε,ολα καλα?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το εντελώς αστείο με το βαζελο φέτος είναι το άρθρο μετά από κάθε νίκη "τα μωρά του δωνη μπαλαρα" και μετά από κάθε ήττα "η ομάδα του Αλαφούζου για τα μπάζα" 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τον Ιβάν, το Νίκο ή τον Γιώργη;Τρόμος έγραψε:Ο Ρουλης πήρε τον Σαββίδη του ΠΑΟΚ....
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Aυτόν που τραγουδούσε σύνθημα που έβριζε τον ΠΑΟΚ και την Τούμπα; Δεν ξεχνάμε.Τρόμος έγραψε:Ο Ρουλης πήρε τον Σαββίδη του ΠΑΟΚ....
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Άσχετο, αλλά είναι απόλαυση μετά από κάθε ματς του βαζελου στο μπάσκετ, να διαβάζεις τη συνέντευξη τύπου του Πιτίνο... Δάσκαλος ρε γμτ!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Απόλαυση οι γνώσεις του πιτινο αλλά το έχει παρατραβήξει λίγο. Δεν αμφισβητεται η σοφια του αλλά ας κάνει κ καμία νίκη της προκοπής και ας κάνει αναλύσεις πιο τεχνικές