Κέρδισε η Ναντέρ και έχασε η Χάποελ.
Έχουμε τριπλή ισοβαθμία για τις θέσεις 3-5 και είμαστε 4οι.
Με νίκη την άλλη αγωνιστική στη Φριμπουργκ θαρρώ πως προκρινομαστε.
ΠΑΟΚ-Opava 93-43 Σχόλια & Παρελειπόμενα
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17372
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ-Opava 93-43 Σχόλια & Παρελειπόμενα
Βασικά είμαστε τρίτοι αυτοί την στιγμή στην τριπλή ισοβαθμία,....PAOK_Antarctica έγραψε:Κέρδισε η Ναντέρ και έχασε η Χάποελ.
Έχουμε τριπλή ισοβαθμία για τις θέσεις 3-5 και είμαστε 4οι.
Με νίκη την άλλη αγωνιστική στη Φριμπουργκ θαρρώ πως προκρινομαστε.
Re: ΠΑΟΚ-Opava 93-43 Σχόλια & Παρελειπόμενα
ωραία ήτανε. Ούτε να κρυώνεις, ούτε να βρέχεσαι, ωραίος στο καρεκλάκι σου, με το ποπκορνάκι σου, όλα κομπλέ.
Λίγο καλύτερο θέαμα περίμενα, αλλά ήταν και οι άλλοι οι καημένοι που δεν το είχαν και όπως λένε μονός καυγάς δε γίνεται.
Ο ψηλέας, το alter ego του Μορέιρα, καλούτσικος ήταν, αλλά καλύτερα να τον δούμε σε αγώνα με αντίπαλο πριν βγάλουμε συμπέρασμα.
Λίγο καλύτερο θέαμα περίμενα, αλλά ήταν και οι άλλοι οι καημένοι που δεν το είχαν και όπως λένε μονός καυγάς δε γίνεται.
Ο ψηλέας, το alter ego του Μορέιρα, καλούτσικος ήταν, αλλά καλύτερα να τον δούμε σε αγώνα με αντίπαλο πριν βγάλουμε συμπέρασμα.
Re: ΠΑΟΚ-Opava 93-43 Σχόλια & Παρελειπόμενα
Η μεγαλυτερη σε εκταση νικη στην ιστορια του BCL κυριοι το σημερινο