14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Falegkos »

γιατι πιστεύω οτι ο χουτος θα καρφώσει γκολακι??
αφου το εχει ρε γαμοτο.

Με μουσλι χουτο να κατεβούμε μαζι ρε...τρελα να πουλαμε.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Μακάρι να κατέβει και με τους 2 μπροστά αλλά δεν το βλέπω. :)
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

Εγώ θέλω να βλέπω μια σοβαρή ομάδα για 90', να κερδίσουμε και ας βάλει και 0 μπροστα.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

ΠΑΟΚ γερά, γερά διπλό στη Λιβαδειά! :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Σαν να παρατηρώ ότι μασάνε οι ΠΑΟΚτσήδες!
Ρε άιντεεεεεεεεεεεεεεεεεε πάμε για το χαλαρό διπλό λέμεεεεεεεε!
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

ποιος μασαει ρε.1 γκολ ο μουσλι 1 ο χουτος & 1 ο λινο με φαουλ!!!αντε γεια!!!!! :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok87 »

το δειχνει η τβ το ματς?
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από agave »

Λογικά ο β-άφλα.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από peris »

αγιε βαλεντινε κανε το θαυμα σου για μας που ειμαστε ερωτευμενοι με τον δικεφαλο :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Άλλοι στόχοι ίδια ανάγκη, Λεβαδειακός εναντίον ΠΑΟΚ...

Η πιθανή ενδεκάδα του ΠΑΟΚ: Χαλκιάς, Αραμπατζής, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βερόν, Κονσεϊσάο, Σορλέν, Ίβιτς, Μουσλίμοβιτς. Στην αποστολή μετέχουν ακόμα οι Ρίζος, Αναστασάκος, Ηλιάδης, Κωνσταντινίδης, Μπαλάφας, Μπιζέρα, Χούτος και Βιεϊρίνια.

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=89320

Xoυτος δεν ξεκιναει με τιποτα απο τι λενε ...
Παλι με εναν μονο μπροστα :evil:
:evil:
Άβαταρ μέλους
fireblade4
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από fireblade4 »

alpha στανταρ.

http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=49&tv_id=27755

αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ διπλαρα.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Δε με νοιαζει ποιος ξεκιναει και ποιος οχι...
Εγω θελω τρεις ποντους και τιποτε αλλο!!!
Να βουλωσουμε στοματα, να ηρεμησουμε πνευματα και να παρει η ομαδα παλι πανω της...

Παμε γερα για το διπλο!!!!! :D :D :D
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από agave »

peris έγραψε:αγιε βαλεντινε .....
Αδερφέ τι έχεις πει τώρα....

Μάλλον γι'αυτό δε μου μιλάει η δικιά μου απο προχθές που της είπα οτι θα πάω λιβαδειά....
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

???????????????????? Μα τι λες Agave????

Η δικια σου ειναι ηδη στη Λειβαδια και σε περιμενει !!!! :) :) :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok87 »

χμμ..Διαβαζω ο μπλαζιτς δε θα παιξει. καλο αυτο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”