Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το 65 να φοβούνται οι χάρτινοι
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
eorptol1 έγραψε:Το 65 να φοβούνται οι χάρτινοι
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τρόμος έγραψε:Ο Ατρομητος έχει ξεφουσκώσει ή είναι η ιδέα μου;
Αφού αυτός ο μυρωδιάς παίζει τρία παιχνίδια σερί με τον Χατζηψηλεα αμυντικό χαφ.
Η ξανθη ειναι καλυτερη αυτη την στιγμη απο τον Ατρόμητο, δε θα μου κανει εντύπωση αν τον περάσει στο τέλος.
Και κάτι ακόμα, βλέπω να τρώει χοντρό σφάξιμο την Τετάρτη, αν η διαιτησία είναι 50ρισια,τον βγάζει άνετα τον γαύρο εκτός συνέχειας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
paoki19 έγραψε:λεπτό...![]()
![]()
![]()
![]()
αν ειναι αυτο πραγματικα αλυτος, Π.Α.Ο.Κτσιδικος γρυφος,
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Και ομως, τον βρισκει θαρρωΑποστόληςΑ έγραψε:https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... rkoyda-kaijyc έγραψε:Το πέναλτι της Ξάνθης βέβαια είναι οχι απλά μαιμού αλλά γορίλας!
Κάτι τέτοια κοράκια είναι επικίνδυνα
https://gfycat.com/TerribleAltruisticEeve
https://gfycat.com/AnimatedAbandonedAlabamamapturtle
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εν τω μεταξύ, όποιος δει όλα τα στημένα στο Άεκ - Αστέρας , θα δει πως δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ένας παίκτης του Αστέρα να πηδήξει για κεφαλιά,απομάκρυνση, παρεμπόδιση ή οτιδήποτε άλλο...Είναι πραγματικά φοβερό!!Και το πρώτο ματς στην Τρίπολη εξίσου ύποπτο ήταν...
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7980
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κι εγώ έτσι είδα ότι τον βρίσκει λίγο στο γονατοpgetsos έγραψε:Και ομως, τον βρισκει θαρρωΑποστόληςΑ έγραψε:https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... rkoyda-kaijyc έγραψε:Το πέναλτι της Ξάνθης βέβαια είναι οχι απλά μαιμού αλλά γορίλας!
Κάτι τέτοια κοράκια είναι επικίνδυνα
https://gfycat.com/TerribleAltruisticEeve
https://gfycat.com/AnimatedAbandonedAlabamamapturtle
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ξεχνας πχ την αντιδραση του τερματοφυλακα τους στο πρωτο μας γκολproedros έγραψε:Εν τω μεταξύ, όποιος δει όλα τα στημένα στο Άεκ - Αστέρας , θα δει πως δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ένας παίκτης του Αστέρα να πηδήξει για κεφαλιά,απομάκρυνση, παρεμπόδιση ή οτιδήποτε άλλο...Είναι πραγματικά φοβερό!!Και το πρώτο ματς στην Τρίπολη εξίσου ύποπτο ήταν...
Απλως ειναι μια κακη ομαδα
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Λιβαγια με το χέρι το έβαλε η με τον μηρό;...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο Ενρίκε στο fb με κουίζ αναφέρεται στην επιστροφή του. Πριν μισή ώρα
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σημερα ερχεται η σφαλιαρα για την αεχ απο την UEFAAlastor έγραψε:3 γκολ σε ενα ημιχρονο για 2ο σερι αγωνα οι χαρτινοι και 15 δοκαρια. Δεν ξερω για σας,αλλα εγω εχω ηδη αρχισει να φοβαμαι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στο πέναλτυ της Ξάνθης, ακόμη και αν υπάρχει επαφή με το γόνατο (που αμφιβάλλω) δεν μου φαίνεται ικανή για να πέσει κάτω ο παίκτης.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
στο πεναλτι απο μεσα απο το γηπεδο σε κανονικη ροη φανηκε για πεναλτι παντως
ασχετα που ειναι μαιμου βουτια
Γιαννουλης φοβερο ποδι στα στημενα, κοντεψε να βαλει χτες και γκολ απο πολυ πλαγια θεση σε ενα στημενο
ασχετα που ειναι μαιμου βουτια
Γιαννουλης φοβερο ποδι στα στημενα, κοντεψε να βαλει χτες και γκολ απο πολυ πλαγια θεση σε ενα στημενο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο παικτης πεφτει γιατι η επαφη του αμυντικου με το ενα ποδι του, εκανε εκεινο το ποδι να χτυπησει με το αλλο.ΑποστόληςΑ έγραψε:Στο πέναλτυ της Ξάνθης, ακόμη και αν υπάρχει επαφή με το γόνατο (που αμφιβάλλω) δεν μου φαίνεται ικανή για να πέσει κάτω ο παίκτης.