Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12007
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από eorptol1 »

Το 65 να φοβούνται οι χάρτινοι

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από dini26 »

eorptol1 έγραψε:Το 65 να φοβούνται οι χάρτινοι

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:?: :?:
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από paoki19 »

λεπτό... :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Τρόμος έγραψε:Ο Ατρομητος έχει ξεφουσκώσει ή είναι η ιδέα μου;

Αφού αυτός ο μυρωδιάς παίζει τρία παιχνίδια σερί με τον Χατζηψηλεα αμυντικό χαφ.
Η ξανθη ειναι καλυτερη αυτη την στιγμη απο τον Ατρόμητο, δε θα μου κανει εντύπωση αν τον περάσει στο τέλος.
Και κάτι ακόμα, βλέπω να τρώει χοντρό σφάξιμο την Τετάρτη, αν η διαιτησία είναι 50ρισια,τον βγάζει άνετα τον γαύρο εκτός συνέχειας.
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από dini26 »

paoki19 έγραψε:λεπτό... :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

αν ειναι αυτο πραγματικα αλυτος, Π.Α.Ο.Κτσιδικος γρυφος, :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pgetsos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
jyc έγραψε:Το πέναλτι της Ξάνθης βέβαια είναι οχι απλά μαιμού αλλά γορίλας!
Κάτι τέτοια κοράκια είναι επικίνδυνα
https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... rkoyda-kai
Και ομως, τον βρισκει θαρρω

https://gfycat.com/TerribleAltruisticEeve
https://gfycat.com/AnimatedAbandonedAlabamamapturtle
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από proedros »

Εν τω μεταξύ, όποιος δει όλα τα στημένα στο Άεκ - Αστέρας , θα δει πως δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ένας παίκτης του Αστέρα να πηδήξει για κεφαλιά,απομάκρυνση, παρεμπόδιση ή οτιδήποτε άλλο...Είναι πραγματικά φοβερό!!Και το πρώτο ματς στην Τρίπολη εξίσου ύποπτο ήταν...
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7980
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από theo-drama »

pgetsos έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
jyc έγραψε:Το πέναλτι της Ξάνθης βέβαια είναι οχι απλά μαιμού αλλά γορίλας!
Κάτι τέτοια κοράκια είναι επικίνδυνα
https://www.sdna.gr/podosfairo/superlea ... rkoyda-kai
Και ομως, τον βρισκει θαρρω

https://gfycat.com/TerribleAltruisticEeve
https://gfycat.com/AnimatedAbandonedAlabamamapturtle
Κι εγώ έτσι είδα ότι τον βρίσκει λίγο στο γονατο
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pgetsos »

proedros έγραψε:Εν τω μεταξύ, όποιος δει όλα τα στημένα στο Άεκ - Αστέρας , θα δει πως δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ένας παίκτης του Αστέρα να πηδήξει για κεφαλιά,απομάκρυνση, παρεμπόδιση ή οτιδήποτε άλλο...Είναι πραγματικά φοβερό!!Και το πρώτο ματς στην Τρίπολη εξίσου ύποπτο ήταν...
Ξεχνας πχ την αντιδραση του τερματοφυλακα τους στο πρωτο μας γκολ

Απλως ειναι μια κακη ομαδα
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Ο Λιβαγια με το χέρι το έβαλε η με τον μηρό;...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
soigol
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ 10 Σεπ 2018, 15:01
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από soigol »

Ο Ενρίκε στο fb με κουίζ αναφέρεται στην επιστροφή του. Πριν μισή ώρα

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από theo G4 »

Alastor έγραψε:3 γκολ σε ενα ημιχρονο για 2ο σερι αγωνα οι χαρτινοι και 15 δοκαρια. Δεν ξερω για σας,αλλα εγω εχω ηδη αρχισει να φοβαμαι
Σημερα ερχεται η σφαλιαρα για την αεχ απο την UEFA
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στο πέναλτυ της Ξάνθης, ακόμη και αν υπάρχει επαφή με το γόνατο (που αμφιβάλλω) δεν μου φαίνεται ικανή για να πέσει κάτω ο παίκτης.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

στο πεναλτι απο μεσα απο το γηπεδο σε κανονικη ροη φανηκε για πεναλτι παντως
ασχετα που ειναι μαιμου βουτια
Γιαννουλης φοβερο ποδι στα στημενα, κοντεψε να βαλει χτες και γκολ απο πολυ πλαγια θεση σε ενα στημενο
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rorschach »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Στο πέναλτυ της Ξάνθης, ακόμη και αν υπάρχει επαφή με το γόνατο (που αμφιβάλλω) δεν μου φαίνεται ικανή για να πέσει κάτω ο παίκτης.
Ο παικτης πεφτει γιατι η επαφη του αμυντικου με το ενα ποδι του, εκανε εκεινο το ποδι να χτυπησει με το αλλο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”