ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Προσωπικά πιστεύω πως ο Καντουρί στο 8 θα ήταν πολύ πιο ουσιαστικός από τον Μαουρίτσιο που δείχνει να παίζει για την πλάκα του...
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Για εμάς στόχος είναι οι 3 βαθμοί όλα τα άλλα είναι συμπληρωματικά.
SM-G965F
SM-G965F
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Προφήτης κύριοι!joshua έγραψε:Λημνιος , Ελ Καντουρι εξτρεμ , χωρις Πριγιοβιτς και με Σαχοφ αμυντικο χαφ...Υπο αλλες συνθηκες θα ημουν ηδη γονατιστος στην Τηνο για ταμα αλλα με αυτα που εχουμε δει φετος,ανετο 3-0...
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
+++++rainmaker έγραψε:Καντουρι στο β μέρος είχε πολύ ποιοτικές στιγμες
Σαχοφ το παιδί είναι σέντερ φορ επιμένω. Κακώς τον βάζουν και τον κρίνουμε ως χαφ οπου παραπατει
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena