ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Δυο παρατηρησεις...
1. Χωρις Πελκα αλλα με μπισε στο 10 η ομαδα δειχνει να λειτουργει καλυτερα.
2. Ο Βιειρινια ακομη και σαν μπακ, στη δεξια πλευρα ειναι αλλη κλαση σε σχεση με αριστερα και σημερα δειχνει ποσο πεσμενος ειναι ο ματος φετος... Αλλη ποιοτητα ανεβασματων...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1. Χωρις Πελκα αλλα με μπισε στο 10 η ομαδα δειχνει να λειτουργει καλυτερα.
2. Ο Βιειρινια ακομη και σαν μπακ, στη δεξια πλευρα ειναι αλλη κλαση σε σχεση με αριστερα και σημερα δειχνει ποσο πεσμενος ειναι ο ματος φετος... Αλλη ποιοτητα ανεβασματων...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Δηλαδη ζηταει ο λουτσος απο τα εξτρεμ πατανε περιοχη να τελειωνουν φασεις;
Αλλη μια γκολαρα σαχοφ!!!!!!
Αλλη μια γκολαρα σαχοφ!!!!!!
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι που ο Σακχοφ παίζει πολύ καλά,ελπίζω ο Μίσιτς να είναι καλύτερος παίχτης.
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Ο Σαχοφ πριν φυγει, αν φυγει ,πρεπει να κανει φροντιστηριο σε μια σειρα απο παικτες μας πως παιρνεις θεση μεσα στην περιοχη.
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Βάλε Λυρατζη μέσα, δεν υπάρχει λόγος να επιβαρυνθεί άλλο ο Βιερίνια.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21326
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Μας έχει κουράσει εδώ και 2 αγωνιστικές η ομάδα! Πού πηγαίνει η δουλειά δηλαδή;

Λέτε να ανανεώσει κι ο Ευγένης στο τέλος;
Λέτε να ανανεώσει κι ο Ευγένης στο τέλος;
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1064
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Ε να σε γαμησω ρε Σακχοφ γιατί έχεις τόσο εύκολο το γκολ μέσα στο κουτί! Για πλάκα έχεις τα 7-8 γκολακια στην σεζόν χωρίς να παίζεις βασικός και χωρίς να τρέχεις 