ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
maceio
Δημοσιεύσεις: 1708
Εγγραφή: Τρί 11 Μάιος 2010, 18:57

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από maceio »

ισοφαρισε ο πας
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106642
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα βάλει Καντουρί, Μπισε και Λημνιό και θα χάσουμε πάλι το πρώτο ημίχρονο.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pilotos »

11[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190119/5e457175e4a26d19f3f303a73c965a07.jpg[/img]

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Azrael »

αντε ρε ομαδαρααα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Argaliad
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 18:36

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Argaliad »

Στην επθεση περιμενα Bise 10αρι και λιμνιο jaba στα ακρα εχει το κολλημα του με kaddouri ας ειναι οσο καλος ηταν και μεσα στην Νεα σμυρνη. Παμε ΠΑΟΚΑΡΑ καθαριστε το στο ημιχρονο
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panta »

Ολα έτοιμα για τον αγώνα. Την προηγούμενη φορά μόλις πήρα μπύρα απο το ψυγείο βάλαμε γκολ. Αυτη τη φορά θα την εχω απο το πρώτο ημίχρονο :)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από joshua »

Εγω πηρα 1 πακετο τσιγαρα...Μονο στα παιχνιδια του ΠΑΟΚ εντωμεταξυ καπνιζω ακομα...
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα βάλει Καντουρί, Μπισε και Λημνιό και θα χάσουμε πάλι το πρώτο ημίχρονο.
:lol: :lol:
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από GoMaRoS »

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚ!!!!!!

:pano:
maceio
Δημοσιεύσεις: 1708
Εγγραφή: Τρί 11 Μάιος 2010, 18:57

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από maceio »

kana link paizei?
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από vs40 »

Άντε πάμε με τη νίκη ΠΑΟΚΑΡΑ!

Χάρηκα που είδακα αποστολή το Λύρατζη και μακάρι να μπει και μέσα σε φάση που το σκορ είναι ασφαλές.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από joshua »

Η εντεκαδα του νιωνιου παντως οπως την ειδα δεν νομιζω πως μπορει να γινει απειλητικη.
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

ΠΑΜΕΕΕΕ ΠΑΟΚΑΑΡΑΑΑ
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panta »

Γκοοολλλλ
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pilotos »

Επος

SM-G965F
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”