14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

θα μας τρελανεις ρε parasandaleπου θες και 4-3-3 απο τον σαντος?? :)
κατσε να βαλει 2 φορ και βλεπουμε...
ασε που 4-3-3 για να παιξεις πρεπει να εχεις 3 χαφ που να αλωνιζουν και να δαγκωνουν!!
προς το παρων μονο ο παμπλο ριχνει κατι δαγκωνιες... :)
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Ακολουθωντας στα αχναρια του Παρασανδαλου θα πω μονο...
Ασχετα με το ποιοι θα παιξουν τελικα, θεωρω πως η ενδεδειγμενη εντεκαδα για το συγκεκριμενο ματς με μεταβαλλομενο συστημα βενταλια χωρις νουμερα ειναι

Γλυκος τερμα
Μαλεζας, Παραλικης κεντρικα μπακ
Μπιζερα μπακ δεξια
Λαγγιζος μπακ αριστερα
Ιβιτς, Γκαρσια αμυντικα χαφ
Λινο χαφ αριστερα
Βιερινια χαφ δεξια
Σορλεν πισω απο την κορυφη
Αθανασιαδης κορυφη

Η παραπανω συνθεση στοιχειοθετει μοναδικη ευκαιρια για να τελειωσω το ματσακι με 0-3 χωρις τεχνικο τημ στον παγκο, λαο στην κερκιδα και εκπροσωπους της διοικησης στα επισημα, κατα την ταπεινη δικη μου γνωμη.

Ο,τι σκεψεις κι αν εχει ο καθενας μας ομως, ας αποφασισουν οπως παντα αυτοι που εχουν την ευθυνη για την επιλογη της εντεκαδας με γνωμονα το συμφερον του συλλογου.

Δε θα σκασω κιολας, αν δε γινουν τα πραγματα οπως εικαζω.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από novito »

ρεεεεεεεεεεεεεε
ο Παραλίκης για δεξί μπακ είναι ρεεεεεεεεεεεεεεε
Καρεενα σταμάτα να καταστρέφεις την καριέρα του, μετατοπίζοντας τον σε σέντερ μπακ... :)
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Φτου να παρει. Την πατησα.
Μια φορα πηγα να δωσω εντεκαδα κι εγω και το απορθητο διαλεκτικο φρουριο που εστησα με συλλογιστικη συνεπεια Χαιντεγγερ σκορπιστηκε σαν πυργος απο τραπουλοχαρτα δια μεσου μιας απειροελαχιστα μικρης λεπτομερειας που αψηφισα.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από novito »

μη στεναχωριέσαι φίλτατε Ινδέ διαλογιστή, τρισμέγιστε καματέτοιε...
έλα να πιούμε κάτι, να πάνε κάτω τα φαρμάκια Εικόνα
και την επόμενη φορά η ενδεκάδα σου θα βγει...
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από pyrgioths »

εγω πιστευω πως με PARASANDALOS σεντερ φορ
ehemithos 199 διπλα στον γκαρσια
Kareena4ever οργανωτη
και novito κι εμενα στα σεντερ μπακ δεν μπορουμε να φοβομαστε κανεναν......

*απαραιτητη και η τουμπανη γκομενα στην φωτο του Kareena4ever στα αποδυτηρια μας πριν τον αγωνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από novito »

Πυργιώτη, σόρρυ κιόλας, αλλά βρες άλλη θέση....τι να σε κάνω δίπλα μου...?? Άδικα θα νοιώθεις μειονεκτικά... 8)

:) :)
alkispanorama
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2008, 23:15

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από alkispanorama »

diskolo to mats.... fetos i edra tou levadeiakou einai para poli diskoli gia ka8e omada.... diskola 8a er8ei t diplo. egw vlepw X...

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team

Coroner
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 17:57

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Coroner »

Με Χουτο και Μουσλι μπροστα ο ΠΑΟΚ παει για το διπλο.Εξαλου γυριζουν οι Ιβιτς και Σναουτσερ που ειναι βασικοι και αναντικαταστατοι.
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από trobonaras »

pyrgioths έγραψε:εγω πιστευω πως με PARASANDALOS σεντερ φορ
ehemithos 199 διπλα στον γκαρσια
Kareena4ever οργανωτη
και novito κι εμενα στα σεντερ μπακ δεν μπορουμε να φοβομαστε κανεναν......

*απαραιτητη και η τουμπανη γκομενα στην φωτο του Kareena4ever στα αποδυτηρια μας πριν τον αγωνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :)

χωρις εμενα τι θα κανετε μωρε???

Ειμαι η μοναδικη σας ευκαιρια να εκτιναξετε το σκορ στο οβερ.....
με οτι μπορει να σημαινει αυτο!! :lol:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από pyrgioths »

trobonaras έγραψε: χωρις εμενα τι θα κανετε μωρε???

Ειμαι η μοναδικη σας ευκαιρια να εκτιναξετε το σκορ στο οβερ.....
με οτι μπορει να σημαινει αυτο!! :lol:
novito έγραψε:Πυργιώτη, σόρρυ κιόλας, αλλά βρες άλλη θέση....τι να σε κάνω δίπλα μου...?? Άδικα θα νοιώθεις μειονεκτικά... 8)

:) :)
λοιπον λοιπον, νοβιτο θα παιξεις μπακ....αριστερο ειναι καλα????μαζι με τον λινο θα "οργωσετε" στην κυριολεξια!!!!!!
trobonaras θα σε βαλω δεξι χαφ.....ειναι καλα πιστευω με τις πλαγιοκοπισεις σου θα διεμβολισεις την αμυνα του λεβαδιακου πιστευω..... :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από karabill »

Προσοχή στη Λιβαδειά - DANGER!
Προσοχή στη Λιβαδειά - DANGER!
Προσοχή στη Λιβαδειά - DANGER!
Προσοχή στη Λιβαδειά - DANGER!
Προσοχή στη Λιβαδειά - DANGER!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Photis »

Ακούστηκε πως θα κατεβούμε στον μεθαυριανό αγώνα???Πάντως η 11αδα που έδωσα εγώ την δευτέρα είναι και η πιο πιθανή...

:?
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από LittleJohn »

Ακομα παιζει,αλλα απ' οτι ακουσα κερδιζει εδαφος το να κατεβουμε με 4-4-2 με Μουσλι-Χουτο μπροστα και Λινο στα μπακ,οποτε παμε φουλ επιθεση
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ugandezos »

Εγω θελω να κατεβουμε με 4-4-2 με Μουσλιμοβιτς και Χουτο μπροστα......
αλλα πιστευω πως ο προπονητης μας θα αρχισει με 4-5-1 με ΜΟυσλι προοθημενο και Ιβιτς απο πισω του και στο β ημιχρονο θα βαλει μεσα τον Χουτο και θα το κανει 4-4-2
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”