Λάμπρος Χούτος
Re: Λάμπρος Χούτος
Τον βλεπω να κανει ντεμπουτο με τον Λεβαδειακο.
4-4-2 μαζι με Μουσλι.
Το σκεφτομαι και γουσταρω απο τωρα.
4-4-2 μαζι με Μουσλι.
Το σκεφτομαι και γουσταρω απο τωρα.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
Aπόλυτα σωστός...stephanos έγραψε: Ούτε έτοιμος είναι ο Χούτος, ούτε έχει δέσει με την ομάδα. Αλλά και έτοιμος να ήτανε, δεν του δίνεις πάτημα να νομίζει ότι τον έχουμε ανάγκη. Αν δείξει ότι είναι καλύτερος από Αθανασιάδη θα παίζει. Τόσο απλά.
Re: Λάμπρος Χούτος
Νομιζω ειχε τραυματισμο πριν ερθει σε εμας και ηταν εξω πριν απο το ματς με την αεκ που τα βροντηξε αλλα δεν ειμαι απολυτα συγουρος.Falegkos έγραψε:Συμφωνώ στα αλλα ομος οχι οτι εχει καιρο να παιξει μπαλα....2 βδομαδες...πολυ ειναι???τοσο εχει και ο μουσλι...τοσο εχει και ο βιερινια...
Αν εχω δικαιο δηλαδη πανω απο μηνα αρα δυσκολο να παιξει με βαζελο καλυτερα ο μικρος που πηρε χρονο τα τελευτεα 2 ματς.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Λάμπρος Χούτος
ε θα ειναι αδυναμος συγκριτικα με τους υπολοιπους..
κατι που συμφωνα με την λογικη του προπονητη μας τον κανει αμφιβολο.
νταξει αδυναμος ξε αδυναμος καλο ειναι να παιξει παντως γιατι αποκτηθηκε για 6 μηνες και εχουμε μονο 8 ματς πρωταθληματος μπροστα,αν δεν παιζει τζαμπα ηρθε..
κατι που συμφωνα με την λογικη του προπονητη μας τον κανει αμφιβολο.
νταξει αδυναμος ξε αδυναμος καλο ειναι να παιξει παντως γιατι αποκτηθηκε για 6 μηνες και εχουμε μονο 8 ματς πρωταθληματος μπροστα,αν δεν παιζει τζαμπα ηρθε..
- Stavraitos
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 11:01
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: Λάμπρος Χούτος
μακαρι να παιξει και ο χουτος μαζι με μουσλι.
να ανακατεψει λιγο την τραπουλα ο σαντος αφου εχουμε γινει αρκετα προβλεψιμοι.
ανυπομονω να δω συντομα αριστερα λινο, δεξια βιερινια και μπροστα το διδυμο κοντου-ψηλου.πανε τα under...

να ανακατεψει λιγο την τραπουλα ο σαντος αφου εχουμε γινει αρκετα προβλεψιμοι.
ανυπομονω να δω συντομα αριστερα λινο, δεξια βιερινια και μπροστα το διδυμο κοντου-ψηλου.πανε τα under...
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
το ψαχναμε, το ζητουσαμε, το θελαμε και... μαλλον ετσι θα γινει:
http://www.gazzetta.gr/content/view/24875/2/
αυτο που θα ηθελα απτο παληκαρι ειναι να σηκωνει το κεφαλι του και να βλεπει τον μουσλι!
αυτο του λειπει...γιατι με τη μπαλα στα ποδια δεν πιανεται!
http://www.gazzetta.gr/content/view/24875/2/
αυτο που θα ηθελα απτο παληκαρι ειναι να σηκωνει το κεφαλι του και να βλεπει τον μουσλι!
αυτο του λειπει...γιατι με τη μπαλα στα ποδια δεν πιανεται!
- Stavraitos
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 11:01
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: Λάμπρος Χούτος
Α ρε γλέντια που θα έχουμαι...
θα γούσταρα την φάση ο κοντός να πηδά πάνο στον ψηλό κε να πανηγυρίζουν τα γκόλ!!!!
Όπος ο μεγας Pele κάποτε......

θα γούσταρα την φάση ο κοντός να πηδά πάνο στον ψηλό κε να πανηγυρίζουν τα γκόλ!!!!
Όπος ο μεγας Pele κάποτε......
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Λάμπρος Χούτος
1.77....εγώ δεν τον βρήσκω κοντό..ασχετα αμα ειμαι 1.90..trobonaras έγραψε:καλα ρε παιδια,ποσο κοντος ειναι πια και τον λετε ολοι ετσι?
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Λάμπρος Χούτος
Παιδια....ντρεπομαι να το πω.......
ΕΙΜΑΙ 1.76!!!!
καλα πλακα μας κανετε ρε κοντος και 1.80???????
Και εγω τρομαξω λεω 1.50 μετρο με τα χερια ψηλα θα ναι για να το λενε ολοι...θα του παιρνει κ ο σαλπιγγιδης κεφαλια....
ΕΙΜΑΙ 1.76!!!!
καλα πλακα μας κανετε ρε κοντος και 1.80???????
Και εγω τρομαξω λεω 1.50 μετρο με τα χερια ψηλα θα ναι για να το λενε ολοι...θα του παιρνει κ ο σαλπιγγιδης κεφαλια....
