Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ανύπαρκτο off- side στον Μπακασέτα διαβάζω. Κι έβγαινε μόνος του. Πρέπει να πετάει η ΑΕΚ στους παγωμένους Ζωσιμάδες. Έτσι όπως σίγουρα θα κερδίσει και τον αντίπαλό της σε 3 αγωνιστικές.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
τα γιαννενα φετος ειναι ομαδα χαλι μαυρο παντως. Μην περιμενετε και τιποτα απτα Γιαννενα γενικοτερα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ολοι κερδιζουν στο 90φευγα,,,αλλα εμεις ειμαστε οι κωλοφαρδοι….
Πως γινεται αυτό?...ρωτάει ο ποιητης...
Πως γινεται αυτό?...ρωτάει ο ποιητης...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η ευρυπατία υπάρχει όταν κάτι γίνεται μια ή δύο φορές, άντε τρεις το πολύ. Μια ομάδα που έχει τελειώσει τον πρώτο γύρο με 14 νίκες και μια ισοπαλία δεν λέγεται τυχερή. Έτσι μπορούν να την χαρακτηρίσουν μόνον όσοι χρειάζονται ένα άλλοθι για να μην παραδεχθούν την κατωτερότητά τους.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ρε παιδια, μηπως υπαρχει κανενας που κρατησε κανα σκρινσοτ με τους ρουληδες να λενε 1000 μλκιες τις 4 πρωτες αγωνιστικες?mpafos4 έγραψε:Ολοι κερδιζουν στο 90φευγα,,,αλλα εμεις ειμαστε οι κωλοφαρδοι….
Πως γινεται αυτό?...ρωτάει ο ποιητης...
θυμαμαι καποιος που ελεγε: λοιπον μαγκες για φετος οι θεσεις ειναι 1-2 για εμας, γιατι πειτε μπυ ποιος εχει γκαμα-γκαρσια κτλ...
αν εχει κανεις κατι πλζ πειτε μ, θελω να κανω καζουρα σε πολλα ρουλακια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το μυαλό τους είχε μείνει στην football league
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Βρωμοσκούλικο...3 δεύτερα πρίν κάνω cashout έβαλε γκόλ, γαμώ την σούφρα τους.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
εμ τι να κανς, οι σεσημασμένοι γκαντέμηδες του φόρουμ δεν μπορούν να απομακρυνθούν για λίγα λεπτά απο το πληκτρολόγιό τους 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Θα ηθελα να συγχαρω τους οπαδους της χάρτινης πρωταθλήτριας για την πιστη τους στον Βρανιες….Τωρα μπορειτε να τον παρετε πισω...
Μεγαλυτερη ξεφτιλα για αντρα δεν πρεπει να εχει υπαρξει ποτε στην ιστορια του αθλητισμου….
Ρε τον Βρανιες...
Μεγαλυτερη ξεφτιλα για αντρα δεν πρεπει να εχει υπαρξει ποτε στην ιστορια του αθλητισμου….
Ρε τον Βρανιες...
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ενταξει τον ξεφτιλισε τελειως
ας πνιξει τον πονο του με ενα playstation ο σαπιος
ας πνιξει τον πονο του με ενα playstation ο σαπιος
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο άνθρωπος πρέπει να έχει τεραστια θέματα. Μιλάω σοβαρά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εμένα ανέβηκε στα μάτια μου ο ψευτο-γύπας.
Για αδερφή τον είχα , να πω την αλήθεια.
Για αδερφή τον είχα , να πω την αλήθεια.