31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Sportime λεει έρχεται ρήτρα είπε ο πολ
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1273
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από dini26 »

το βρηκα τωρα κ το διαβασα, αυτος ο Πολ παντως αν θυμαμαι καλα παντα ηταν δυσκοιλιος στις υποθεσεις του.
Demir
Δημοσιεύσεις: 9044
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από Demir »

η συγκεκριμενη στηλη ,μονο αρνητικα γραφει για ΠΑΟΚ... συνεχεια..
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11985
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από eorptol1 »

dini26 έγραψε:το βρηκα τωρα κ το διαβασα, αυτος ο Πολ παντως αν θυμαμαι καλα παντα ηταν δυσκοιλιος στις υποθεσεις του.
Πολ ο έρωτας του κολκα

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εγώ τον έδινα πάντως τρια
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10917
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Στη ρήτρα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Είναι τρια
johnys999
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 21:39

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από johnys999 »

Άλλος ένας παίχτης μας, απ αυτούς που απαρτίζουν τον κορμό, με υψηλό ενδιαφέρον από το εξωτερικό που είναι χαμηλόμισθος και με σχετικά χαμηλή ρήτρα για τις προτάσεις που μπορεί να φέρει.
Για μένα δεν είναι αναντικατάστατος, ειδικά εφόσον υπάρχει ο Ρέι, που είναι μια αναξιοποίητη επένδυση και καλός τερματάς, αλλά αυτή τη στιγμή θα είναι τεράστια απώλεια να φύγει κι αυτός. Δεν πιστεύω πάντως ότι τίθεται θέμα να φύγει, έχει την τρέλα ν απορρίψει και 10πλάσια λεφτά απ αυτά που παίρνει.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχουν κινητοποιηθεί όλες οι "φίλιες" δυνάμεις να αποψιλώσουν τον ΠΑΟΚ. Για να δούμε ποια έχει σειρά.
Άβαταρ μέλους
Mutasevic
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 20:15
Τοποθεσία: πλανητης Καξξον Γαλαξιας ΠΑΟΚ

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από Mutasevic »

δυστυχως οποιον ξεχωριζει αποτο εξωτερκο εχουν σκαουτινγ κ τους αρπαζουν , κ ρητρες τυπου 3 5 μυρια ειναι ψιχουλα για εξω...
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από tzoker »

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ

ΤΕΡΑΣΤΙΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΠΑΣΧΑ.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10996
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από hasio_john »

MVP πρωταθλήματος ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εμ νι πι
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8375
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ΓΑ ΜΗ ΣΕΣ
μπραβο ρε γιγαντα
και τα αουτ εβγαζες
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 31.Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Δημοσίευση από joshua »

ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”