Τα ασπόνδυλα το έχουν δει αυτό?diniko80 έγραψε:ΟΠΩς λεει και το χαντακι στο τατου του στη καρδια:
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ
Το θέμα είναι ότι ήμαστε σε καλό δρόμο αν το δεις αντικειμενικά απο έξω.Δεν πρόκειται να γκρεμιστεί τίποτα απο ότι έχει χτιστεί και ο δρόμος είναι μόνο ανηφορικός απο εδώ και στο εξής.
Το δικέφαλο πουλί έπεσε σε ένα κενό αέρος απλά.
Συνεχίζουμε με το κεφάλι πάντα ψηλά.
Ο εκνευρισμός μου εμένα δεν είναι για το τι ακούω στην δουλειά απο το πρωί που όλοι τώρα θυμούνται την λέξη ΠΑΟΚ και δεν έχουν πάει και ποτέ να δουν την ομάδα τους σε κάποιο γήπεδο αλλά με τους δικούς μας οπαδούς που πετάγονται μόνο όταν χάσουμε και δεν συμμετάσχουν σε καμία συζήτηση πουθενά τον υπόλοιπο καιρό.
Κάτι σαν και αυτούς που με πειράζουν στην εργασία μου ένα πράγμα.