pilotos έγραψε:Ελα ΟΡΜΑΤΕ ολοι οι ξελιγωμένοι......................
Χώστε τα τώρα που μπορείτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Αντε, όσο προλαβαίνετε βαρέστε..
Κράξτε παίκτες και Σάντος που σας έχουν για τα 2/3 του πρωταθλήματος στη 2η θέση..
Κράξτε την ομάδα που βρίσκεται εντός του πρωταρχικού στόχου που είναι το κύπελλο..
Κράξτε τις επιλογές της Διοίκησης Ζαγοράκη, τις ίδιες επιλογές που τις 2 τελευταίες Τετάρτες που αποθεώνετε!!!
Αντε, ορμάτε όσο μπορείτε..
Οσο για το ματς, ειλικρινά δεν έχω δει άλλο ματς του βάζελου όπου οι παίκτες του να σκυλιάζουν τόσο για τη νίκη!!!
Και ειλικρινά, από πέρυσι έχω να δω την ομάδα τόσο άνευρη και χωρίς πάθος και θέληση..
Μόνοι διασωθέντες οι Αραμπατζής, Γκαρσία και Σέρτζιο και οι αλλαγές που την ώρα που μπήκαν, όλα είχαν κριθεί!!!
Κοιτάμε μπροστά, μια ήττα δε μας πτοεί σε τίποτε.. Είμαστε εντός στόχων και κανείς δεν μπορεί να πει το αντίθετο..
Από την άλλη, προπονηταράδες της εξέδρας για κουλάρετε λίγο.. Δεν ανακαλύψατε την Αμερική σήμερα..
Ο Σέρτζιο ήξερε και μίλησε για κακή νοοτροπία που κατεβαίνει για την ισοπαλία.. Αυτός έχει δικαίωμα να μιλάει.. Εμείς όμως όχι να κράζουμε..
Κανείς δε λυπήθηκε περισσότερο από τον άλλον..
Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι που είναι πιο σημαντικό και δύσκολο από το χθεσινό..
Κόντρα στη Λιβαδειά θα έχουμε επιστροφές.. ?Θα έχουμε και οπαδούς, μάλλον.. Η ομάδα θα καταφέρει να αλλάξει τη νοοτροπία, όμως??