Τα είπες όλα απλά,λιτά και απέριττα.Απλώς θα συμπληρώσω πώς η στιγμή που με "σημάδεψε" ως οπαδό ήταν το κλάμα του γονατιστου Bane μας στο κέντρο του γηπέδου de bolle της Ναντ μετά τον μοιραίο τελικό του Κυπέλλου Κυπελλούχων με την Ρεάλ...Χρόνια πολλά Ηγέτη Bane.Σ'ευχαριστούμε για ότι πρόσφερες και συνεχίζεις να προσφέρεις στην κοινή μας αγάπη!episimos73 έγραψε:Χρόνια πολλά στον ήρωα των εφηβικών μας χρόνων, τον μποέμη αθλητή και ρεαλιστή πρόεδρο που κέρδισε το σεβασμό και την αγάπη μας.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Branislav "The Tiger" Prelević
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Branislav
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Το κλάμα ήταν αποτέλεσμα της μαλακιας του προδότη και ανίκανου. Κρίμα για όλους μας τέτοιες στιγμές και συναισθήματα δεν ξεχνιούνται ΠΟΤΕ
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
για μένα δεν ήταν απλά ένας ήρωας των παιδικων χρόνων. δεν ήταν ο σπάιντερμαν ή ο σούπερμαν. ήταν κάτι που με έκανε να σκέφτομαι και να αισθάνομαι με συγκεκριμένο τρόπο ακόμα και μετά από 25 χρόνια. Happy birthday.
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Εξαιρετικό κείμενο, έκλαιγα διαβάζοντας το...
Ω Μπάνε, Μπάνε...
Χρόνια πολλά!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Ω Μπάνε, Μπάνε...
Χρόνια πολλά!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Χρόνια Πολλα στον τεράστιο Μπανε.
Κρατάω μια ωραία φωτογραφία που έβγαλα τον Μπανε με τον γιο μου (θα ήταν περίπου 10 ετών). Ο Μπανε ειχε επισκεφθεί την Ακαδημία μπασκετ) του ΠΑΟ στην πόλη μου (εκεί έπαιζε αναγκαστικά ο μικρός, δεν είχαμε άλλες επιλογές). Τους έβγαλα λοιπόν φωτογραφία, με ολοπρασινα ο μικρός! Να ναι καλα το photoshop, του έκανα την στολή ασπρόμαυρη!!
Κρατάω μια ωραία φωτογραφία που έβγαλα τον Μπανε με τον γιο μου (θα ήταν περίπου 10 ετών). Ο Μπανε ειχε επισκεφθεί την Ακαδημία μπασκετ) του ΠΑΟ στην πόλη μου (εκεί έπαιζε αναγκαστικά ο μικρός, δεν είχαμε άλλες επιλογές). Τους έβγαλα λοιπόν φωτογραφία, με ολοπρασινα ο μικρός! Να ναι καλα το photoshop, του έκανα την στολή ασπρόμαυρη!!
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Τι ωραίο κείμενο.
Ασύλληπτο μέγεθος ο Μπάνε για τον ΠΑΟΚ , ακόμα και εμείς που τα ζήσαμε αδυνατούμε να συνειδητοποιήσουμε επακριβώς τι είχε γίνει.
Α ρε Μπάνε ....
Ασύλληπτο μέγεθος ο Μπάνε για τον ΠΑΟΚ , ακόμα και εμείς που τα ζήσαμε αδυνατούμε να συνειδητοποιήσουμε επακριβώς τι είχε γίνει.
Α ρε Μπάνε ....
-
ariskatiforos
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
γεια σου μπανε!!
φαρος του ΠΑΟΚ
μ εσωσεσ απο τις εβραικες σειρηνες
φαρος του ΠΑΟΚ
μ εσωσεσ απο τις εβραικες σειρηνες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Δεν ειναι τυχαιο οτι χαιρει της αγαπης και της εκτιμησης, οχι των ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ, αυτο ειναι δεδομενο, αλλα ολοκληρου του φιλαθλου κοσμου. Αθλητες με την ψυχη και το ηθος του ΠΡΕΛΕΒΙΤΣ, ειναι ελαχιστοι. Χρονια πολλα ΜΠΑΝΕ, σε ευχαριστω που μας τιμησες με την παρουσια σου.ολα αυτα τα χρονια
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Τώρα το διάβασα, τεράστια αλήθειαariskatiforos έγραψε:γεια σου μπανε!!
φαρος του ΠΑΟΚ
μ εσωσεσ απο τις εβραικες σειρηνες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
fossa έγραψε:Το καλύτερο αφιέρωμα στον Μπάνε ever...
http://athletestories.gr/gia-to-tora-to ... -to-panta/
Μόλις το διάβασα...
Τι έχω χάσει ρε γαμώτο, γεννήθηκα 20 χρόνια αργότερα από όσο θα ήθελα...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Εγώ τι να πω για τον Μπάνε; Εδώ μέσα έχουμε ανθρώπους που μπορούν να γράψουν 500 λέξεις μιλώντας μόνο για το πώς ήταν αγωνιστικά ο Μπάνε σαν παίκτης, άλλες 1000 για τον άνθρωπο Μπάνε και άλλες 1000 για τον Πρόεδρο Μπάνε.
Εγώ θα μιλήσω μόνο για όσα έχω ζήσει, τα λίγα χρόνια που αγαπώ το δύσμοιρο μπασκετάκι μας.
[youtube]tRFTMaflK9Q[/youtube]
[youtube]ieQmAh7Dh1g[/youtube]
Θυμάμαι ότι όταν ήθελες να αναλάβεις, πόσο πολεμήθηκες από διάφορους.. Και το Paokmania με το δημοψήφισμά του (αναφέρεται στο 8:25 του δευτέρου βίντεο) ξεκάθαρα έδειξε τη θέληση του κόσμου να αναλάβεις.
Κι από αυτήν την καθολική στήριξη, φτάσαμε αργά και σταθερά στην απαξίωση από τον λαό και τις άδειες κερκίδες.
Φταις εσύ που δεν ήρθαν; Φταίνε εκείνοι; Φταίει που δεν επέτρεψες το τζαμπατζιλίκι για ΣΦίτες και το "2 οπαδοί με ένα εισιτήριο" της θύρας 4 της Τούμπας;
Δεν έχει τόση σημασία πλέον, αλλά αυτό ήταν το μόνο μελανό σημείο σε όλα τα χρόνια προεδρίας σου, μέχρι πέρσι που ανέβηκε το budget (αναπόφευκτα, εφ'όσον θέλαμε να διατηρηθούμε στην 5άδα), αλλά ανέβηκαν και οι προσδοκίες.
Έως τότε, ήσουν αυτός που κατάφερε να νοικοκυρέψει την ομάδα, να πείσει τον Σαββίδη να σώσει την ΚΑΕ ΠΑΟΚ από έναν γκρεμό, από τον οποίο με νύχια και με δόντια κράτησες μακριά εσύ ο ίδιος την ομάδα, επί σειρά ετών.
Μόνο και μόνο για το γεγονός ότι εξασφάλισες τη ζωή στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, σε είμαι αιώνια ευγνώμων.
Αλλά πέραν αυτού, κατάφερες πολλά περισσότερα.
Έφερες μία πρωτόγνωρη αύρα στο Παλατάκι και ένα αίσθημα οικογένειας, από τα γραφεία μέχρι το παρκέ, τον πάγκο και τους υπαλλήλους! Όλοι αυτοί ένιωθαν μια οικογένεια, μια παρέα, μάτωναν στη δουλειά ο ένας για τον άλλον. Και παρέβλεπαν κάποιες οφειλές (μικρές ή μεγάλες) της ομάδας. Γιατί γούσταραν να παλεύουν σε αυτό το γήπεδο, καθένας από το πόστο του.
Αυτό το όμορφο κλίμα έφτανε μέχρι τη κερκίδα (μιλώντας και για εμένα) και νιώθαμε σαν το σπίτι μας στο Παλατάκι, ένα γήπεδο που μας ήξεραν, που λέγαμε μια κουβέντα παραπάνω με στελέχη, παίκτες, υπαλλήλους, ένα γήπεδο που η αγάπη για τον ΠΑΟΚ αναγνωρίζεται πέρα από το "ευχαριστούμε πολύ" από την υπάλληλο στην έκδοση του διαρκείας. Κι αυτό αίσθημα δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Γι'αυτό ακόμα έρχομαι στο Παλατάκι.
Αυτό το μπασκετικό κλίμα είναι σημαντικότερο από 5 χιλιάδες παραπάνω στο συμβόλαιο ενός παίκτη. Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ εξέπεμπε υγεία και προσέλκυε παίκτες που αγάπησαν την ομάδα, ακόμα και ξένους.
Με αποκορύφωμα εκείνη τη βραδιά που ο γαύρος βρέθηκε μια ανάσα από την απόκτηση Σούλη, ο οποίος αρνήθηκε, παρ'όλο που (όπως μας ενημέρωσε η κόρη του...) είχε λαμβάνειν από την ΚΑΕ.
Άλλη αντίστοιχη περίπτωση, είναι ο Βαγγέλης Μαργαρίτης, ένα πρότυπο αρχηγού του ΠΑΟΚ που ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε, ο οποίος αρνήθηκε τα φράγκα και την αξιοζήλευτη μπασκετική ανάπτυξη του Προμηθέα Πάτρας, για να μείνει εδώ στον ταπεινό (και πεινασμένο, σύμφωνα με τον Ηλία) ΠΑΟΚ.
Στήριξες με όλη σου τη δύναμη έναν προπονητή που ήρθε ως ανεπιθύμητος, τον Ηλία Παπαθεωδόρου. Όταν όλη η πόλη τον ήθελε μακριά από τον ΠΑΟΚ και τον αποκαλούσε ταβερνιάρη, εσύ έβαλες πλάτη. "Αυτός είναι ο προπονητής του ΠΑΟΚ και δεν αλλάζει", σε άκουσα ο ίδιος να λες. Εν τέλει, δικαιώθηκες πανηγυρικά.
Μας αφήνεις όμως με μια μεγάλη πικρία για την τελευταία χρονιά...ένα τεράστιο "ΓΙΑΤΙ;", μια εικόνα επιπόλαιης ΚΑΕ που άπλωσε το πόδι πέρα από το πάπλωμα και εξετέθη. Απλήρωτοι αθλητές, προπονητής, υπάλληλοι, Αμερικανοί και Έλληνες να φεύγουν κι ένας ΠΑΟΚ να γκρεμίζεται παντού, εκτός ίσως από το παρκέ!
Ίσως έπρεπε να φύγεις νωρίτερα, θα έλεγε κανείς.
Μα πώς να φύγεις και να αφήσεις μια ΚΑΕ που πάλεψες να βοηθήσεις; Να την αφήσεις σε ποιον, από τη στιγμή που ουδείς ενδιαφέρεται;
Αυτά τα λίγα έχω δει και αντιληφθεί, στα τελευταία χρόνια που μπαινοβγαίνω στο Παλατάκι.
Μακάρι να βρεθεί ένας Μπάνε, με τη δική σου δίψα και θέληση να βοηθήσει, αλλά με μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια, να βγάλει οριστικά τον ΠΑΟΚ από το τέλμα. Να μην κοιτάμε άλλο τον γκρεμό, αλλά τον ουρανό...
Ήρθε η ώρα να αποστασιοποιηθείς, να ηρεμήσεις, να ξεκουραστείς. Αλοίμονο σε εμάς...
Μπάνε Πρέλεβιτς, (και όχι Bane Prelevic) ΠΑΟΚτσή πρώην Πρόεδρε της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, σε ευχαριστώ για όλα.
Εγώ θα μιλήσω μόνο για όσα έχω ζήσει, τα λίγα χρόνια που αγαπώ το δύσμοιρο μπασκετάκι μας.
[youtube]tRFTMaflK9Q[/youtube]
[youtube]ieQmAh7Dh1g[/youtube]
Θυμάμαι ότι όταν ήθελες να αναλάβεις, πόσο πολεμήθηκες από διάφορους.. Και το Paokmania με το δημοψήφισμά του (αναφέρεται στο 8:25 του δευτέρου βίντεο) ξεκάθαρα έδειξε τη θέληση του κόσμου να αναλάβεις.
Κι από αυτήν την καθολική στήριξη, φτάσαμε αργά και σταθερά στην απαξίωση από τον λαό και τις άδειες κερκίδες.
Φταις εσύ που δεν ήρθαν; Φταίνε εκείνοι; Φταίει που δεν επέτρεψες το τζαμπατζιλίκι για ΣΦίτες και το "2 οπαδοί με ένα εισιτήριο" της θύρας 4 της Τούμπας;
Δεν έχει τόση σημασία πλέον, αλλά αυτό ήταν το μόνο μελανό σημείο σε όλα τα χρόνια προεδρίας σου, μέχρι πέρσι που ανέβηκε το budget (αναπόφευκτα, εφ'όσον θέλαμε να διατηρηθούμε στην 5άδα), αλλά ανέβηκαν και οι προσδοκίες.
Έως τότε, ήσουν αυτός που κατάφερε να νοικοκυρέψει την ομάδα, να πείσει τον Σαββίδη να σώσει την ΚΑΕ ΠΑΟΚ από έναν γκρεμό, από τον οποίο με νύχια και με δόντια κράτησες μακριά εσύ ο ίδιος την ομάδα, επί σειρά ετών.
Μόνο και μόνο για το γεγονός ότι εξασφάλισες τη ζωή στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, σε είμαι αιώνια ευγνώμων.
Αλλά πέραν αυτού, κατάφερες πολλά περισσότερα.
Έφερες μία πρωτόγνωρη αύρα στο Παλατάκι και ένα αίσθημα οικογένειας, από τα γραφεία μέχρι το παρκέ, τον πάγκο και τους υπαλλήλους! Όλοι αυτοί ένιωθαν μια οικογένεια, μια παρέα, μάτωναν στη δουλειά ο ένας για τον άλλον. Και παρέβλεπαν κάποιες οφειλές (μικρές ή μεγάλες) της ομάδας. Γιατί γούσταραν να παλεύουν σε αυτό το γήπεδο, καθένας από το πόστο του.
Αυτό το όμορφο κλίμα έφτανε μέχρι τη κερκίδα (μιλώντας και για εμένα) και νιώθαμε σαν το σπίτι μας στο Παλατάκι, ένα γήπεδο που μας ήξεραν, που λέγαμε μια κουβέντα παραπάνω με στελέχη, παίκτες, υπαλλήλους, ένα γήπεδο που η αγάπη για τον ΠΑΟΚ αναγνωρίζεται πέρα από το "ευχαριστούμε πολύ" από την υπάλληλο στην έκδοση του διαρκείας. Κι αυτό αίσθημα δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Γι'αυτό ακόμα έρχομαι στο Παλατάκι.
Αυτό το μπασκετικό κλίμα είναι σημαντικότερο από 5 χιλιάδες παραπάνω στο συμβόλαιο ενός παίκτη. Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ εξέπεμπε υγεία και προσέλκυε παίκτες που αγάπησαν την ομάδα, ακόμα και ξένους.
Με αποκορύφωμα εκείνη τη βραδιά που ο γαύρος βρέθηκε μια ανάσα από την απόκτηση Σούλη, ο οποίος αρνήθηκε, παρ'όλο που (όπως μας ενημέρωσε η κόρη του...) είχε λαμβάνειν από την ΚΑΕ.
Άλλη αντίστοιχη περίπτωση, είναι ο Βαγγέλης Μαργαρίτης, ένα πρότυπο αρχηγού του ΠΑΟΚ που ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε, ο οποίος αρνήθηκε τα φράγκα και την αξιοζήλευτη μπασκετική ανάπτυξη του Προμηθέα Πάτρας, για να μείνει εδώ στον ταπεινό (και πεινασμένο, σύμφωνα με τον Ηλία) ΠΑΟΚ.
Στήριξες με όλη σου τη δύναμη έναν προπονητή που ήρθε ως ανεπιθύμητος, τον Ηλία Παπαθεωδόρου. Όταν όλη η πόλη τον ήθελε μακριά από τον ΠΑΟΚ και τον αποκαλούσε ταβερνιάρη, εσύ έβαλες πλάτη. "Αυτός είναι ο προπονητής του ΠΑΟΚ και δεν αλλάζει", σε άκουσα ο ίδιος να λες. Εν τέλει, δικαιώθηκες πανηγυρικά.
Μας αφήνεις όμως με μια μεγάλη πικρία για την τελευταία χρονιά...ένα τεράστιο "ΓΙΑΤΙ;", μια εικόνα επιπόλαιης ΚΑΕ που άπλωσε το πόδι πέρα από το πάπλωμα και εξετέθη. Απλήρωτοι αθλητές, προπονητής, υπάλληλοι, Αμερικανοί και Έλληνες να φεύγουν κι ένας ΠΑΟΚ να γκρεμίζεται παντού, εκτός ίσως από το παρκέ!
Ίσως έπρεπε να φύγεις νωρίτερα, θα έλεγε κανείς.
Μα πώς να φύγεις και να αφήσεις μια ΚΑΕ που πάλεψες να βοηθήσεις; Να την αφήσεις σε ποιον, από τη στιγμή που ουδείς ενδιαφέρεται;
Αυτά τα λίγα έχω δει και αντιληφθεί, στα τελευταία χρόνια που μπαινοβγαίνω στο Παλατάκι.
Μακάρι να βρεθεί ένας Μπάνε, με τη δική σου δίψα και θέληση να βοηθήσει, αλλά με μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια, να βγάλει οριστικά τον ΠΑΟΚ από το τέλμα. Να μην κοιτάμε άλλο τον γκρεμό, αλλά τον ουρανό...
Ήρθε η ώρα να αποστασιοποιηθείς, να ηρεμήσεις, να ξεκουραστείς. Αλοίμονο σε εμάς...
Μπάνε Πρέλεβιτς, (και όχι Bane Prelevic) ΠΑΟΚτσή πρώην Πρόεδρε της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, σε ευχαριστώ για όλα.