Κανέις δεν λέει αυτό.GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Σημείωσε όμως πως δεν μιλάμε για απλό αποκλεισμό.
Δεν δείχνουμε την σκληράδα που δείχναμε παλιά στην ευρώπη.