ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από gpap »

GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Κανέις δεν λέει αυτό.
Σημείωσε όμως πως δεν μιλάμε για απλό αποκλεισμό.
Δεν δείχνουμε την σκληράδα που δείχναμε παλιά στην ευρώπη.
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ντροπη σας. Ολοι.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Dimg4 έγραψε:Ντροπη σας. Ολοι.
Όλοι στην ομάδα ή όλοι στο φόρουμ;
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Rorschach »

Ευτυχώς δε θα φάμε Πέλκα στη μάπα στο επόμενο
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pgetsos »

paok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Ντροπή και μόνο για το υπονοούμενο
Wonderland
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Πέμ 20 Σεπ 2018, 01:29

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Wonderland »

xpan έγραψε:πόσα και πόσα παοκτσακια,αναμεσά τους και εγώ, που μεγαλώσαμε με τον ΠΑΟΚ των μεγάλων ευρωπαϊκών παιχνιδιών,καταραμένα πέναλτυ με την μπαγερν,ντρεπόμαστε σημερα για αυτή την εικονά της ομάδας
Ασε φιλε, μη το συζητας, μεγιστη ξεφτίλα το σημερινο.
Παμε για τέταρτη σερί ηττα στη Τούμπα στην Ευρώπη....δεν εχει ξαναγινει τετοιο ρεζιλίκι
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Rorschach »

Βίντι 2-1 οπότε δεν περνούσαμε έτσι κι αλλιώς
αλλά η ξεφτίλα, ξεφτίλα
flash4
Bet Guru 2020
Δημοσιεύσεις: 2121
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από flash4 »

GI4NNEN4 έγραψε:Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Όποιος θέλει θα το πανηγυρίσει ανάλογα με το πώς νιώθει. Κάποιοι γουστάρουν να θυσιάζονται τα πάντα για ένα πρωτάθλημα, κάποιοι, ελπίζω πολλοί, δεν έγιναν ΠΑΟΚ για κανένα πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

2-1 η Βιντι
το 1-0-5 στον ομιλο αυτο ειναι μεγαλη ντροπη
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

Σκέψου να ήταν κανας Χατσεριδη σήμερα μέσα........

Η ασυλία πρέπει να τελειώσει.

Τέλος η ιστορία κερδίζει η βιντι

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το είχα ψιλιαστεί και είχα πάει για Δημοτικούς χορούς. Τώρα γύρισα/ Δεν περίμενα βέβαια τέτοιο σκορ.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Πολύ συζήτηση για το τίποτα η Βιντι κερδίζει την Τσέλσι ,και φαίνεται ότι δεν αξιζαμε να προκριθούμε .Επομένως η εσωστρέφεια δεν ωφελεί πουθενά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Βαθύ Mαύρο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Βαθύ Mαύρο »

Έχει πλάκα.
Μπαίνεις υποτίθεται σε ένα φόρουμ για ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ και διαπιστώνεις ότι με μια πράγματι κάκιστη εμφάνιση όλοι σχεδόν επιτίθενται λυσσασμένα κατά της ομάδας. Μιας ομάδας που πράγματι σε τέσσερις αγώνες Ευρώπης φάνηκε πολύ κατώτερη, αλλά σε όλους τους άλλους μας έκανε περήφανους με τις ΝΙΚΕΣ που έκανε.
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Παλαιολόγος έγραψε: λουτσεσκου και τεχνικος διευθυντης πρεπει να συνεργαστουν επειγοντως στην μεταγραφικη,υπαρχει μεγαλη αναγκη απο ταχυδυναμους παιχταραδες
Ε όχι και ταχυδύναμους, τι μας πέρασες καμιά σοβαρή ευρωπαϊκή ομάδα?
Οι μεταγραφές μας πρέπει να είναι ψηλοί, πάναργοι και τουλάχιστον τα 32 κλεισμένα...άκου ταχυδύναμους
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

Μπράβο στον Ζαμπα αυτό το παλληκάρι αξίζει στήριξη

SM-G965F
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”