Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γλεντζέδικα είπαμε; ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ!

[youtube]HesgcLolId0[/youtube]

Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μουσική: Ανέστης Δελιάς
Οι αξεπέραστες πενιές του μπουζουκιού ανήκουν στον μοναδικό Παλαιολόγου. (τον μνημονεύει και ο Καζαντζίδης στον "ψαρά")


Μες στης πόλης το χαμάμ
ένα χαρέμι κολυμπά
Αραπάδες το φυλάνε
στον Aλή Πασά το πάνε

Διατάζει τη φρουρά του
να τις φέρουνε μπροστά του
Να τις βάλει να χορέψουν
και μπουζούκι να του παίξουν

Αργιλέδες να φουμάρει
με χασίσι τούρκικο
Και χανούμια να χορεύουν
τσιφτετέλι γύφτικο

Έτσι την περνάνε όλοι
οι πασάδες του ντουνιά
Μ’ άργιλέδες, με τσιμπούκια
μ’ αγκαλιές και με φιλιά
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Listen to my newest Demo track called "Walking with Ludovico" sampling Ludovico Einaudi's anthem Walk, to a Live Dj Set recorded with the first winter snow flakes falling!

Ακούστε εδώ: https://www.mixcloud.com/Fthimis/walkin ... by-ftheme/
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

τελος από εδώ

συνεχεια εδω http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=75&t=7614
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”