Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]85dJWxQ98lE[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]vpPruqqfWQk[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]cwUcLLgNXUU[/youtube]

Μπασαρα..
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]4PR_9beuFDk[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]ZeSN4PntOos[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]hnpILIIo9ek[/youtube]

Δωσε..
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]AgJLb0Vqr-s[/youtube]
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]YUBw9vskBIs[/youtube]

Μ'αυτο το φορουμ θα βγει για ξυδια...
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]L3AVKzsvIK0[/youtube]


Παμεεεε..
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

[youtube]hJAna_-gFyM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιατί σταμάτησες το ποστάρισμα;
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

Πρέπει να είχε μεγάλα κέφια και τα σπασε, χθες αργά, ο Χρηστάρας... :)
Πολύ Ε Ν Τ Α Σ Η βρε πασάκα μου... :D :opaokara: :opaokara:
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kayde »

Με πολυ δεντρολιβανο :lol:
Υ.Γ. Αποστολη,με πηρε ο υπνος :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ε, για να ξυπνήσουμε θέλουμε ένα δυνατό γλεντζέδικο τραγούδι, με την άφθαστη Φιλιώ Πυργάκη

[youtube]yTUgmhY1wt0[/youtube]

Σαν περπατάς παραπατάς
κουνιέσαι και λυγιέσαι
κι όλο τη μέση σου κρατάς
περνάς και δε μιλιέσαι.

Στην αγκαλιά μου θα βρεθείς
και νάζια θα μου κάνεις
μ’ αναστατώνεις τη ζωή
και πας να με τρελάνεις.

Σαν περπατάς παραπατάς
με κίνδυνο να πέσεις
στην αγκαλιά μου να το δεις
στα μαλακά θα πέσεις.

Στην αγκαλιά μου θα βρεθείς
και νάζια θα μου κάνεις
μ’ αναστατώνεις τη ζωή
και πας να με τρελάνεις.

Σαν περπατάς παραπατάς
και όλο νάζια κάνεις
μου ξεσηκώνεις τα μυαλά
σε περασμό με βάνεις.

Στην αγκαλιά μου θα βρεθείς
και νάζια θα μου κάνεις
μ’ αναστατώνεις τη ζωή
και πας να με τρελάνεις.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Φτάσαμε τις 500 σελίδες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”