Εθνική Ελπίδων
Re: Εθνική Ελπίδων
Ρε κηπουρέ. Είναι δυνατόν να μην ξεκινάς τον Λάμπρου βασικό και να παίζει κάποιος Ανδρούτσος; Τι να πω. Μακάρι να σου βγει αν και δεν το βλέπω.
Re: Εθνική Ελπίδων
Ξεκιναει τον ανενεργο, κεντρικο χαφ, παικτη του γαυρου Ανδρουτσο ως ΦΟΡ και αφηνει παγκο Καμπετση, Κωστοπουλο και Λαμπρου.
Γελαει ο κοσμος.
Γελαει ο κοσμος.
Re: Εθνική Ελπίδων
Ναι ρε φίλε. Ακόμη κι ο Κωτσόπουλος να έπαιζε που έχει δείξει καλά στοιχεία(ταχυδύναμη, καλό άλμα-κεφαλιά) με τον Ατρόμητο θα μπορούσα να το καταπιώ, αλλά αυτό το Ανδρούτσος βασικός χτυπάει άσχημα στο μάτι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
Τον Λάμπρου δεν τον έχει σε υπόληψη. Έβλεπα τον αγώνα στην Κροατία, όπου όλοι οι μπροστινοί μας ήταν μέτριοι πλην του δραστήριου Λάμπρου και όμως αυτόν αντικατέστησε.
Re: Εθνική Ελπίδων
Γαυρος προπονητης γαυροι παιχτες τελος, ακους εκει λαμπρου, σας εβαλε λημνιο και πολυ σας ειναι
Ματι στον μποζουκη θα εχω αποψε
Ματι στον μποζουκη θα εχω αποψε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
οι γαυροι πρεπει να παρουν δρομο απο οτιδηποτε εχει σχεση με το ποδοσφαιρο. Εισαι γαυρος? Κοβεσαι απτην Εθνικη,διαιτησια,επο,δικαστηρια κλπ κλπ. Ο μονος τροπος να αρχισει να καθαριζει το πραμα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
Υπό γερή βροχή η Εθνική U-21 είναι μέτρια σήμερα. Το πρόβλημα είναι κυρίως στα χαφ. Περίμενα πάντως περισσότερα από τον Λημνιό, που όντας σχεδόν βασικός στον ΠΑΟΚ θα έπρεπε να κάνει τη διαφορά σε αγώνες με συνομηλίκους του.
Κακώς - κάκιστα - για μένα δεν παίζει ο Λάμπρου και αυτό φαίνεται στο γήπεδο.
Κακώς - κάκιστα - για μένα δεν παίζει ο Λάμπρου και αυτό φαίνεται στο γήπεδο.
Re: Εθνική Ελπίδων
Απίστευτος πονόματος...Αλλη μια φορα......συγνώμη....αλλη μια δεκαδα φορών να δωσουν πασα πισω θα σταματησω να βλεπω ποδοσφαιρο λογω ξαφνικου μισους...για το αθλημα
Re: Εθνική Ελπίδων
Αυτό που κάνει ο Λημνιός συνέχεια, που πέφτει με το παραμικρό αντί να παίξει μπάλα είναι πολύ εκνευριστικό.
Εύχομαι να αλλάξει στην πορεία..
Εύχομαι να αλλάξει στην πορεία..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
Και πολλες φορες χωρις το παραμικρο (ακα τσαλαβουτια). Αυτα που κοροιδευουμε στους αλλους δεν μου αρεσουν οταν τα κανουμε εμειςJairo έγραψε:Αυτό που κάνει ο Λημνιός συνέχεια, που πέφτει με το παραμικρό αντί να παίξει μπάλα είναι πολύ εκνευριστικό.
Εύχομαι να αλλάξει στην πορεία..
Re: Εθνική Ελπίδων
Μη ξεχνάς τον γαυρο-υπουργό μαςAlastor έγραψε:οι γαυροι πρεπει να παρουν δρομο απο οτιδηποτε εχει σχεση με το ποδοσφαιρο. Εισαι γαυρος? Κοβεσαι απτην Εθνικη,διαιτησια,επο,δικαστηρια κλπ κλπ. Ο μονος τροπος να αρχισει να καθαριζει το πραμα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελπίδων
Από αριστερά που έχει πάει ο Λάμπρου, δυστυχώς, δεν παίζει η Εθνική στο β΄ ημίχρονο.