[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από sidpanos »

γιατί δεν παίξαμε με μαύρα περιβραχιόνια?
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από paokovia »

Γιατί την Κυριακή θα φοράνε φανέλες με πένθος κάτω από το σήμα σαν εκείνες για τα παιδιά που χάθηκαν στα Τέμπη...
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από axl4 »

μεγαλη νικη αλλα δεν μενουμε εδω εχουμε ακομα πολλα να κανουμε!
οι γαβροι εδω κατω φερονται αναμενομενα με την αλαζονεια και την ασφαλεια του θειου που τους διακρινει.
επαιζαν με τα δευτεροτριτα τους, ο κακος σφυριζε ΠΑΟΚ, παιζαμε παλι μονο ξυλο,θα μας ριξουν τριαρα στο τηγανι και φυσικα η πρωτη λεξη που αναφερουνε παντου ειναι ο γκαρσια!!!
τους εχει κανει μεγαλη ζημια ο ΠΑΟΚ και ειδικα ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ!
ξεχνανε οτι και εμεις ειχαμε εξισου απωλειες οπως επισης τα δευτεροτριτα τους στοιχιζουν οσο η βασικη μας ενδεκαδα!

υγ:ψιλοασχετο αλλα παρατηρησατε στο 88' στο φαουλ μας που πηδαει ο κοντρερας στο θεο?
την αννα μαρια λουιζα στη διαφημιση μου θυμισε η παιχτουρα!!! :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

free4 έγραψε:Θέλω να ακούω γαύρους να κλαίνε!!!!!!!
Για πείτε ρε τι γίνεται κάτω γιατί έμαθα ότι βγάζουν απίστευτη χολή..

Μας ζηλεύουν ρεεεεεεεεεεεεεεεεε

χολη δεν λες τιποτα!σημερα ολοι μου το παιζαν παιζαμε με αναπληρωαμτικους κτλ.αλλα τους απαντουσα και γω το ιδιο.αμα επαιζε ο μουσλι 3 8α τρωγαν.

ενω πιο πολυ απολους το χαρηκαν τα χανουμακια που βρηκαν ευκαιρια να τους την πουν λιγο.εγω τους κοιταζα να ψιλοτσακωνονται και γελαγα! :)
Άβαταρ μέλους
seon4
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από seon4 »

Ρε παιδια, αν εχει κανεις καμια φωτογραφια με τον derbyshire να μας τραβαει βιντεο στην προθερμανση ας την ανεβασει να κανουμε λιγο χαβαλε...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από paok87 »

χμμ. ναι λιγο δυσκολο..δυσευρετα αυτα τα βιντεο!!

προς το παρον ας αρκεστουμε στη φαση αποχαυνωσης:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
seon4
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από seon4 »

καλο παιδακι φαινεται...κριμα που πηγε στον γαβρο... :) :)
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από theo86 »

πανεξυπνη η τακτικη του σαντος να μην αφησει τους γαυρους να παρουν κορνερ στο 1ο ημιχρονο κ εχουμε τπτ ντραβαλα στο κορνερ...!!! :D


:?
Άβαταρ μέλους
Ioannis82
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 15:15
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από Ioannis82 »

Να συμπληρώσω ότι ΠΡΕΠΕΙ να απαγορευτούν τα LASER........Δεν την παλεύω άλλο με αυτήν την αηδία....Και δεν προσφέρουν και τίποτα....Τες πάντων....
ΠΑΟΚ είσαι...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από peris »

μια λυση υπαρχει
οταν βλεπεις καποιον κοντα σου να το κανει αυτο τον κραζεις
αν το κανουν ολοι θα σταματησουν δεν μπορει
Άβαταρ μέλους
costacurtaG4
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:27
Τοποθεσία: Θ4Α

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από costacurtaG4 »

...Όλα ηταν τελεια...


Απλα τετοιες ευκαιριες να ξεφτιλισεις τον γαυρο δεν σου δινονται συχνα. Χθες ηταν μια...
Ανυπαρκτος επιθετικα (μονο 2 καλα στημμενα) και μια αμυνα που εμπαζε απο παντου, ηταν ευκαιρια να του ριξεις 3 γκολ, αλλα κ συ δεν ειχες Ζλαταν...

Τεσπα... τσαπου στο μανιλι τωρα!!

υ.γ... ελεος πια!! μετα τις ρετσινες τα λέιζερ. μετά τα λέιζερ τιιιιιι??
Manolis4
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 14:38

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από Manolis4 »

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική εμφάνιση!Και λέω εξαιρετική γιατί ο ΠΑΟΚ κατάφερε να δείξει τα δύο καλά προσωπά του σε κάθε ημίχρονο..Στο μεν πρώτο έδειξε ποιότητα,καλή κυκλοφορία, ορθόδοξη ανάπτυξη στο δε δεύτερο απίστευτη δύναμη,πάθος και συγκέντρωση στην άμυνα..Είμαι βέβαιος ότι ο Σάντος κάπως έτσι θα είχε ονειρευτεί το σενάριο της νίκης και του πήγε ακριβώς όπως θα ήθελε!

Καλή η διαιτησία του Κάκου,όντως θα έπρεπε να αποβάλλει τον Γκαρσία (είμασταν τυχεροί) αλλά και τον Αβραάμ και κάποια μικρολάθη εκατέρωθεν..Βγαλμένο από την φαντασία κάθε ΠΑΟΚτσή το γκολ από τον Σέρτζιο,πρώτη μεγάλη εμφάνιση σε ντέρμπι,μακάρι να συνεχίσει έτσι..Μεγάλη επιστροφή του Κοντρέρας και ακόμα μία φορά εξαιρετικός ο Χαλκιάς...

Το 1-0 είναι ένα σκορ που μας δίνει ένα καλό προβάδισμα καθώς και η ισοπαλία στο Καραισκάκη μας δίνει πρόκριση αλλά ταυτόχρονα δεν μας επαναπαύει και μας κρατάει σε εγρήγορση..Θεωρώ πως μπορούμε με το κατάλληλο στήσιμο να γίνουμε πολύ επικίνδυνοι στο Καραισκάκη με αντεπιθέσεις και να κάνουμε ακόμα μία μεγάλη εμφάνιση που θα μας δώσει την πρόκριση..Έχουμε καιρό όμως για αυτά..

Μεγάλο πάθος και στην κερκίδα,ο λαός έκανε ξανά το καθήκον του,μοναδική παραφωνία τα ζώα που δεν σεβάστηκαν την μνήμη του Προέδρου και οι φλωρόμαγκες οπαδοί των λέιζερ που δεν έχουν θέση στην Τούμπα..ΜVP o Γκαρσία που ήταν πραγματικό χαντάκι και κράτησε την ομάδα όρθια στο δύσκολο δεύτερο ημίχρονο...

Υ.Γ. Μεγάλο λάθος της διοίκησης να μην αγωνιστούν οι παίκτες με μαύρα περιβραχιόνια..Και δεν αποτελεί δικαιολογία το τι θα κάνουν στο επόμενο ματς..Έπρεπε στο αμέσως επόμενο ματς,σε εκείνο που θα υπάρχει και η ενός λεπτού σιγή να υπάρχουν και μαύρα περιβραχιόνια.. Δικαίως το σχολίασε καυστικά ο Σωτηρακόπουλος,από τον οποίο και το πληροφορήθηκα,γιατί στο ματς δεν το παρατήρησα..Τα λάθη ανθρώπινα αλλά περισσότερη προσοχή σε επόμενες,εύχομαι μακρινές,περιπτώσεις..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Manolis4 την Παρ 06 Φεβ 2009, 07:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από Bougatsas »

Μετα τα λεηζερ ερχετε το εξυπνο πηροτεχνιμα εδαφους-εδαφους

Μαλακία αυτη με τα λειζερ, εκτος του οτι δεν κανουν και τπτ γτ δεν βρισκουν στοχο :Ρ ειναι και κατι που μειώνει την οπαδικη αξία του ΠΑΟΚ

ΦΩΝΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΛΑΜΠΙΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΜΑΠΕΣ ΤΟΥΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από gash04 »

Συμφωνώ με όλους παραπάνω!Σχετικά με τα λέιζερ!
Πρέπει να πετάμε εκείνες τις πατάτες με τα ξυραφάκια χωμένα μέσα τους!
Πλάκα κάνω :)


Ένας φίλος έριξε ένα βίντεο σχετικά με την ΝΕΤ.
Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στον ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΓΛΥΦΤΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ της ΝΕΤ και ότι είναι χειρότερος απο τον Τσουκαλά δείχνοντας σύνδρομο μανίας καταδίωξης μεγαλύτερο και απο την δικιά μας μανία για τον ΠΑΟΚ.
Του αφιερώνω τον πανηγυρισμό του παίχτη Κονσεισάο και ειδικότερα την αντίδραση που βρίζει και φτύνει προς το μέρος του Νικοπολίδη.
ΜΕ το αμέσως επόμενο καρέ των απεσταλμένων σας εκεί δημοσιογράφων αποτυπώνεται η φάση με τον Νικοπολίδη που σκουπίζεται και αυτός σαν να τον έφτυσε κάποιος.
Ούτε όμως φτύσιμο χαραμίζουμε παραπάνω για εσάς για να μην σας κάνουμε άλλο ποια την χάρη να μας γλύφεται...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια

Δημοσίευση από paoki_sweden »

http://www.youtube.com/watch?v=ToaDeW3OR7g

Κωλόγαβροι γ@μο το μ..νί σας γ@μο! Αλλα θα σας πονέσει πιο πολύ μέσα στο σπίτι σας!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”