[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Eξαιρετική εμφάνιση στο Α ημίχρονο, ειμασταν πραγματικός ΠΑΟΚ. Νομίζω ότι το 1-0 είναι πολύ καλό αποτέλεσμα.Σε πολλές περιπτώσεις το 2-0 έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι τόσο καλό για επαναληπτικό όσο το 1-0. Θα δείξει. Χάρηκα για τον Σέρτζιο που έκανε γιογιό τον κηπουρό. Υπάρχει και Θεός.....Προσωπικά είμαι πολύ αισιόδοξος για την πρόκριση. Η φετινή ομάδα αξίζει έναν τίτλο..
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 380
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Είμαι ο Ευριπίδης και δεν τελείωσα!!!
ΑΚΟΜΑ ΧΥΝΩ!!!

ΑΚΟΜΑ ΧΥΝΩ!!!
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Άκουσα λίγο ΣεντραΦΜ και όσοι γαυροι βγήκαν να μιλήσουν ήταν τραγικοί.trobonaras έγραψε:αληθεια,εσεις οι αθηναιοι για ριξτε μας μια ενημερωση για το τι λενε τα γαβρακια στα ραδια γιατι κατι ακουσα το μεσημερι οτι στην ερα σπορ λεγανε οτι παλι ξυλο παιζαμε και οτι ο γκαρσια επρεπε να παρει δυο κοκκινες και τετοια..
και οτι ο ολυμπιακος επαιζε με την Β ομαδα του ενω εμεις με την πρωτη ενδεκαδα κλπ..
δεν ηξερα σε ποια συχνοτητα εκπεμπει ο ερα στην θεσσαλονικη αλλιως ηταν θεμα χρονου να αρχισουν τα καντιλια...
οποιος ξερει ας με πει please..
Μιλούσαν για ξύλο στους παικταράδες τους, κόκκινες που δε βγήκαν, εάν ήταν ο ντιόγκο και ο γκαλέτι θα τρώγαν 3. κτλ
Πολλοί μίζεροι, σαν κακομαθημένες παρθένες. Τους έτσουξε πολύ!!!
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Πολύ καλή η ομαδα μας στο α' μέρος. Στο β ημίχρονο έδειξε κουρασμένη και καταπονειμένη ειδικά ο Veron. Ένα πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά δεν πρέπει να πάρουν τα μυαλά μας αέρα και να πονέσουν μετά γιατί οι γαύροι θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να κερδίσουν και θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματσ.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Πάντως με την ατμόσφαιρα πάθενε πλάκα όλοι. Με έχει πάρει φιλαράκι μου gay-ros μετά τον αγώνα και με ρωτάει "καλά ρε, με το εισιτήριο σας δίνουνε και πυρσό???" Χαχαχα, τα βλαχάκια, δεν το έχουνε δεί ποτε και πουθενα αυτό το πράγμα που έγινε χθες!
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Εχουν εξαφανιστεί μιλάμε!!!!
Ρε τι τους κάνατε εκεί μέσα λέμεεεεεεεεεεεεεεε!!!

Ρε τι τους κάνατε εκεί μέσα λέμεεεεεεεεεεεεεεε!!!
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Ο Βαλβέρδε με το νεο απόκτημα τους που έβγαζε φωτογραφίες
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a21ecf8073
Μπελούτσι Βαλβέρδε και Λίλη
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... c047f733cc
Μήνος Ντούντου και Νικοπολίδης
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 6ba0bed919
Κονσεισάο Νικοπολίδης λίγο μετά τα ντουζ
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 3574895e39
Μαμά Ντιόγκο και Πάμπλο Γκαρσία στις ιαματικές πηγές λιμανιού Πειραιά.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... c0d04c80e3
Μαμά Ντιόγκο αμέσως μετά
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... af8618fa39
Μαμά Ντιόγκο ξεπλένει το βρακάκι Ντιόγκο στους 120 βαθμούς με χλωρίνη Πλυνέξ!
Δεν την αλλάζει με τίποτα.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 2162906641
Ο Ντιόγκο μετά την πλύση πένα!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 327ba68f34
Νικοπολίδης Μαμά Ντιόγκο και κανακάρης της επόμενη μέρα του ματς με ΠΑΟΚ
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 52f0c3eb89
Σωκράτης Κόκκαλης
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 0e33b6038b
Συνεχίζεται.............
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a21ecf8073
Μπελούτσι Βαλβέρδε και Λίλη
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... c047f733cc
Μήνος Ντούντου και Νικοπολίδης
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 6ba0bed919
Κονσεισάο Νικοπολίδης λίγο μετά τα ντουζ
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 3574895e39
Μαμά Ντιόγκο και Πάμπλο Γκαρσία στις ιαματικές πηγές λιμανιού Πειραιά.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... c0d04c80e3
Μαμά Ντιόγκο αμέσως μετά
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... af8618fa39
Μαμά Ντιόγκο ξεπλένει το βρακάκι Ντιόγκο στους 120 βαθμούς με χλωρίνη Πλυνέξ!
Δεν την αλλάζει με τίποτα.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 2162906641
Ο Ντιόγκο μετά την πλύση πένα!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 327ba68f34
Νικοπολίδης Μαμά Ντιόγκο και κανακάρης της επόμενη μέρα του ματς με ΠΑΟΚ
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 52f0c3eb89
Σωκράτης Κόκκαλης
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 0e33b6038b
Συνεχίζεται.............
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gash04 την Πέμ 05 Φεβ 2009, 19:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
για μερικούς που λένε ότι παίξαμε μπαλάρα, στο α' ημίχρονο, o ΠΑΟΚ, όταν παίζει με ομάδες που παίζουν ανοιχτό ποδόσφαιρο απλά παίζουμε ΤΕΛΕΙΑ. MVP SERGIO!τι έκανε αυτός όταν ήταν 18 χρονών ρε παιδιά? πόσο έτρεχε?

Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
ποιοι ειναι ρε οι φιλοι του εδω μεσα του φαλακρα να του δωσουν μια σφαλιαρα απο μενα να συνελθει?
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
ΠΑΟΚ α' μέρους: ας είναι αφετηρία για αυτά που περιμένουμε στο μέλλον
ΠΑΟΚ β' μέρους: αγχωθήκαμε που ήδαμε τον γαύρο επιθετικό και είμασταν κουρασμένοι
ατμόσφαιρα : φανταστική
είσοδος στην Θ7: προσοχή κινδυνος αδέρφια.Υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να το δούν οι αρμόδιοι. Ας βοηθήσουμε όλοι με την συμπεριφορά μας γιατί δεν θέλει πολύ για να γίνει το κακό.
ΠΑΟΚ β' μέρους: αγχωθήκαμε που ήδαμε τον γαύρο επιθετικό και είμασταν κουρασμένοι
ατμόσφαιρα : φανταστική
είσοδος στην Θ7: προσοχή κινδυνος αδέρφια.Υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να το δούν οι αρμόδιοι. Ας βοηθήσουμε όλοι με την συμπεριφορά μας γιατί δεν θέλει πολύ για να γίνει το κακό.
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
2 χρονια και 18 μερες ειχαμε να κερδισουμε ΠΟΚ.
πρωτο ντερμπι που κερδιζει ο σαντος στην Ελλαδα
ειμαστε σε καλο δρομο, βημα βημα για την κορυφη.
πρωτο ντερμπι που κερδιζει ο σαντος στην Ελλαδα
ειμαστε σε καλο δρομο, βημα βημα για την κορυφη.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Θέλω να ακούω γαύρους να κλαίνε!!!!!!!
Για πείτε ρε τι γίνεται κάτω γιατί έμαθα ότι βγάζουν απίστευτη χολή..
Μας ζηλεύουν ρεεεεεεεεεεεεεεεεε
Για πείτε ρε τι γίνεται κάτω γιατί έμαθα ότι βγάζουν απίστευτη χολή..
Μας ζηλεύουν ρεεεεεεεεεεεεεεεεε