Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Μας έκατσε κοράκι Θεοδωρίδη πάλι. έλεος ρε γμτ μπάλα δε θα δούμε με αυτούς τους θεατρίνους.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Οι Ούγγροι παίζουν στα 2/3 του γηπέδου, αλλά πιέζουν όλοι τους και μας έχουν κρατήσει μακριά από ευκαιρίες. Αν δεν παίξουμε με φαντεζί πάσες, ή με τρίπλες δεν βλέπω χαΐρι
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Αυτό λέω βρε αγορίνα μου τι δεν καταλαβαινεις;
Υποτίθεται είναι ο οργανωτής...Ούτε τα πόδια του δεν μπορεί να οργανώσει ο άνθρωπος...
Υποτίθεται είναι ο οργανωτής...Ούτε τα πόδια του δεν μπορεί να οργανώσει ο άνθρωπος...
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Ακριβώςvs40 έγραψε:Μας έκατσε κοράκι Θεοδωρίδη πάλι. έλεος ρε γμτ μπάλα δε θα δούμε με αυτούς τους θεατρίνους.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Σε δυναμικό παίξιμο είμαστε μία κλάση κάτω κι αυτοί το έχουν πάρει χαμπάρι και μας πρεσάρουν .
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Και στο Κόπα Λιμπερταδόρες να παίζουμε, πάλι για την διαιτησία θα λέμε!
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Πρέπει άμεσα ν' αλλάξει κάτι στην σκακιέρα ο Ραζβαν γιατί αυτό το σκηνικό συμφέρει την Vidi μιας και έχουν αντοχές οι παίχτες τους και απλά θα περιμένουν την μια ευκαιρία που θα τους δοθεί σε αντεπίθεση..
Θα μου κάνει καμιά αλλαγή στο 70φεύγα και θα τρέχουμε ενώ αυτοί θα έχουν στήσει τείχος!
Όσο για τον Καντουρι, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω άσχετα αν έχει θέληση!
Το κοράκι θα βγάλει όλα τα Τουρκοκόμπλεξ του προς την ομάδα μας.
Θα μου κάνει καμιά αλλαγή στο 70φεύγα και θα τρέχουμε ενώ αυτοί θα έχουν στήσει τείχος!
Όσο για τον Καντουρι, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω άσχετα αν έχει θέληση!
Το κοράκι θα βγάλει όλα τα Τουρκοκόμπλεξ του προς την ομάδα μας.
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Βρε αγορίνα έχεις δει εσύ 10αρι με πιο πολλά τρεξίματα σε όλη την ομάδα. Πως θα οργανώσει όταν δεν παίρνει τη μπάλα σωστά μπροστά. Το Καντουρι έχεις όχι το Μοντριτς. Δεν είναι οργανωτής ο άνθρωπος, απλά έχει τουλάχιστον την ικανότητα παραπάνω από τους υπόλοιπους.paoki19 έγραψε:Αυτό λέω βρε αγορίνα μου τι δεν καταλαβαινεις;
Υποτίθεται είναι ο οργανωτής...Ούτε τα πόδια του δεν μπορεί να οργανώσει ο άνθρωπος...
Βρήκαμε το εξιλαστήριο θύμα πάλι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzoker την Πέμ 08 Νοέμ 2018, 20:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Πιο γκολ; Ούτε μια ευκαιρία δεν μπορούμε να κάνουμε.mirlas έγραψε:μια μαδα υπαρχει στο γηπεδο , θεμα χρονου ειναι το γκολ ...
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Το κορακι τους εβαλε στο παιχνίδι, αφήνει να βαρανε αυτοι και σε εμας δίνει την επαφη. Αποκορύφωμα η φαση του Ζαμπα που τον κρατάει ο αμυντικός και σφυρίζει φάουλ στον Ζαμπα που προσπαθεί να σπάσει το κεφαλοκλείδωμα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Vidi-ΠΑΟΚ 19:55 8/11 CosmoteS
Για όσους αρέσκονται στον Καντουρί ειλικρινά απορώ τι καλό έχει κάνει.