[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Μπραβο στην ΠΑΟΚΑΡΑ και στον εκπληκτικο ΛΑΟ μας!!!
Η ομαδα τα πηγε πολυ καλα στο πρωτο ημιχρονο!
Φυσικα στο δευτερο ο -κυριος- Κακος εδειξε τον πραγματικο του εαυτο
και επαιζε μονο Ολυμπιακο!
Ενω στο πρωτο μπορω να πω πως ηταν πενηνταρισιος καπως!Τελικα ομως πετυχε τον σκοπο του!
Καταφερε να νευριασει τους παικτες μας και ολους στις κερκιδες
με αποτελεσμα να παραμεινει αυτο το 1-0!
Κριμα γιατι πιστευα οτι θα βαζαμε ακομη ενα goal!

Η ομαδα τα πηγε πολυ καλα στο πρωτο ημιχρονο!
Φυσικα στο δευτερο ο -κυριος- Κακος εδειξε τον πραγματικο του εαυτο
και επαιζε μονο Ολυμπιακο!
Ενω στο πρωτο μπορω να πω πως ηταν πενηνταρισιος καπως!Τελικα ομως πετυχε τον σκοπο του!
Καταφερε να νευριασει τους παικτες μας και ολους στις κερκιδες
με αποτελεσμα να παραμεινει αυτο το 1-0!
Κριμα γιατι πιστευα οτι θα βαζαμε ακομη ενα goal!
-
nikos paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 21:28
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Μεγαλη εμφανιση στο πρωτο ημχ Τα δυο ακρα μας (Λνο-Κονσεισαο) οργωναν στην κυριολεξια το γηπεδο Στο δευτερο πιο συντηριτικο παιχνιδι δινοντας εμφαση κυριως στο να κρατησουμε το 0 πισω ενω καπου ηταν και αναγκασικη μια καπως υποχωριση μετα την αναγκαστικη αλλαγη του Ιβιτς Ο γαυρος δεν πατησε περιοχη οτι ευκαιρια εχασε ολα ηταν απο σουτ εκτος περιοχης και νομιζω οτι αυτο ειναι το μυστικο της επιτυχιας του φετινου ΠΑΟΚ ενω ο Χαλκιας ηταν παλι εκει βραχος Κορυφαιους θεωρω τους Κονσεισαο (οσο ειχε δυναμεις) και Λινο ενω πολυ δουλεια οι Γκαρσια-Σορλεν-Βερον και φυσικα δεν μπορω να μην το πω επαθα την πλακα μου με Αθανασιαδη Αυτος ο πιτσιρικας εχει στοφα πολυ μεγαλου ποδοσφαιριστη και πρεπει να τον προσεξουμε σαν κορη οφθαλμου Επισης ο γαυρος το'ριξε στο σκληρο παιχνιδι στο 2ο ημχ προφανως εχοντας στον νου του οτι Κυριακη εχουμε μεγαλο παιχνιδι με βαζελο και ο ΠΑΟΚ δεν θα ηταν διτεθιμενος να ρισκαρει πολλα Και τωρα κατι αλλο ασχετο Τι επε παλι ρε σεις αυτο το ατομο Για τον οδοντιατρο λεω φυσικα Για την πορεια της ομαδουλας του λεει φταιει το συστημα η διαιτησια και πως αν ανοιξει το στομα του θα πει πολλα απ'αυτα που γιναν στην Τουμπα και δεν γραφτηκαν Προτεινω να γινει στηλη στο ΠΑΟΚμανια με τις ατακες του Θαπεσει πολυ γελιο Ο ανθρωπος ειναι μεγαλο νουμερο μιλαμε
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Παρα πολυ καλη εμφανιση ειδικα στο πρωτο ημιχρονο . Τρομερο γκολ απ τον Κονσεισαο , εξαιρετικο στησιμο της ομαδας απ τον Σαντος.
Φανταστικη η κερκιδα οπως κ αναμενοταν αλλωστε. Αν και το 1-0 ειναι σκορ που αφηνει τα παντα ανοιχτα πιστευω οτι με αντιστοιχη εμφανιση στο τηγανι μπορουμε ανετα να παρουμε τουλαχιστον το Χ.
Παμε τωρα να διαλυσουμε την Κυριακη τον πολυεμετικο βαζελο
Φανταστικη η κερκιδα οπως κ αναμενοταν αλλωστε. Αν και το 1-0 ειναι σκορ που αφηνει τα παντα ανοιχτα πιστευω οτι με αντιστοιχη εμφανιση στο τηγανι μπορουμε ανετα να παρουμε τουλαχιστον το Χ.
Παμε τωρα να διαλυσουμε την Κυριακη τον πολυεμετικο βαζελο
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Χαμηλα την μπαλα με τον ΠΑΟ παμε για το χ2 (μακαρι χωρις κοκκινες και αναγκαστικες αλλαγες)
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
διαβαστε στο ιντερνετ στο sportnet νομιζω τις δηλωσεις του ηλιθιου του θεοδωριδηο ανθρωπος χανει λαδια 
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Άντμινς ξεκλειδώστε το τόπικ για το μάτς με το λαγό

- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Ο Νταρμπισαϊρ με το κινητό του τηλέφωνο πριν απο την σέντρα φωτογράφιζε τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Απίστευτο και όμως αληθινό.Η φαντασμμαγορική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ,μόλις οι δύο ομάδες βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο για την έναρξη του παιχνιδιού,άφησε άναυδο τον Ματ Νταρμπισάιρ.Ο νεαρός Άγγλος επιθετικός βρισκόταν στον πάγκο του ολυμπιακού εκείνη την στιγμή αφου δεν είχε δηλωθεί στην αρχική εντεκάδα και προσ έκπληξη των συμπαικτών του και των υπόλοιπον μελών του τεχνικού τιμ,έβγαλε το κινητό του τηλέφωνο και σηκώθηκε όρθιος."Μαγεμένος"απο την πλευρά της Θύρας 4 και τραβούσε βίντεο και φωτογραφίες,αφού τα δεκάδες καπνογόνα διατήρησαν μια απίστευτη εικόνα για αρκετά λεπτά.Ο 20χρονος επιθετικός παρ'ότι αγωνιζόταν στο αγγλικό πρωτάθλημα,έλεγε στους υπόλοιπους οτι δεν είχε συναντήσει ανάλογη ατμόσφαιρα σε κανένα γήπεδο..(άλλα μας έλεγε πριν τον αγώνα..)Και την κίνηση την έκανε αυθόρμητα,χωρίς να σκέφτεται οτι μπορει να παρεξηγηθει απο κανέναν.Ηταν η Τούμπα της νέας εποχής χωρίς κανένα επισόδιο,αναγκάζοντας ακόμα και τους αντιπάλους να κάθονται και να χαζέυουν,να φωτογραφίζουν και να βιντεοσκοπούν αυτην την μαγεία.
Τη να πει κανένας...ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!
πηγή:"Σπορ Του Βορρα"
Απίστευτο και όμως αληθινό.Η φαντασμμαγορική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ,μόλις οι δύο ομάδες βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο για την έναρξη του παιχνιδιού,άφησε άναυδο τον Ματ Νταρμπισάιρ.Ο νεαρός Άγγλος επιθετικός βρισκόταν στον πάγκο του ολυμπιακού εκείνη την στιγμή αφου δεν είχε δηλωθεί στην αρχική εντεκάδα και προσ έκπληξη των συμπαικτών του και των υπόλοιπον μελών του τεχνικού τιμ,έβγαλε το κινητό του τηλέφωνο και σηκώθηκε όρθιος."Μαγεμένος"απο την πλευρά της Θύρας 4 και τραβούσε βίντεο και φωτογραφίες,αφού τα δεκάδες καπνογόνα διατήρησαν μια απίστευτη εικόνα για αρκετά λεπτά.Ο 20χρονος επιθετικός παρ'ότι αγωνιζόταν στο αγγλικό πρωτάθλημα,έλεγε στους υπόλοιπους οτι δεν είχε συναντήσει ανάλογη ατμόσφαιρα σε κανένα γήπεδο..(άλλα μας έλεγε πριν τον αγώνα..)Και την κίνηση την έκανε αυθόρμητα,χωρίς να σκέφτεται οτι μπορει να παρεξηγηθει απο κανέναν.Ηταν η Τούμπα της νέας εποχής χωρίς κανένα επισόδιο,αναγκάζοντας ακόμα και τους αντιπάλους να κάθονται και να χαζέυουν,να φωτογραφίζουν και να βιντεοσκοπούν αυτην την μαγεία.
Τη να πει κανένας...ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!
πηγή:"Σπορ Του Βορρα"
-
paranoid65
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 16:03
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Για τον αγώνα τι να πώ! Ενα ημίχρονο ο γαύροςδεν υπήρχε. Μετά ήρθε η κο.ύραση. Μπράβο σε όλους. Ισως από τα λίγα παιχνίδια μασ φέτος που η ομάδα πρέσαρε ψηλά κι έκανε ευκαιρίες. Στον αγώνα με τον ΑΡΗ είχε 4 τεςλικές σε 120 λεπτά. Εχθες 4 τελικές σε 16 λεπτα. Αυτό λέει πολλά.
Και το κυριότερο χωρίς παρατράγουδα. Γιατί μας έχουνε στην μπούκα.
Ο ΠΑΟΚ και να "ΞΥΘΕΊ" μπορεί να φάει πρόστιμο οπότε πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί.
Για το θέμα της 4, έχεις δίκιο. Είχα πέρσι εκεί, φέτος πήρα στην 7 (μια κι απο επαρχία) . Λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Και πάλι μπράβο στην ομάδα και στον κόσμο. Μην πέσουμε στην λούμπα και να είμασδτε προσεχτιηοί στον αγώνα πρωταθλήματος. Εκεί σίγουρα και η διαιτησία θα είνα δφιαφορετική.
Συμφωνώ απόλυτα για τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Μου θύμισε εποχές '80 τότε που όπου και να έπαιζε ο ΠΑΟΚ γινόταν χαμός. Που ο κοσμος μόνος του έπαιρνε τα μάτς κι ας ήταν η ομάδα σε άσχημη κατάσταση.vanroy έγραψε:Συμφωνώ με όσα γράψατε αδέρφια ,αλλά ας γράψω και εγώ τι είδα χθες.
ΥΓ. Trobonara και Believer + 1000 σε αυτά που είπατε. Προσωπικά χάρηκα τρελά χθες για το 1 – 0 , αλλά δεν θα είμαι μέσα στο γήπεδο για να χαρώ το σπάσιμο της παράδοσης ( φτιαγμένης με απίστευτες διαιτητικες σφαγές) και στο πρωταθλημα με τον gay .Και δεν πρόκειται να ανανεώσω το διαρκείας μου στην θ4. Ίσως πάρω σε άλλη θύρα θα δούμε το καλοκαίρι πάντως τέρμα η 4.
Είναι θέμα χρόνου το πότε θα θρηνήσουμε θύμα(τα) εκεί. Και εν πάσει περιπτώσει αξίζει τέτοια ταλαιπωρία για να δεις ένα ματς; Δεν φταίει ο Ζαγοράκης , ούτε οι σύνδεσμοι, τι να σου κάνουν και αυτοί; Αλλά πώς να μπουν 10.000 άτομα από μία είσοδο; Και ανάμεσα σε αυτούς πολλοί σουρωμένοι και διάφοροι περίεργοι. Αν γίνεται έλεγχος θέλει 5 ώρες για να μπούμε .Αν δεν γίνεται έλεγχος θα μπει μέσα ότι και οποιος να ναι. Πανδαιμόνιο..Σε αυτό το γήπεδο και ειδικά στην θ4 δεν βλέπω τρόπο να λυθεί αυτό το μείζον πρόβλημα που ελάχιστοι το έχουν θέσει ως προτεραιότητα στον ΠΑΟΚ.
Και το κυριότερο χωρίς παρατράγουδα. Γιατί μας έχουνε στην μπούκα.
Ο ΠΑΟΚ και να "ΞΥΘΕΊ" μπορεί να φάει πρόστιμο οπότε πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί.
Για το θέμα της 4, έχεις δίκιο. Είχα πέρσι εκεί, φέτος πήρα στην 7 (μια κι απο επαρχία) . Λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Και πάλι μπράβο στην ομάδα και στον κόσμο. Μην πέσουμε στην λούμπα και να είμασδτε προσεχτιηοί στον αγώνα πρωταθλήματος. Εκεί σίγουρα και η διαιτησία θα είνα δφιαφορετική.
-
paranoid65
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 16:03
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
PAOK SYMI έγραψε:διαβαστε στο ιντερνετ στο sportnet νομιζω τις δηλωσεις του ηλιθιου του θεοδωριδηο ανθρωπος χανει λαδια
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
αυτο που μου εμεινε απο χτες ειναι οταν καποια στιγμη λεει ενας στον οργανωτη απο την μερια της νεαπολης να δωσει αλλο συνθημα και εκεινος απανταει ''τι να δωσω ρε δες τι γινεται.'' εκεινη την στιγμη κοιταω γυρω μου και βλεπω κυριολεκτικα ολο το γηπεδο να πηγαινει πανω κατω λες και γινεται σεισμος.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΜΠΑ!!!!
μπραβο στην ομαδα που παλεψε και κερδισε την ομαδα του δημοσιου...
ενα μεγαλα μπραβο στον λαο ο οποιος ηταν εκπληκτικος...
μπραβο στην ομαδα που παλεψε και κερδισε την ομαδα του δημοσιου...
ενα μεγαλα μπραβο στον λαο ο οποιος ηταν εκπληκτικος...
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Απο οτι ακουσα στο ραδιο,
ο συνοστισμος εξω απο ολες τις θυρες του γηπεδου εγινε λογω της καθυστερησης της αφιξης της αποστολης του ολυμπιακου.
Η αστυνομια και δυμοιριες των ματ,δεν αφηναν να πλησιασουν φιλαθλοι (ειτε ειχαν ειτε δεν ειχαν εισητηριο) για να προστατεψουν την αποστολη του γαυρου και αυτο ειχε ως συνεπεια να ερθουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και να γινει οτι εγινε...
για το οτι σπρωχνομασταν ομως στην 4 δεν φταιει καμια αστυνομια.
οι δικοι μας οι μαλακες οι σουρωμενοι φταινε και οι ακομα πιο μαλακες που σπρωχνουν για πλακα.
και το ξαναλεω. χθες οποιος επεφτε απ το σπρωξιμο,θα εβγαινε μεσα σε κασα. φτου φτου μακρια απο μας.
ο συνοστισμος εξω απο ολες τις θυρες του γηπεδου εγινε λογω της καθυστερησης της αφιξης της αποστολης του ολυμπιακου.
Η αστυνομια και δυμοιριες των ματ,δεν αφηναν να πλησιασουν φιλαθλοι (ειτε ειχαν ειτε δεν ειχαν εισητηριο) για να προστατεψουν την αποστολη του γαυρου και αυτο ειχε ως συνεπεια να ερθουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και να γινει οτι εγινε...
για το οτι σπρωχνομασταν ομως στην 4 δεν φταιει καμια αστυνομια.
οι δικοι μας οι μαλακες οι σουρωμενοι φταινε και οι ακομα πιο μαλακες που σπρωχνουν για πλακα.
και το ξαναλεω. χθες οποιος επεφτε απ το σπρωξιμο,θα εβγαινε μεσα σε κασα. φτου φτου μακρια απο μας.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
αληθεια,εσεις οι αθηναιοι για ριξτε μας μια ενημερωση για το τι λενε τα γαβρακια στα ραδια γιατι κατι ακουσα το μεσημερι οτι στην ερα σπορ λεγανε οτι παλι ξυλο παιζαμε και οτι ο γκαρσια επρεπε να παρει δυο κοκκινες και τετοια..
και οτι ο ολυμπιακος επαιζε με την Β ομαδα του ενω εμεις με την πρωτη ενδεκαδα κλπ..
δεν ηξερα σε ποια συχνοτητα εκπεμπει ο ερα στην θεσσαλονικη αλλιως ηταν θεμα χρονου να αρχισουν τα καντιλια...
οποιος ξερει ας με πει please..
και οτι ο ολυμπιακος επαιζε με την Β ομαδα του ενω εμεις με την πρωτη ενδεκαδα κλπ..
δεν ηξερα σε ποια συχνοτητα εκπεμπει ο ερα στην θεσσαλονικη αλλιως ηταν θεμα χρονου να αρχισουν τα καντιλια...
οποιος ξερει ας με πει please..
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Ο Ναός απίστευτη ατμόσφαιρα θύμισε παλιές εποχές.
'Ετσι σιγά-σιγά να εξοφλούνται τα γραμμάτια καράμπελας, κηπουρός, και έπεται συνέχεια.Είπαμε ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ όσοι δεν το κατάλαβαν τώρα θα το νιώσουν.
'Ετσι σιγά-σιγά να εξοφλούνται τα γραμμάτια καράμπελας, κηπουρός, και έπεται συνέχεια.Είπαμε ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ όσοι δεν το κατάλαβαν τώρα θα το νιώσουν.