[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Φοβερη κερκιδα επιτελους....
φοβερη εμφανιση στο πρωτο ημιχρονο..συνεχιζουμε..
Οσο αφορα τον αγγλο ασθενη του γαυρου,κατι μου λεει οτι συντομα θα τον βαλουν να δηλωσει κανενα "ειμαι γαυρος απο παιδι...ο κοσμος του ολυμπλιαχ ειναι ο καλυτερος κλπ κλπ"...η αληθεια ειναι ομως μια και ας μην την παραδεχονται...σαν τον λαο του ΠΑΟΚ πουθενα
PS Hvala puno 4ever brate mou....did you have chance to watch the game at Serbia?fantastic atmosphere brate...bravo for win at euroleague yesterday.....Hala Pionir is the castle that noone can conquer...
φοβερη εμφανιση στο πρωτο ημιχρονο..συνεχιζουμε..
Οσο αφορα τον αγγλο ασθενη του γαυρου,κατι μου λεει οτι συντομα θα τον βαλουν να δηλωσει κανενα "ειμαι γαυρος απο παιδι...ο κοσμος του ολυμπλιαχ ειναι ο καλυτερος κλπ κλπ"...η αληθεια ειναι ομως μια και ας μην την παραδεχονται...σαν τον λαο του ΠΑΟΚ πουθενα
PS Hvala puno 4ever brate mou....did you have chance to watch the game at Serbia?fantastic atmosphere brate...bravo for win at euroleague yesterday.....Hala Pionir is the castle that noone can conquer...
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Μεγάλε αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι μετά από κάθε ντέρμπυ με τους 3 φλώρους που νικάει η ΠΑΟΚΑΡΑ. Είμαι δουλειά και δεν χορταίνω να βλέπω τα μούτρα τους τα κλαμένα να μου λένε που δεν έπαιζε ο γκαλέτη.paok87 έγραψε:α..και κατι τελευταιο..ηρθε η ωρα και για μας τους αθηναιους να ριξουμε και λιγη καζουρα αυριο στα φιλαρακια μας...![]()
Και πάμε και στο ματς, θα αρχίσω με τη γκολάρα που κάρφωσε ο captain που είναι από τα πιο ωραία φέτος γενικά όχι μόνο για τον ΠΑΟΚ μίλησε η ψυχή του μεγάλου παίχτη που σε ότι ηλικία και να είναι έχει το ένστικτο του σκόρερ απλά υποκλίνομαι στον SERGIO!!!!
Με την απόδοση της ομάδας είμαι πολύ χαρούμενος από το 1ο ημίχρονο και πιστεύω ότι το είχαμε ένα γκολάκι ακόμα, στο 2ο δώσαμε χώρο πιο πολύ από όσο έπρεπε και όπως είναι λογικό ανέβηκε ο gay. Lino & Sorlen πολύ καλοί και μπήκαν με δύσκολα ματς στο κλίμα της ομάδας και θα βοηθήσουν πιο πολύ όσο περνάει ο καιρός. MVP: Χαλκιάς και μετά Sergio, Garsia, Sorlen.
O Santos για μια ακόμα φορά ήταν διαβασμένος έστησε την ομάδα σωστά και πήρε αυτό που ήθελε και μακάρι να του βγει η σκέψη να βάλουμε ένα γκολάκι στο μπουρδέλο και να πάρουμε την πρόκριση.
Υ.Γ Ο Pablo τη φρίκες τρώει το αρρωστάκι μόνο αυτός ξέρει πλάκωσε και την ταμπέλα είναι τελείως τρελός και τον γουστάρω με 1000.
Υ.Γ 2 Ο Μπαλαφάρας σπάει τα κοντέρ, κίτρινη πριν μπει στο ματς, πάντως πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚτσης θεός τα κάνει αυτά για να μείνει στην ιστορία της Ομάδας. Οφείλω να πω όμως ότι έχει πάθος και γουστάρει να παίζει στον ΠΑΟΚ και μας χαρίζει στιγμές μεγάλης διασκέδασης.
Προς παίχτες gayvrou: Μην τραβάτε video από το λαό με τα κινητά γιατί έχει copyright και θα πέσει μήνυση, αν θέλετε τόσο πολύ να βλέπετε ΛΑΟ θα σας στείλουμε DVD με τα καλύτερα σε τέλεια ποιότητα εικόνας και ήχου και με extra υλικό τον τελικό κυπέλλου στη Φιλαδέλφεια, τις δηλώσεις του Ναλιτζή και ένα αυτόγραφο του Γιώτη Εγκωμήτη.
φιλάκια αγαπούλες ραντεβού στο τηγάνι.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Το ΠΑΟΚτσάκι(που είναι) τον Πατσατζόγλου γιατί τον βρίζαμε?Και αυτός την κερκίδα χάζευε.....
Μεγάλε ΠΑΟΚ η δύναμή σου....
Μεγάλε ΠΑΟΚ η δύναμή σου....
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Παρακαλούνται οσοι παικτες του gay τραβηξαν φωτο χτες να τις ανεβασουν στο PaokTube.
Ευχαριστω...
Ευχαριστω...
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
ρε παιδιά γιατί δεν δώσαν μια φανέλα γαύρου και στον Κάκο,την άξιζε το παιδί..
Όσον αφορά την ομάδα μας,εξαιρετική εμφάνιση αντάξια της ιστορίας της και του προέδρου της
Όσον αφορά την ομάδα μας,εξαιρετική εμφάνιση αντάξια της ιστορίας της και του προέδρου της
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Πέμ 05 Φεβ 2009, 14:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Καταπληκτικη ατμοσφαιρα ψυχομενοι παικτες εφεραν μια μεγαλη νικη
που η ομαδα φετος χρειαζοταν οπωσδηποτε για να πιστοποιησει την γενικη ανοδο της.Σουπερ οι Σορλεν Λινο Χαλκιας μετριος ο Κακος με πολλα αναιτια σφυριγματα.Απαραδεκτη η εικονα με τους "παστωμενους" οπαδους εξω απο τις θυρες και μεσα σε αυτες.
Παρτε μετρα κυριοι της διοικησης γιατι θα θρηνησουμε θυματα.
που η ομαδα φετος χρειαζοταν οπωσδηποτε για να πιστοποιησει την γενικη ανοδο της.Σουπερ οι Σορλεν Λινο Χαλκιας μετριος ο Κακος με πολλα αναιτια σφυριγματα.Απαραδεκτη η εικονα με τους "παστωμενους" οπαδους εξω απο τις θυρες και μεσα σε αυτες.
Παρτε μετρα κυριοι της διοικησης γιατι θα θρηνησουμε θυματα.
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
οτι και να πω για τα χθεσινα,ειναι λιγο..
η νικη ηταν μια σιωπηρη αφιερωση στον Παντελακη...
μια νικη,ανταξια της ιστοριας του ΠΑΟΚ.απλα,οπως πρεπει.
με μπαλλα στο πρωτο ημιχρονο κυριως,ευκαιριες,γκολ του αρχηγου και να τους πουλαει και τρελλα,απιστευτη κερκιδα βγαλμενη απο τα παλια!
τα παντα ηταν τελεια.
υπομονη αδερφια...σε λιγο θα φτιαξουμε νεα εποχη ΠΑΟΚ σε ολα τα επιπεδα!
χθες ηταν σκετη ΗΔΟΝΗ.σε ενα μηνα απο σημερα,καντε τους παντες να παραμιλανε!!!
ΠΑΟΚ ΡΕΕΕ!!!
Υ.Γ. φωτογραφιες απο κερκιδα και ματς,που μπορω να βρω?????

η νικη ηταν μια σιωπηρη αφιερωση στον Παντελακη...
μια νικη,ανταξια της ιστοριας του ΠΑΟΚ.απλα,οπως πρεπει.
με μπαλλα στο πρωτο ημιχρονο κυριως,ευκαιριες,γκολ του αρχηγου και να τους πουλαει και τρελλα,απιστευτη κερκιδα βγαλμενη απο τα παλια!
τα παντα ηταν τελεια.
υπομονη αδερφια...σε λιγο θα φτιαξουμε νεα εποχη ΠΑΟΚ σε ολα τα επιπεδα!
χθες ηταν σκετη ΗΔΟΝΗ.σε ενα μηνα απο σημερα,καντε τους παντες να παραμιλανε!!!
ΠΑΟΚ ΡΕΕΕ!!!
Υ.Γ. φωτογραφιες απο κερκιδα και ματς,που μπορω να βρω?????
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Συνεχίστε ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ!!!
Δε θέλω να ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ! Αλλά επειδή στη ζωή αυτή ΟΛΑ κάποτε τελειώνουν, ας τελειώσει ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

Δε θέλω να ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ! Αλλά επειδή στη ζωή αυτή ΟΛΑ κάποτε τελειώνουν, ας τελειώσει ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
η αλλαγη χτες ηταν αυτο που ελεγα και πριν το ματς.
ο λινο επαιξε αριστερο χαφ και ο σορλεν στο κεντρο.
ετσι εγινε πιο γρηγορη η αριστερη πλευρα αλλα και πιο γρηγορο το κεντρο με τον σορλεν.και απο οτι φαινεται γνωμη μου ειναι οτι μπορει να παιξει και με μονο ενα εξαρι τον γκαρσια και τον σορλεν μπροστα σε 4-4-2.
δηλαδη αριστερα λινο δεξια βιειρινια κεντρο γκαρσια,σορλεν και μπροστα χουτο,μουσλι για να γινουμε μια εντελως διαφορετικη ομαδα και πολυ πιο γρηγορη.
οι μεταγραφες φαινονται για ακομα μια φορα πολυ σωστες επιλογες και μας ανεβαζουν επιπεδο
ο λινο επαιξε αριστερο χαφ και ο σορλεν στο κεντρο.
ετσι εγινε πιο γρηγορη η αριστερη πλευρα αλλα και πιο γρηγορο το κεντρο με τον σορλεν.και απο οτι φαινεται γνωμη μου ειναι οτι μπορει να παιξει και με μονο ενα εξαρι τον γκαρσια και τον σορλεν μπροστα σε 4-4-2.
δηλαδη αριστερα λινο δεξια βιειρινια κεντρο γκαρσια,σορλεν και μπροστα χουτο,μουσλι για να γινουμε μια εντελως διαφορετικη ομαδα και πολυ πιο γρηγορη.
οι μεταγραφες φαινονται για ακομα μια φορα πολυ σωστες επιλογες και μας ανεβαζουν επιπεδο
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
+1' στο Ροναλντο
Εξυπνη και σωστη τποθετηση με ακρα ουδετεροτητα χωρις κολακειες και συμπαθειες...
Εξυπνη και σωστη τποθετηση με ακρα ουδετεροτητα χωρις κολακειες και συμπαθειες...
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Αδερφέ πάρε τηλέφωνο τον Ντέρμπισαϊρ και το παπατσόγλου που βγάλαν χτες πολλές!!!IKARIA_G4 έγραψε:Υ.Γ. φωτογραφιες απο κερκιδα και ματς,που μπορω να βρω?????
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΟ ..ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟς ΟΤΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΑΚ ΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΕΚΣΤΡΑ ΠΡΙΜ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΠΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΤΙ ΤΗΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ)ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΣΙΓΗ ..
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΑ ΤΟΡΡΕΝΤ ΥΠΑ;ΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΜΑΤΣ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΑ ΤΟΡΡΕΝΤ ΥΠΑ;ΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΜΑΤΣ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
xaxaxaPeja 4 έγραψε:Αδερφέ πάρε τηλέφωνο τον Ντέρμπισαϊρ και το παπατσόγλου που βγάλαν χτες πολλές!!!IKARIA_G4 έγραψε:Υ.Γ. φωτογραφιες απο κερκιδα και ματς,που μπορω να βρω?????
![]()
![]()
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Να πώ κι εγώ τα δικά μου
ΠΑΟΚΑΡΑ μας τρέλανες τελείως!!Φανταστικό πρώτο ημίχρονο, μονότερμα τους παίζαμε και ήταν τυχεροί που δε μετρήσανε κι άλλα τα γαυράκια!
Σέρτζιο @άμησες το κηπουρό σε ευχαριστώ απο τα βάθη της ψυχής μου!
Στο 2ο πέσαμε, κυρίως λόγω κούρασης απο τα συνεχόμενα δύσκολα μάτς, λόγω του Ίβιτς που τραυματίστηκε - αφου στο 1ο ήταν πολύ καλός και έβγαζε την ομάδα μπροστά.
Φανταστικοί Λίνο , Σορλέν, Χαλκιάς,Σέρτζιο και ο φυσικά ο ΜΕΓΑΛΟΣ-ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ-ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ!!!
Μην ξεχάσω και το Σωτηράκη που μας τρέλανε ξανα αφου πήρε κίτρινη στο ζέσταμα
, ποιός ξέρει τι τρέλα πούλησε στον Κάκο
την επόμενη φορά θα βάλει στόχο να πάρει κίτρινη απο την εξέδρα!
Για το τέλος κρατάω τη φανταστική ατμόσφαιρα που δημούργησε ο ΛΑΟΣ μας όπως μόνο αυτός ξέρει να κάνει..τα σχόλια είναι περιττά..
υγ 1:Κηπουρέ φωτογραφία πρόλαβες να βγάλεις το γκόλ του Σέρτζιο ?
υγ2:Ντάρμπισάιρ κατάλαβες πιστεύω ότι δεν είχες ξαναπαίξει σε καυτή έδρα όπως τουλάχιστον εσύ το εννοούσες μέχρι χτές
υγ3:Κωλομπαρίνι και γενίτσαρε , πόσο πονάει όταν ο ΠΑΟΚ @αμάει ρε ? Πόσο ?

ΠΑΟΚΑΡΑ μας τρέλανες τελείως!!Φανταστικό πρώτο ημίχρονο, μονότερμα τους παίζαμε και ήταν τυχεροί που δε μετρήσανε κι άλλα τα γαυράκια!
Σέρτζιο @άμησες το κηπουρό σε ευχαριστώ απο τα βάθη της ψυχής μου!
Στο 2ο πέσαμε, κυρίως λόγω κούρασης απο τα συνεχόμενα δύσκολα μάτς, λόγω του Ίβιτς που τραυματίστηκε - αφου στο 1ο ήταν πολύ καλός και έβγαζε την ομάδα μπροστά.
Φανταστικοί Λίνο , Σορλέν, Χαλκιάς,Σέρτζιο και ο φυσικά ο ΜΕΓΑΛΟΣ-ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ-ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ!!!
Μην ξεχάσω και το Σωτηράκη που μας τρέλανε ξανα αφου πήρε κίτρινη στο ζέσταμα
Για το τέλος κρατάω τη φανταστική ατμόσφαιρα που δημούργησε ο ΛΑΟΣ μας όπως μόνο αυτός ξέρει να κάνει..τα σχόλια είναι περιττά..
υγ 1:Κηπουρέ φωτογραφία πρόλαβες να βγάλεις το γκόλ του Σέρτζιο ?
υγ2:Ντάρμπισάιρ κατάλαβες πιστεύω ότι δεν είχες ξαναπαίξει σε καυτή έδρα όπως τουλάχιστον εσύ το εννοούσες μέχρι χτές
υγ3:Κωλομπαρίνι και γενίτσαρε , πόσο πονάει όταν ο ΠΑΟΚ @αμάει ρε ? Πόσο ?
Re: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο): Απολογισμός, κριτική, σχόλια
Συμφωνώ με όσα γράψατε αδέρφια ,αλλά ας γράψω και εγώ τι είδα χθες.
Χαλκιάς: Ο φύλακας άγγελος της εστίας του ΠΑΟΚ ήταν πάλι εκεί. Αψογος, νομίζω ότι για μια 3ετία είμαστε καλυμένοι στον «άσσο»
Αραμπατζής: Ευτυχώς δεν είχε απέναντι του τον θαμώνα της Μυκόνου (Λέτο) .Θυμηθείτε ότι στο πρώτο μάτς με τον gay και τα 2 γκολ που φάμε προήλθαν από σέντρες που έγιναν από τον χώρο ευθύνης του Αραμπατζή. Μίρο μας λείπεις…
Κοντρέρας: Λειτουργεί καλύτερα όταν έχει δίπλα του τον Μαλεζά ,στο Α ημίχρονο αληθινός μαέστρος στο Β’ δεν απέφυγε 1-2 λαθάκια.
Αντονιο: Κέρβερος, με κεφάλι φτιαγμένο από γρανίτη .είχε καλές τοποθετήσεις και σήμερα ,αλλά προτιμάω να βλέπω τον Μαλεζά στη θέση του.
Δάρλας: Κατώτερος του αναμενομένου αλλά όχι αρνητικός. Περιμένω καλύτερη συνεργασία με Λίνο
Γκαρσία: Τι να πεις γιαυτον τον παικταρά; Ηγέτης και τρόμος των αντιπάλων.
Ίβιτς: Πρόκειται για παίκτη που δύσκολα θα γεμίσει το αχόρταγο μάτι του οπαδού και που περισσότερο θα φανεί η προσφορά του όταν λείπει από το χορτάρι! Όπως έγινε και χθες..
Λίνο: Πρόκειται για winger που λατρεύει να βλέπει ο οπαδός ,με μούσλι και χούτο θα κλείσει πολλά σπίτια φέτος.
Σορλέν: Το alter ego του Λίνο, συνεργάζονται με κλειστά μάτια. Παίκτης εργαλείο , μαχητής, πασέρ, μαρκάρει ,κλέβει ,τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει ήδη κλέψει πολλές ΠΑΟΚτσήδικες ψυχές. Στο Β ημίχρονο βέβαια σερνόταν στο γήπεδο και με το βάζελο προβλέπω πάγκο γιατί μετά από 6 μήνες απραξίας κλήθηκε να παίξει 5 ματς σε 20 μέρες και η θλάση καραδοκεί..Παικταρά..
Βερόν: Κούραση; Ψυχικά ανέτοιμος χθες; Ότι και να ναι χθες δεν υπήρχε Βερόν στο γήπεδο. Κάποιος μαλλιάς σωσίας του μπήκε να παίξει.
Κονσεισάο: Αξίζει να μπει στους διακριθέντες για το γκολ ποίημα που πέτυχε..
Αναστασάκος: Ο Ηλίας έχασε πιθανότατα την ευκαιρία να πείσει ότι αξίζει να παίζει σε μεγάλη ομάδα και δύσκολα θα πάρει άλλη τέτοια ευκαιρία μετά την έλευση του χούτου.
Αθανασιάδης : Όταν μπήκε, η ομάδα παρακαλούσε να τελείωσει το παιχνίδι και συνεπώς δεν μπορεί να κριθεί
Μπαλάφας : Ρε αγόρι μου..Για φέτος κέρδισες ασυλία με το πέναλτι που έβαλες. Αλλά την αποψη μου για την αξία σου δεν θα την αλλάξεις με τις κάρτες …
ΛΑΟΣ: Συγκλονιστικός. Τρελός για δέσιμο. Άψογος εντός γηπέδου και με παλμό.
(Αυτά τα εγκώμια δεν αφορούν τα τετράποδα που δεν σεβαστήκαν την ενός λεπτού σιγή – αν καταλάβαν μέσα από τη μέθη τους ότι τηρούνταν 1 λεπτό σιγής ..)
ΥΓ. Trobonara και Believer + 1000 σε αυτά που είπατε. Προσωπικά χάρηκα τρελά χθες για το 1 – 0 , αλλά δεν θα είμαι μέσα στο γήπεδο για να χαρώ το σπάσιμο της παράδοσης ( φτιαγμένης με απίστευτες διαιτητικες σφαγές) και στο πρωταθλημα με τον gay .Και δεν πρόκειται να ανανεώσω το διαρκείας μου στην θ4. Ίσως πάρω σε άλλη θύρα θα δούμε το καλοκαίρι πάντως τέρμα η 4.
Είναι θέμα χρόνου το πότε θα θρηνήσουμε θύμα(τα) εκεί. Και εν πάσει περιπτώσει αξίζει τέτοια ταλαιπωρία για να δεις ένα ματς; Δεν φταίει ο Ζαγοράκης , ούτε οι σύνδεσμοι, τι να σου κάνουν και αυτοί; Αλλά πώς να μπουν 10.000 άτομα από μία είσοδο; Και ανάμεσα σε αυτούς πολλοί σουρωμένοι και διάφοροι περίεργοι. Αν γίνεται έλεγχος θέλει 5 ώρες για να μπούμε .Αν δεν γίνεται έλεγχος θα μπει μέσα ότι και οποιος να ναι. Πανδαιμόνιο..Σε αυτό το γήπεδο και ειδικά στην θ4 δεν βλέπω τρόπο να λυθεί αυτό το μείζον πρόβλημα που ελάχιστοι το έχουν θέσει ως προτεραιότητα στον ΠΑΟΚ.
Χαλκιάς: Ο φύλακας άγγελος της εστίας του ΠΑΟΚ ήταν πάλι εκεί. Αψογος, νομίζω ότι για μια 3ετία είμαστε καλυμένοι στον «άσσο»
Αραμπατζής: Ευτυχώς δεν είχε απέναντι του τον θαμώνα της Μυκόνου (Λέτο) .Θυμηθείτε ότι στο πρώτο μάτς με τον gay και τα 2 γκολ που φάμε προήλθαν από σέντρες που έγιναν από τον χώρο ευθύνης του Αραμπατζή. Μίρο μας λείπεις…
Κοντρέρας: Λειτουργεί καλύτερα όταν έχει δίπλα του τον Μαλεζά ,στο Α ημίχρονο αληθινός μαέστρος στο Β’ δεν απέφυγε 1-2 λαθάκια.
Αντονιο: Κέρβερος, με κεφάλι φτιαγμένο από γρανίτη .είχε καλές τοποθετήσεις και σήμερα ,αλλά προτιμάω να βλέπω τον Μαλεζά στη θέση του.
Δάρλας: Κατώτερος του αναμενομένου αλλά όχι αρνητικός. Περιμένω καλύτερη συνεργασία με Λίνο
Γκαρσία: Τι να πεις γιαυτον τον παικταρά; Ηγέτης και τρόμος των αντιπάλων.
Ίβιτς: Πρόκειται για παίκτη που δύσκολα θα γεμίσει το αχόρταγο μάτι του οπαδού και που περισσότερο θα φανεί η προσφορά του όταν λείπει από το χορτάρι! Όπως έγινε και χθες..
Λίνο: Πρόκειται για winger που λατρεύει να βλέπει ο οπαδός ,με μούσλι και χούτο θα κλείσει πολλά σπίτια φέτος.
Σορλέν: Το alter ego του Λίνο, συνεργάζονται με κλειστά μάτια. Παίκτης εργαλείο , μαχητής, πασέρ, μαρκάρει ,κλέβει ,τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει ήδη κλέψει πολλές ΠΑΟΚτσήδικες ψυχές. Στο Β ημίχρονο βέβαια σερνόταν στο γήπεδο και με το βάζελο προβλέπω πάγκο γιατί μετά από 6 μήνες απραξίας κλήθηκε να παίξει 5 ματς σε 20 μέρες και η θλάση καραδοκεί..Παικταρά..
Βερόν: Κούραση; Ψυχικά ανέτοιμος χθες; Ότι και να ναι χθες δεν υπήρχε Βερόν στο γήπεδο. Κάποιος μαλλιάς σωσίας του μπήκε να παίξει.
Κονσεισάο: Αξίζει να μπει στους διακριθέντες για το γκολ ποίημα που πέτυχε..
Αναστασάκος: Ο Ηλίας έχασε πιθανότατα την ευκαιρία να πείσει ότι αξίζει να παίζει σε μεγάλη ομάδα και δύσκολα θα πάρει άλλη τέτοια ευκαιρία μετά την έλευση του χούτου.
Αθανασιάδης : Όταν μπήκε, η ομάδα παρακαλούσε να τελείωσει το παιχνίδι και συνεπώς δεν μπορεί να κριθεί
Μπαλάφας : Ρε αγόρι μου..Για φέτος κέρδισες ασυλία με το πέναλτι που έβαλες. Αλλά την αποψη μου για την αξία σου δεν θα την αλλάξεις με τις κάρτες …
ΛΑΟΣ: Συγκλονιστικός. Τρελός για δέσιμο. Άψογος εντός γηπέδου και με παλμό.
(Αυτά τα εγκώμια δεν αφορούν τα τετράποδα που δεν σεβαστήκαν την ενός λεπτού σιγή – αν καταλάβαν μέσα από τη μέθη τους ότι τηρούνταν 1 λεπτό σιγής ..)
ΥΓ. Trobonara και Believer + 1000 σε αυτά που είπατε. Προσωπικά χάρηκα τρελά χθες για το 1 – 0 , αλλά δεν θα είμαι μέσα στο γήπεδο για να χαρώ το σπάσιμο της παράδοσης ( φτιαγμένης με απίστευτες διαιτητικες σφαγές) και στο πρωταθλημα με τον gay .Και δεν πρόκειται να ανανεώσω το διαρκείας μου στην θ4. Ίσως πάρω σε άλλη θύρα θα δούμε το καλοκαίρι πάντως τέρμα η 4.
Είναι θέμα χρόνου το πότε θα θρηνήσουμε θύμα(τα) εκεί. Και εν πάσει περιπτώσει αξίζει τέτοια ταλαιπωρία για να δεις ένα ματς; Δεν φταίει ο Ζαγοράκης , ούτε οι σύνδεσμοι, τι να σου κάνουν και αυτοί; Αλλά πώς να μπουν 10.000 άτομα από μία είσοδο; Και ανάμεσα σε αυτούς πολλοί σουρωμένοι και διάφοροι περίεργοι. Αν γίνεται έλεγχος θέλει 5 ώρες για να μπούμε .Αν δεν γίνεται έλεγχος θα μπει μέσα ότι και οποιος να ναι. Πανδαιμόνιο..Σε αυτό το γήπεδο και ειδικά στην θ4 δεν βλέπω τρόπο να λυθεί αυτό το μείζον πρόβλημα που ελάχιστοι το έχουν θέσει ως προτεραιότητα στον ΠΑΟΚ.