[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thrix »

Ξέρει κανείς αν μπορώ να το δω κάπου στο ιντερνετ????
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Tetradje »

Τι γελατε ρε? Εχετε δει πως ειναι η εδρα της steevenage και της sheffield united? Ε λοιπον μαθετε πως βριζουν, πετανε κατω τα σπορια που τρωνε, στα γκολ σηκωνονται ορθιοι και που και που βγαζουν τα χερια απο την τσεπη...

Μη τους ακους Ματ! Εσυ εχεις αγωνιστει σε εδρες οχι αστεια...

ΥΓ Ματ, ετοιμασου και για ενα πολιτισμικο σοκ... :)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

thrix έγραψε:Ξέρει κανείς αν μπορώ να το δω κάπου στο ιντερνετ????

justin.tv μαλλον αλλα δεν εχω link αδερφε thrix. Κοιτα καπου στα τελευταια σχολια αγωνων, ολο και καποιος θα το εχει αναφερει ή βαλε στο google "justin.tv" και θα σου το βγαλει σιγουρα...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

Βέβαια είναι ένας πολύ καλός παίχτης.
Απο την άλλη και ο Μαραντόνα καλός ήταν αλλά μέσα στον ΝΑΟ τα babylino sold out τα έκανε. :)
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2174
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Μόνο μην γίνει κανά ΝΤΟΥ στον ΜΑΤ... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trel@menos »

παμε ΠΑΟΚαρα. μαμηστε τον γκεϊ. :)
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tad »

Καλησπέρα αδέρφια.

Ετοιμαζόμαστε όλοι να κατέβουμε στον ναό. Μετά από την χθεσινή πένθιμη ημέρα για τον μεγάλο αρχηγό γράφω και εγώ την γνώμη μου για το σημερινό ματσάκι.

Δεν έχω κανένα άγχος. Μετά από πάρα πολλά χρόνια υποδέχομαι τον γαύρο ήσυχος χωρίς κανένα άγχος. Και όλα αυτά γιατί απλά είμαι πάρα πολύ ισχυρός κοντά στον μισητό αντίπαλο.

Τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ καλύτερος. Τώρα όχι.

Το ότι είμαστε κοντά σε δυναμικότητα δεν σημαίνει ότι θα κερδίσουμε άνετα. Αυτούς τους περιμένω να παίζουν έξυπνα. Με καθυστερήσεις, κόψιμο του ρυθμού και άμυνα έτσι ώστε να μην δεχτούν γκολ. Μπροστά θα προσπαθήσουν να εκμετελλευτούν πιθανό λάθος μας.

Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι πρέπει να έχουμε υπομονή ομάδα και κερκίδα. Πρέπει να είμαστε πιο έξυπνοι από αυτούς και σε αυτό έχω εμπιστοσύνη στον Σάντος.

Για να κερδίσουμε πρέπει να είναι σε καλή ημέρα άρκετοί από τους παίχτες μας. Πιστεύω ότι θα είναι ...

2-0 προβλέπω το σκορ. Ίσως και 3-0 αν γίνει κάποια γκέλα.

Πάντως έτσι και αλλιώς σήμερα βράδυ θα βγάλουμε γούστα. Αρχικά θα πούμε όλοι μαζί το ύστατο χαίρε στον Παντελάκη και ύστερα τα λαρίγκια στο γήπεδο.

Αντε να τελειώσει αυτό να πάμε στο επόμενο με το βαζελάκι ...

Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω αρχίσει να ανεβαίνω πολύ με την ομάδα. Συνεχώς βελτιώνεται και δεν ξέρω ακόμα που μπορεί να φτάσει !!!
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από eleos »

Τόσα χρόνια του ανοίγει ο π@τος του γάυρου μεμας και δε τρόνε τριάρες...
Βλεπε πέρσι με τις σαρδέλες και δε μας νίκησαν.
Φυσικά διαφορετικό μάτς αυτό αλλα έχουμε να φάμε γκόλ 540' και δε νομίζω να φάμε ούτε σήμερα...
1-0 ή 2-0 θα λήξει.
Κανένας δε περνάει απο τη ΤΟΥΜΠΑ με τα δεύτερα, ΚΑΝΕΝΑΣ.

ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thrix »

Platon έγραψε:
thrix έγραψε:Ξέρει κανείς αν μπορώ να το δω κάπου στο ιντερνετ????

justin.tv μαλλον αλλα δεν εχω link αδερφε thrix. Κοιτα καπου στα τελευταια σχολια αγωνων, ολο και καποιος θα το εχει αναφερει ή βαλε στο google "justin.tv" και θα σου το βγαλει σιγουρα...
Ευχαριστώ αδερφέ!
Άβαταρ μέλους
kastoria_1970
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 09:31
Τοποθεσία: Καστοριά, Μακεδονία

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από kastoria_1970 »

Για το γούρι και μόνο postάρω.
ΑΙΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Με τη νίκη.
:?
Manolis4
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 14:38

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Manolis4 »

Ρε παιδιά διαβάζω για 2-0,3-0..Καταλαβαίνω απόλυτα τον φανατισμό που υπάρχει,και εγώ όταν αρχίσει το ματς θα νιώθω το ίδιο,αλλά αυτά τα σκορ ο ΠΑΟΚ δεν τα έχει κάνει ούτε με τον ρούλη φέτος..

Οι απουσίες του γαύρου μπορεί να τον επηρεάζουν επιθετικά αλλά αμυντικά παραμένει ισχυρός..Και όπως πολύ σωστά είπαν κάποια παιδιά ο γαύρος,με εξαίρεση τον φλωράκο τον Άγγλο,θα χρησιμοποιήσει παίκτες που ξέρουν τι να περιμένουν στην Τούμπα..

Έπειτα κάποιοι ακόμα να μάθουν τον τρόπο που σκέφτεται ο Σάντος..Εδώ παίξαμε αμυντικά με το χανούμι εκτός έδρας σε ένα ματς χωρίς άγχος,θα παίξουμε επιθετικά στην έδρα μας με τον γαύρο?Φαντάζεστε να δεχθούμε πρώτοι γκολ?Μας καταστρέφει και αυτό το παιχνίδι και το επόμενο καθώς θα μετράει σαν εκτός έδρας.. Οποιοδήποτε λάθος μας βγάζει έξω από την διοργάνωση..Και ο Σάντος αυτό σκέφτεται πρώτα και πολύ μετά τον αδικοχαμένο Πρόεδρο και την καταξίωση που θα μας φέρει ένας θρίαμβος..

Έτσι θεωρώ πως θα έχουμε πάλι μία μάχη,με τις δύο ομάδες να κοιτάνε πρώτα το μηδέν πίσω και πιθανότατα θα έχουμε ένα κακό παιχνίδι..Το ιδανικό σενάριο είναι να προηγηθούμε νωρίς τότε που θα έχουμε και την "αβάντα" της κερκίδας..

Και εγώ θεωρώ ότι είναι μεγάλη ευκαιρία να χτυπήσουμε το ματς,να τους ξεγυμνώσουμε και να αφιερώσουμε μία μεγάλη νίκη στον Πρόεδρο που έφυγε..Αλλά δυστυχώς ρεαλιστικά βλέπω τα παραπάνω..Μακάρι να πάει το ματς όπως ευχόμαστε όλοι και όχι όπως βλέπουμε ρεαλιστικά..
Άβαταρ μέλους
antonaros
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 20:36
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από antonaros »

thrix έγραψε:Ξέρει κανείς αν μπορώ να το δω κάπου στο ιντερνετ????
Mπες στο www.videobala.com δεξιά μπορείς να επιλέξεις που θα δεις το κάθε παιχνίδι. Eπίλεξε το παιχνίδι που θέλεις και μετά πάτα σε ένα από τα link, συνήθως είναι στο justin
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Antonaros, φαντάζομαι ξέρεις ότι το παιχνίδι το δείχνει ο Alpha ε;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Μετά από σκέψη κατάληξα πως το αποψινό μάτς είναι underaki.Ο ΠΑΟΚ μας δεν σκοράρει εύκολα και απέναντι σε μια ισάξια με τη δική μας άμυνα θα έχουμε πολλά προβλήματα.Ο γαύρος δεν βγάζει γκολ με τίποτα απόψε γιατί λείπουν οι βασικοί του επιθετικογενείς παίκτες.Δέστε τον πίνακα των σκόρερ τους και θα καταλάβετε.
Καταλήγοντας προβλέπω 1-0 κι αυτό λόγω κόσμου...οτιδήποτε καλύτερο θα το θεωρήσω μεγάλη,τεράστια επιτυχία...

:?
paok87
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

συμφωνα με νικολακοπουλο δημοσιογραφο του ΦΩΤΟΣ και ρεπορταζ οσφπ στο σπορφμ,την πλεον γνωστη μορφη της δημοσιογραφιας του οσφπ, θα παραταξουν τους εξης:

-------------Νικοπολιδης----------------
Παντος----Ζεβλακοφ---Παπαδοπουλος----Λεοναρντο
Τοροσιδης---Πατσα-γιαν---Μενδρινος(ντουντου)50/50----Τζορτζεβιτς
----------------------Μπελουτσι
-------------------Μητρόγλου----------------------


προσοχη

1.στον τοροσιδη που οπως εχω γραψει και πριν σεληνιαζεται με ΠΑΟΚ και αυτο εκμεταλλευονται οι γαβροι,και τον βαζουν χαφ.
2.στη γρια αλεπου Νο11.

Αδυνατο σημειο:
1.Μπορει να θεωρηθει ο Λεοναρντο λογω της μεγαλης αποχης,αλλα με τον ακινδυνο τις τελευταιες αγωνιστικες κονσεισαο εχω μια αμφιβολια...
2.ο αξονας τους που δεν εχει τσαμπουκα.


τελος ο εν λογω δημοοσιογραφος ανεφερε οτι το πρωι ο Σαββας Θεοδωριδης κατεβηκε απο το ξενοδοχειο για τσιγαρα στο περιπτερο και τον πηραν χαμπαρι και ακουσε μπινελικια και κορναρισματα... 8)

Καυτηριαζω ακομα την προκλητικη σταση πανουτσοκαρπετοπουλων που ανεφεραν τον ΠΑΟΚ ως μπαοκ.

Η απαντηση στο γηπεδο.

Υ.γ:Οι ισχυρισμοι των ολυμπιακων για ξεκουραση ντιογκο και λετο απορριπτονται πανηγυρικα,απο το ταξιδι τους 1 μερα μετα τον αγωνα στην κομοτηνη για το ματς με τον πανθρακα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”