Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Steenage »

Σενάρια για Ρεκόμπα
Ο Χούτος όμως ανοίγει την πόρτα στον ΠΑΟΚ και για τον Αλβάρο Ρεκόμπα! Ο Ουρουγουανός δεν είχε κρύψει ότι τον εξίταρε η ιδέα να παίξει στον ΠΑΟΚ μαζί με τον συμπατριώτη του και φίλο του Πάμπλο Γκαρσία. Ο Ρεκόμπα μπορεί να μείνει το καλοκαίρι ελεύθερος και το ενδεχόμενο να ντυθεί στα ασπρόμαυρα ενισχύεται από την παρουσία του Χούτου στον ΠΑΟΚ, καθώς αυτός ήταν ο λόγος που πήγε στον Πανιώνιο! Άλλωστε χτες στις επαφές ΠΑΟΚ Χούτου, παρών ήταν και ο μάνατζερ του Ρεκόμπα… Αλλά αυτό το σενάριο είναι μακρινό και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι.


http://www.metrosport.gr/?p=13702
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από agave »

Εγώ τον θέλω τον άλβαρο.

είχα πει σε ένα τόπικ που λέγαμε ποιά ήταν η μεγαλύτερη μεταγραφή φέτος οτι ο πάμπλο θα ήταν η μεγαλύτερη μεταγραφή που έχει γίνει στο ελλαδιστάν αν ο νιόνιος δεν είχε φέρει τον άλβαρο.

Α ρε steen, είσαι άρχοντας!!
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από agave »

που να'ναι άραγε εκείνο το τόπικ! Πάω να το βρώ!
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Steenage »

agave μεγαλη μεταγραφη αν γινει ...
Α ρε το καλοκαιρι τι μας περιμενει :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από pyrgioths »

εμενα παλι δεν με τρελαινει ο ρεκομπας ρε.....εχει πεσει παρα πολυ....και εχει χασει και την ταχυτητα που ειχε......
για εστογιανοφ θα εκοβα φλεβα να ερθει..........εστογιανοφ,λεοναρντο!!!!!!
Βρυζα μ'ακους???????????????????????????????????????
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Betbond »

Ναι, ναι Εστογιάνοφ, Ρεκόμπα, αλλά και Μέσι, Κριστιάνο Ρονάλντο κλπ

:?
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από plato6 »

Gewlogos έγραψε:Εγώ πάντως ψήνομαι να ρίξουμε έναν καυγά όπως πριν μια βδομάδα έτσι για γούρι.. :evil:

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ..!!!!

Που είναι ο alter να γράψει πάλι κανένα ποστ εκεί να δεις τι έχει να γίνει... :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από adam04 »

pegasos650 έγραψε:Οι μεταγραφές τέλειωσαν χθες και νικητής των μεταγραφών ,όσο και αν πριν μερικά χρόνια θα σας φαινόταν ανέκδοτο ,ήταν ο ΠΑΟΚ. Οι 2 του μεταγραφές
(μεγάλε Ζήση) παίζουν ήδη στην ομάδα,και ο τρίτος ένα από τα καλύτερα περσινά φορ του πρωταθλήματος είναι από χθες στο ροστερ.Οσο για τον χαρακτήρα του, νομίζω ότι αν έχει κάποιες παράξενες επιθυμίες....έχω στα αποδυτήρια κάποιους παίχτες που παλαιότερα εκτονώνονταν εντός αγωνιστικού χώρου,τώρα θα μπορούν να το κάνουν στα αποδυτήρια και να βγαίνουν αρνάκια στο γήπεδο . Και νομίζω οτι ο Χουτος ξέρει και για Γκαρσια,και για Κονσεισαο,και για Μουσλι,και για Κοντρερας ,και για Μπιζερα........
http://www.indianbet.blogspot.com

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από adam04 »

paok87 έγραψε:τελος λοιπον το αγαπημενο τοπικ πολλων μελων του ΠΑΟΚμανια...
να δω τωρα που θα ξεδωσετε... Εικόνα

:) :)
Σε λαθος ποστ εκανα παραθεση σορυ :lol: :lol: :lol:
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από blackterror4 »

ακουσα για τον επιθετικο που θελουν να φερουν το καλοκαιρι και τρελαθηκα.απο ατομο που χει προσβαση μεσα.βεβαια δεν τον εκλεισαν αλλα θα προσπαθησουν να κανουν το κολπο γκροσο.μακαρι.αντε να ανοιξει το τοπικ για τις καλοκαιρινες
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από danirifle »

ρε μπλακ τί κάνεις?? μας βάζεις σε φωτιά? γιατί μάλλον δε θα το πεις ανοιχτά... ελπίζω να μην το λες για να μας μπριζώσεις... γιατί μας μπρίζωσες ήδη :)
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από scouser4 »

Χαχαχαχα :) :)
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

φιλε εγώ απλά έκανα αναφορά στο post του πλάτος και είπα την προσωπική μου άποψη αλλα πρoβλεπω ΧAΟΣ το καλοκαίρι μόλις συναντήσω τον πατέρα του κοντού στο γάμο του αδερφού μου θα τον ρωτήσω και θα σας πω...hahah
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από trobonaras »

H γατα γραφει σημερα πως παιρνουμε κρεσιτς.

συγκεκριμενα στο πρωτοσελιδο γραφει "βερες ο ΠΑΟΚ περνα με τον 29χρονο τερματοφυλακα Κρεσιτς"
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από paoki_sweden »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 4319157.ab

Zagor o kainourios Ibrahimovich gia polous edo stin souidia. Bale ton G.X. na ton parakoulouthisi. Rasmus Elm legete, 20 xr paiktis tis Kalmar FF (Souidia). Tha peksi kai sto filiko tis souidias tin epomeni tetarti.

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”