[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
bL4cK_religion
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 11:49
Τοποθεσία: Serres-MACEDONIA GREECE

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από bL4cK_religion »

geoavr RESPECT....XAXAXAXAXAXAXAXA Έγραψες :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
theo1979
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ 27 Νοέμ 2008, 22:25
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από theo1979 »

gamiste ta mounia tou peiraia epitelous!
mono PAOK

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
teacher

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από teacher »

Περίεργο ματς, αλλά με έξυπνη τακτική και λίγη τύχη μπορούμε ένα καθαρό σκορ (2-0). Σημαντικότατη απουσία ο Μούσλι, αλλά και αυτοί έχουν τα δικά τους. ΄Ένα γκολ το καμίνι της Τούμπας και ένα ο Λίνο
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από peris »

αντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ παιξε για τον λαο σου
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από dragan89 »

30.000 ΠΑΟΚια θα πανηγυρισουν αυριο!!!Το νιωθω!!!
Άβαταρ μέλους
stefk79
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Φεβ 2008, 23:10

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από stefk79 »

κρίμα ρε γαμώτο
χάσαμε χαβαλέ με την κότα τον ντιογο.φοβάμαι μήπως χαλάστηκε και ο pablo,που δεν την κάρφωσε την κουτουλιά στο σκουλήκι για να καλοσορίσει την κοταντιογο....
το πρώτο γκολ ο κόσμος στο 10λεπτο κ μετά η κερκιδα θα δώσει ρέστα.
προσοχή με τα κόρνερ.Μονο φωνητική βία.ΠΑΟΚ
:?
Guest

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Guest »

Από πότε αυτοί οι 35.000 οπαδοί που γεμίζουν τον Ναό της Τούμπας στα Ντέρμπυ έχουν να πανηγηρίσουν μία συντριβή(ή έστω απλή νίκη) του αντιπάλου σε Ντέρμπυ στην Τούμπα ..

Πείτε από πότε ..(και μην μου πείτε η νίκη με τον Άρη οτί θεωρείτε νίκη σε Ντέρμπυ,φτάνει να κοροιδευόμαστε με μια ομάδα που δεν έχει συμπληρώσει 3 χρόνια στην Α' Εθνική ..φτάνει)

Πείτε λοιπόν από πότε ..

Η απάντηση μας ντροπιάζει,μην την πείτε ..

Δεν πάει άλλο,οι ισοπαλίες στον Ναό κάποτε θεωρούνταν ήττες ..

Δεν πάει άλλο,ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η.



ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από indian chief »

παμε για την νικη....μπορουμε και τη θελουμε....νικη για τον κοσμο αλλα και για τον προεδρο που εφυγε και ηταν ο πρωτος που αντισταθηκε στο κοκκινο κατεστημενο αφου επεμεινε και κρατησε τον κουδα στην ΠΑΟΚαρα μας......ο κοσμος ειναι τρελαμενος,οι παικτες το ιδιο....απομενει η συγκεντρωση για 90' και τελειωσαμε... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Steenage »

Νικη με + 2 γκολ και παραπανω με τα γατακια τους αμπαλους ...
Ο γαβρος ειναι της πλακας ομαδα μισο-μηδεν και ολοι πισω ειναι ...
Μπορουμε ανετα να τους πεταξουμε 3 γκολακια ...
Ενα γρηγορο γκολ χρειαζεται στο 1ο τεταρτο γιατι αυτοι θα
παιξουν κατανατσιο αυριο 10 πισω και ετσι ...
Ενα γρηγορο γκολ και μετα θα ανοιξουνε και θα τους φιλοδωρισουμε αλλα 2 γκολακια ...Μαμηστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τους ...
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thoumas »

Oι gay θέλουν προσοχή.Ξέρουν τι κάνουν.Σκέφτονται gayστικα.Αφήνουν τις δαντέλες εκτός αποστολής diogo leto για να βάλουν μέσα τους μπαρουτοκαπνισμένους από Τούμπα.Ως εκεί που τους παίρνει θέλουν να αντιτάξουν παίχτες με δύναμη και χαρακτήρα στο κολαστήριο.Αν πάλι δεν τους βγει, θα πούνε δεν δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο θεσμό του κυπέλλου και τα γνωστά φούστικα.Παιδιά το φοβούνται πολύ το παιχνίδι για αυτό και το παίζουνε έτσι.Φυλάνε τα νώτα τους για να δώσουν ανάλογα την καραμέλα στους ιθαγενείς του κοκαλιστάν. Αδιάκοπο δάγκωμα από την αρχή για να μην πάρουν ανάσα.Να ζαλιστούν μέσα στο ΝΑΟ.Ηχητική βία χωρίς σταματημό για να τραβάμε την ομάδα και υπομονή.Δεν θέλει πολύ να σπάσει η κ@πότα και να τα ξεφτυλίσουμε.Είναι χεσμένοι.
Άβαταρ μέλους
michalis4
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 13:54

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από michalis4 »

ο Ολυμπιακός θα παραταχθεί στο γήπεδο της Τούμπας χωρίς τους Ντιόγκο, Λέτο, Γκαλέτι και Ντομί
]]

Αντε για τον γκαλετι να το καταλαβω.... αλλα ο ντιογκο και οι αλλες 2 λουλουκες????χαχαχαχαχαχα! παιδες αν δεν πατησουμε τουλαχιστον 2 μπαλακια αυριο στον σιχαμερο γκευ θα ειμαστε αξιοι τις μοιρας μας. τπτ. :evil:
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kostas85 »

pilotos έγραψε:ΟΞΩ τα λέιζερ από την ΤΟΥΜΠΑ!!!


Αφήστε τα λέιζερ για τους άλλους.................Εμείς ασκούμε ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!
+1000
Προσωπικά δε γουστάρω

Παιδιά δύσκολο το παιχνίδι φυσικά αλλά με συνεχή πίεση θα τους διασύρουμε. 3-0. Το πρώτο με πέναλτυ που θα βαρέσει ο Σερτζιο.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paoki_sweden »

FIOOOOOOOOOOOOOOOOOOGO pou ise KOTA???????! A re megale PABLO!!!

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από agave »

Kostas85 έγραψε:..........Το πρώτο με πέναλτυ που θα βαρέσει ο Σερτζιο.
όσο είναι μέσα ο βλάνταν, ο σέρτζιο δεν χτυπάει πέναλντι. Στάνταρ. Και καλά θα κάνει ο αρχηγός να αφήσει και κανένα φάουλ για το αριστερό λουκούμι του Πάμλο και το βρωμοπόδαρο του Λίνο.

Και τα λέιζερ έξω. Τι βλαχιά είναι αυτή θεέ μου! Με τον ρούλη είχανε και στην ταράτσα λέιζερ. Ήμαρτον.
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Johnys »

Εύχομαι να μην έχουμε βλαχομαγκιες πάλι από τι μεριά τις 4 αν και πιστεύω ότι θα γίνουν πάλι δυστυχώς και επιτέλους niki με το gay στο ναό.Εάν δε το καταφέρουμε και τώρα με τόσες απουσίες του gay είμαστε άξιοι τις μοίρας μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”