[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
- bL4cK_religion
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 11:49
- Τοποθεσία: Serres-MACEDONIA GREECE
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
gamiste ta mounia tou peiraia epitelous!
mono PAOK
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
mono PAOK
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
-
teacher
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Περίεργο ματς, αλλά με έξυπνη τακτική και λίγη τύχη μπορούμε ένα καθαρό σκορ (2-0). Σημαντικότατη απουσία ο Μούσλι, αλλά και αυτοί έχουν τα δικά τους. ΄Ένα γκολ το καμίνι της Τούμπας και ένα ο Λίνο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
κρίμα ρε γαμώτο
χάσαμε χαβαλέ με την κότα τον ντιογο.φοβάμαι μήπως χαλάστηκε και ο pablo,που δεν την κάρφωσε την κουτουλιά στο σκουλήκι για να καλοσορίσει την κοταντιογο....
το πρώτο γκολ ο κόσμος στο 10λεπτο κ μετά η κερκιδα θα δώσει ρέστα.
προσοχή με τα κόρνερ.Μονο φωνητική βία.ΠΑΟΚ

χάσαμε χαβαλέ με την κότα τον ντιογο.φοβάμαι μήπως χαλάστηκε και ο pablo,που δεν την κάρφωσε την κουτουλιά στο σκουλήκι για να καλοσορίσει την κοταντιογο....
το πρώτο γκολ ο κόσμος στο 10λεπτο κ μετά η κερκιδα θα δώσει ρέστα.
προσοχή με τα κόρνερ.Μονο φωνητική βία.ΠΑΟΚ
-
Guest
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Από πότε αυτοί οι 35.000 οπαδοί που γεμίζουν τον Ναό της Τούμπας στα Ντέρμπυ έχουν να πανηγηρίσουν μία συντριβή(ή έστω απλή νίκη) του αντιπάλου σε Ντέρμπυ στην Τούμπα ..
Πείτε από πότε ..(και μην μου πείτε η νίκη με τον Άρη οτί θεωρείτε νίκη σε Ντέρμπυ,φτάνει να κοροιδευόμαστε με μια ομάδα που δεν έχει συμπληρώσει 3 χρόνια στην Α' Εθνική ..φτάνει)
Πείτε λοιπόν από πότε ..
Η απάντηση μας ντροπιάζει,μην την πείτε ..
Δεν πάει άλλο,οι ισοπαλίες στον Ναό κάποτε θεωρούνταν ήττες ..
Δεν πάει άλλο,ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η.
ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η
Πείτε από πότε ..(και μην μου πείτε η νίκη με τον Άρη οτί θεωρείτε νίκη σε Ντέρμπυ,φτάνει να κοροιδευόμαστε με μια ομάδα που δεν έχει συμπληρώσει 3 χρόνια στην Α' Εθνική ..φτάνει)
Πείτε λοιπόν από πότε ..
Η απάντηση μας ντροπιάζει,μην την πείτε ..
Δεν πάει άλλο,οι ισοπαλίες στον Ναό κάποτε θεωρούνταν ήττες ..
Δεν πάει άλλο,ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η.
ΜΟΝΟ Ν-Ι-Κ-Η,ΜΟΝΟ Σ-Υ-Ν-Τ-Ρ-Ι-Β-Η
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
παμε για την νικη....μπορουμε και τη θελουμε....νικη για τον κοσμο αλλα και για τον προεδρο που εφυγε και ηταν ο πρωτος που αντισταθηκε στο κοκκινο κατεστημενο αφου επεμεινε και κρατησε τον κουδα στην ΠΑΟΚαρα μας......ο κοσμος ειναι τρελαμενος,οι παικτες το ιδιο....απομενει η συγκεντρωση για 90' και τελειωσαμε...

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Νικη με + 2 γκολ και παραπανω με τα γατακια τους αμπαλους ...
Ο γαβρος ειναι της πλακας ομαδα μισο-μηδεν και ολοι πισω ειναι ...
Μπορουμε ανετα να τους πεταξουμε 3 γκολακια ...
Ενα γρηγορο γκολ χρειαζεται στο 1ο τεταρτο γιατι αυτοι θα
παιξουν κατανατσιο αυριο 10 πισω και ετσι ...
Ενα γρηγορο γκολ και μετα θα ανοιξουνε και θα τους φιλοδωρισουμε αλλα 2 γκολακια ...Μαμηστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τους ...
Ο γαβρος ειναι της πλακας ομαδα μισο-μηδεν και ολοι πισω ειναι ...
Μπορουμε ανετα να τους πεταξουμε 3 γκολακια ...
Ενα γρηγορο γκολ χρειαζεται στο 1ο τεταρτο γιατι αυτοι θα
παιξουν κατανατσιο αυριο 10 πισω και ετσι ...
Ενα γρηγορο γκολ και μετα θα ανοιξουνε και θα τους φιλοδωρισουμε αλλα 2 γκολακια ...Μαμηστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τους ...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Oι gay θέλουν προσοχή.Ξέρουν τι κάνουν.Σκέφτονται gayστικα.Αφήνουν τις δαντέλες εκτός αποστολής diogo leto για να βάλουν μέσα τους μπαρουτοκαπνισμένους από Τούμπα.Ως εκεί που τους παίρνει θέλουν να αντιτάξουν παίχτες με δύναμη και χαρακτήρα στο κολαστήριο.Αν πάλι δεν τους βγει, θα πούνε δεν δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο θεσμό του κυπέλλου και τα γνωστά φούστικα.Παιδιά το φοβούνται πολύ το παιχνίδι για αυτό και το παίζουνε έτσι.Φυλάνε τα νώτα τους για να δώσουν ανάλογα την καραμέλα στους ιθαγενείς του κοκαλιστάν. Αδιάκοπο δάγκωμα από την αρχή για να μην πάρουν ανάσα.Να ζαλιστούν μέσα στο ΝΑΟ.Ηχητική βία χωρίς σταματημό για να τραβάμε την ομάδα και υπομονή.Δεν θέλει πολύ να σπάσει η κ@πότα και να τα ξεφτυλίσουμε.Είναι χεσμένοι.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
]]ο Ολυμπιακός θα παραταχθεί στο γήπεδο της Τούμπας χωρίς τους Ντιόγκο, Λέτο, Γκαλέτι και Ντομί
Αντε για τον γκαλετι να το καταλαβω.... αλλα ο ντιογκο και οι αλλες 2 λουλουκες????χαχαχαχαχαχα! παιδες αν δεν πατησουμε τουλαχιστον 2 μπαλακια αυριο στον σιχαμερο γκευ θα ειμαστε αξιοι τις μοιρας μας. τπτ.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
+1000pilotos έγραψε:ΟΞΩ τα λέιζερ από την ΤΟΥΜΠΑ!!!
Αφήστε τα λέιζερ για τους άλλους.................Εμείς ασκούμε ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!
Προσωπικά δε γουστάρω
Παιδιά δύσκολο το παιχνίδι φυσικά αλλά με συνεχή πίεση θα τους διασύρουμε. 3-0. Το πρώτο με πέναλτυ που θα βαρέσει ο Σερτζιο.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
FIOOOOOOOOOOOOOOOOOOGO pou ise KOTA???????! A re megale PABLO!!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
όσο είναι μέσα ο βλάνταν, ο σέρτζιο δεν χτυπάει πέναλντι. Στάνταρ. Και καλά θα κάνει ο αρχηγός να αφήσει και κανένα φάουλ για το αριστερό λουκούμι του Πάμλο και το βρωμοπόδαρο του Λίνο.Kostas85 έγραψε:..........Το πρώτο με πέναλτυ που θα βαρέσει ο Σερτζιο.
Και τα λέιζερ έξω. Τι βλαχιά είναι αυτή θεέ μου! Με τον ρούλη είχανε και στην ταράτσα λέιζερ. Ήμαρτον.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Εύχομαι να μην έχουμε βλαχομαγκιες πάλι από τι μεριά τις 4 αν και πιστεύω ότι θα γίνουν πάλι δυστυχώς και επιτέλους niki με το gay στο ναό.Εάν δε το καταφέρουμε και τώρα με τόσες απουσίες του gay είμαστε άξιοι τις μοίρας μας.