[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από SATANAS »

Ετοιμασου κόσμε για την κερκιδα της χρονιας. ΠΑΟΚ



:?
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

Bρηκα την προιστορια στα ματς κυπελλου με ολυμπιακο.
Η προϊστορία στο Κύπελλο

1950-51, Τελικός
11 Μαρτίου 1951: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 4-0
(27' Μουράτης, 66' Δαρίβας, 75', 80' Δρόσος)

1970-71, Τελικός
09 Ιουλίου 1971: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 3-1
(19' Αγγελής, 43' Γιούτσος, 81' Παμπουλής - 46' Σαράφης)

1972-73, Τελικός
17 Ιουνίου 1973: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 1-0
(46' Αγγελής)

1973-74, Τελικός
16 Ιουνίου 1974: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 2-2 (4-3 πέναλτι)
(50' Παρίδης, 72' Ασλανίδης - 19' Τριαντάφυλλος, 79' Κρητικόπουλος)

1974-75, Ημιτελικός
28 Μαΐου 1975: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 4-0
(13' Περσίδης, 68', 88' Κρητικόπουλος, 71' Λοσάντα)

1975-76, φάση «16»
10 Μαρτίου 1976: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 1-1 (6-5 πέναλτι)
(42' Καραβίτης - 52' Γκουερίνο)

1978-79, φάση «16»
21 Φεβρουαρίου 1979: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-2 (6-5 πέναλτι)
(17' Κρητικόπουλος, 61' Ρόρμπαχ - 7' Γκουερίνο, 53' Κερμανίδης)

1979-80, φάση «16»
6 Φεβρουαρίου 1980: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 1-2
(14' Γαλάκος - 12' Ορφανός, 25' Βασιλάκος)

1980-81, Τελικός
21 Ιουνίου 1981: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 3-1
(18' αυτογκόλ Δαμανάκης, 61' Ορφανός, 89' Κουσουλάκης - 62' Δαμανάκης)

1985-86, φάση «64»
20 Νοεμβρίου 1985: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 0-0 (4-3 πέναλτι)

1989-90, φάση «16»
10 Ιανουαρίου 1990: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-0
(12' Λαγωνίδης)

24 Ιανουαρίου 1990: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 1-0 (5-3 πεν)
(67' Μουστακίδης)

1990-91, φάση «16»
5 Δεκεμβρίου 1990: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-0
(15' Τσιαντάκης, 80' Προτάσοφ)

9 Ιανουαρίου 1991: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 3-0
(6' Τουρσουνίδης, 43' Στ. Μπορμπόκης, 52' Χοσάμ Χασάν)

1991-92, Τελικός
20 Μαΐου 1992: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-1
(52' Σκαρτάδος - 63' Τσαλουχίδης)

27 Μαΐου 1992: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-0
(21' Λιτόφτσενκο, 62' Τσαλουχίδης)

1996-97, φάση «16»
27 Νοεμβρίου 1996: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-2
(20' Ζουμπούλης - 48' Αλεξανδρής, 71' Τζόρτζεβιτς)

11 Δεκεμβρίου 1996: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1
(40', 58' Αλεξανδρής - 41' Τασιόπουλος)

1999-00, φάση «16»
12 Ιανουαρίου 2000: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1
(3' Αλεξανδρής, 54' Γιαννακόπουλος - 19' Φρούσος)

2000-01, Τελικός
12 Μαΐου 2001: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 4-2
(4' Εγκωμίτης, 31' Β. Μπορμπόκης, 46' Γεωργιάδης, 85' Ναλιτζής - 77' Τζόρτζεβιτς, 89' Χούτος)

2002-03, Προημιτελικά
26 Φεβρουαρίου 2003: ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 3-1
(10' Γεωργιάδης, 31' Μάρκος, 86' Οκκάς - 44' πέναλτι Γιαννακόπουλος)

12 Μαρτίου 2003: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 1-2
(76' Χούτος - 30' Γεωργιάδης, 32' Οκκάς)
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

τα 3 τελευταια χρονια εχουμε μονο νικες με τον γαυρο (στο κυπελλο)

αντε να δημιουργειτε η παραδοση..
Άβαταρ μέλους
komotini
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν 2009, 14:59
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από komotini »

Μάγκες αύριο ερχόμαστε παρέα από Κομοτηνή. Τρελαίνομαι σε λέω :)
Θα παίξουμε και εμείς καλή μπάλα στην κερκίδα
Για το ματς δεν πρέπει να φάμε γκολ, αν πάμε εκεί με 0 παθητικό όλα παίζονται. Είμαι σίγουρος πως θα κερδίσουμε

ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

ρε παιδια,αμα κοιταξουμε την αποστολη του γαυρου,δεν εχουνε και κανενα παιχτη φοβητρο..

ο Ερνέστο Βαλβέρδε ανακοίνωσε τα ονόματα των 18 ποδοσφαιριστών που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή και οι οποίοι είναι: Νικοπολίδης, Κόβατς, Πάντος, Λεονάρντο, Πατσατζόγλου, Τζόρτζεβιτς, Μπελούτσι, Ζεβλάκοφ, Γκαλίτσιος, Ντουντού, Τοροσίδης, Ντάρμπισαϊρ, Όσκαρ, Μήτρογλου, Μενδρινός, Α. Παπαδόπουλος, Γ. Παπαδόπουλος και Αντζας.

ο μπελουτσι ειναι ο μοναδικος που ξεχωριζει και θα βαλω και ενα ερωτιματικο στο καινουριο φορ τους (ντερμπισαιρ).

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ!
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Platon έγραψε:
novito έγραψε:o Γκαλέτι είναι εκτός απ την Κυριακή...
Πλάτωνα τη φωτό με τον ντιογκοτ-κοτ την έβαλε ο Τζέρεμυ... :wink:
Ουπς...δικιο εχεις Νοβιτο :oops: ...

Σορρυ Τζερεμυ, ηταν λογω κεκτημενης ταχυτητας. Βλεπεις ο Παρασανδαλος με εχει συνηθισει σε κατι τετοια τωρα τελευταια, συν off topic θεματα, emoticons κλπ... :)
Κανένα πρόβλημα Πλάτωνα... Άλλωστε, τα πνευματικά δικαιώματα της φώτο είναι του paokmania.gr. Όλοι αδέρφια είμαστε :)
johnboy4
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 13:53

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από johnboy4 »

Ε οι κολογαυροι στο HAYAT κρυβονται...
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Επισκέψεις δέχονται; :) :) :)
johnboy4
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 13:53

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από johnboy4 »

Παμε με κανα μπουκετο αλα ΠΑΜΠΛΟ να τους υποδεχτουμε...
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

PARASANDALOS έγραψε: παω να κοιμηθω κ θα ξυπνησω το σαββατο...
Καλημερεςςςςςςςςςς :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Σεμνάαααα...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

εστω και μη πληρης ο ολυμπιακος εχει παικτες που κανουν τη διαφορα.
δεν ξεχνω πως σεληνιαζεται το Νο11 τους οταν ερχεται στην Τουμπα.
δεν ξεχνω το απιστευτο μενος του τοροσιδη οταν παιζει με εμας.
επιπλεον θα εχουμε και τον κυριο αβρααμ φετος που εχει λογους να σκυλιασει.

το ματς ειναι δυσκολο.πολυ δυσκολο. εγω βαζω 50-50 πιθανοτητες.


Υ.Γ:αν ο ΠΑΟΚ αυριο επικρατησει,κε Βαλβερδε μην αρκεστειτε στο να ακουσουμε απο την κατα τα αλλα συμπαθητικη μεταφραστρια σας τη φραση "Ηθελε κουρεμα το χορταρι."....Κηπουρο πλεον εχετε στις ταξεις σας..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

1-0 Αναστασάκος με κεφαλιά.
Το Γκολ νωρίς νωρίς αν είσαστε καλά παιδιά στην κερκίδα. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:?
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από geoavr »

trobonaras έγραψε: ο μπελουτσι ειναι ο μοναδικος που ξεχωριζει και θα βαλω και ενα ερωτιματικο στο καινουριο φορ τους (ντερμπισαιρ).

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ!
Καλά είναι δυνατόν να χάσουμε από την Μόνικα ?
Εικόνα

Ξ-Ε-Σ-Κ-Ι-Σ-Τ-Ε Τ-Ο-Υ-Σ
Έτσι απλά.....
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

Εγώ πάντως δεν ανησυχώ για την επίθεση τους..ποιος θα μας βάλει goal??ο Μητρόγλου?ούτος η άλλος θέλω και έναν contreras όπως ήτανε στον Εργοτέλη...πάμε Παοκάρα αύριο για την τριάρα! :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”