[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από pilotos »

Ρε μη μασάτε από απουσίες!!!

ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ!!!


2 και 45 λέει η Ολυμπιακή ανεβαίνει και στις 00 και 30 της Πέμπτης μαζί με την αποστολή του γαύρου, πίσω στη χαβούζα...

Τα λέμε (ελπίζω να σας προλάβω) στο Φρατέλι....


:?
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από interad »

όπα... 14:45 η πτήση θα είναι ασπρόμαυρη δηλαδή;;;;

και ο γαύρος δε θα γυρίσει... θα μείνει Σαλόνικα και θ απάει δερί για το ματς με τον Πάνθραξ... ;)
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από interad »

συνέχεια...

μας βλέπω να την κάνουμε ταναπού την πτήση...

έ ρε γλέντια λέμε...!!!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από pilotos »

Τα λέμε στο βενιζέλος αδερφέ........

check pm./



:?
Άβαταρ μέλους
aspromauri
Δημοσιεύσεις: 2310
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιαν 2008, 11:43
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από aspromauri »

Τί έχει είπαμε το μενού για αύριο??????????

:) :? :) :? :) :? :) :?
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από stefwow »

Ποιος διαιτητης σφυριζει αυριο ??


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

κακος.ελπιζω να παιξει 50-50 οπως στον 1ο γυρο πρωταθληματος..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Τρί 03 Φεβ 2009, 18:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από peris »

ο κοκος :)
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από stefwow »

Μακαρι να παιξει 50-50 !
Άβαταρ μέλους
batzi95
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 15:02
Τοποθεσία: κομοτηνή

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από batzi95 »

το πουστρακι δεν ερχεται!!
http://www.gazzetta.gr/content/view/24092/2/
:x :x
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

χαχαχαχα :)

νεο ραντεβου 8.3.2009
Άβαταρ μέλους
batzi95
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 15:02
Τοποθεσία: κομοτηνή

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από batzi95 »

ειμαι ο ehemithos199 και μολις τελειωσα στη μαπα του ντιογο!!
(εχει προβλημα ο λογαριασμος μου και μπαινω απο αλλου)
ο καριολης ο ερνεστο μολις θα εμαθε για μουσλι προφυλαξε το φλωρακι τους μη τον χουφτωσει ο παμπλο!!! το ιδιο και η μαμακα του!!
πιο πολυ γι αυτο στεναχωρηθηκα παρα την απουσια μουσλι...
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από simosdr »

αυτο παλι που το ειδες ?
δινε πηγη...
Άβαταρ μέλους
batzi95
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 15:02
Τοποθεσία: κομοτηνή

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από batzi95 »

κοιτα πιο πανω αδερφε
mi8rio
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 08:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από mi8rio »

είναι γεγονός....4 gay δεν θα ερθουν και μαζι τους ο ντιογκο.....εννοείται... :) :) :) τωρα είναι που θελει πιο μεγαλη προσοχη το παιχνιδι....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”